Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook в серпні 2020 року

Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook в серпні 2020 року

12.08.2020 08:30
  140
Микола Маранчак

Закріплення позицій Епіцентру, 200 000 фоловерів у Сільпо та падіння Colin’s: як змінилися позиції рітейлерів і ТРЦ в Facebook за літо.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо традиційний рейтинг рітейлерів і торгівельних центрів за кількістю фоловерів Facebook. RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Прихильники в соцмережах – множина мінлива, проте користувачі все ще віддають перевагу підписці на сторінку. Тож, принаймні, лідери топу продовжують безперервне зростання від місяця до місяця. От, наприклад, Епіцентр, який відкриває літні перетасування в 20-ці найбільших сторінок роздрібних гравців у Facebook. Лише рік назад сторінка Епіцентру була меншою у 2,5 рази і посідала 19 місце рейтингу. Тепер все змінилось. На цей раз рітейлер обійшов Intertop і закріпився на восьмій сходинці віртуального хіт-параду.

MOYO випередив Citrus. Знову. Ці двоє примудряються мінятись позиціями кожні кілька місяців. 14-е і 15-е місце в загальному заліку відповідно. Тим часом обох обійшов Фокстрот і закріпився на 11 позиції.

Далі – більше. Brocard обійшов одразу сторінки Сільпо і Marc & André Ukraine. В хід іде важка артилерія – конкурси та безкоштовна доставка. Проте Сільпо це не завадило узяти нову висоту – він став 15-м серед усіх роздрібних гравців в Україні, хто перетнув відмітку у 200 000 прихильників. Цілком є чим пишатися.

Менше за всіх пощастило Colin’s, якого випередили одразу два конкуренти за рейтингом – сторінки Yakaboo та METRO Cash & Carry Ukraine. Схоже, що одноманітні іміджеві публікації раз на два дні погано працюють, час міняти контент.

Що стосується загальних цифр і заліків ТРЦ-шних Facebook-сторінок, то тут більшість зберегла навіть влітку звичні для себе темпи зростання. В першій десятці відмітився Проспект, який випередив одразу двох серйозних конкурентів за рейтингом – ЦУМ Київ і ТРК Victoria Gardens. Останні двоє також помінялись місцями, тож львів’яни з’їхали з сьомого місця на дев’яте. З приємного, поряд на 10-й сходинці земляк – ТРК King Cross Leopolis.

Далі продовжив підтягуватись ТРЦ Riviera, який навесні обійшов з непоганим відривом ТРЦ РайON, а тепер от залишив позаду ТРЦ Злата Плаза. Хоча тут відрив всього в півтори сотні фоловерів, тож питання за ким 12-та сходинка топу ще відкрите.

Свої позиції здав Аракс – попереду виявились ТРЦ Dream Town і ТРЦ Fabrika, які розділили між собою 16 і 17-те місце. Якщо Dream Town збереже темпи зростання, то ще до вересня випередить River Mall – тут вже різниця у 250 фанів, – а там не далеко і до ТРЦ Район. Ще ті перегони між “районами” можуть вийти.

Читайте також

Перший літній: рейтинг Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку