Головна > Досвід > Маркетинг > Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у травні 2020 року
Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у травні 2020 року

Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook у травні 2020 року

Раптовий зліт Сільпо, успіхи сторінок магазинів техніки і рекорд Forum Lviv: як змінилися позиції рітейлерів і ТРЦ в Facebook з початку карантину.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо традиційний рейтинг рітейлерів і торгових центрів за кількістю фоловерів Facebook. RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в топ-1000 сторінок Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Цікавий факт – 12 з 20-ти найуспішніших сторінок роздрібних гравців в Facebook входять в члени Асоціації рітейлерів України. Втім, лідерство ці торговельні мережі утримують і в інших напрямках. Перша трійка традиційного топ-20 на травень 2020 року складається зі сторінок-півмільйонників – Watsons, Rozetka і Лінії магазинів EVA. Головна інтрига між ними полягає в тому, що темпи зростання EVA на 30% випереджають темпи зростання маркетплейсу – якщо тенденція збережеться, до кінця року, якщо не раніше, нас чекають великі перестановки в рейтингу.

Трохи нижче сторінка Kochut наполовину скоротила відставання від Алло – всього 3000 фоловерів між двома Facebook-гігантами. Але все це тенденції, а реальні перестановки починаються нижче. Так, наприклад, Citrus.ua на півтори тисячі фанів обігнав MOYO, повернувши собі, таким чином, позиції, втрачені на початку року. 11-е і 12-е місце в загальному заліку відповідно.

Відразу за ними Фокстрот обійшов Marc &  André Ukraine і, таким чином, за півроку зміг посунутися на два рядки вгору, що з такою конкуренцією – успіх значимий.

Втім більше за інших здивував Сільпо, який з початку березня стрибнув відразу на шість позицій вгору. Схоже, початок карантину всерйоз підштовхнув мережу супермаркетів на стрімку діджиталізацію, і 14-е місце в нашому рейтингу, таким чином, стає новим рекордом для українських FMCG-мереж.

Покращили свої позиції також METRO Cash & Carry Ukraine і Будинок Іграшок, відсунувши сторінку VOVK на 20-е місце топу. Хороша новина для останньої полягає в тому, що конкуренти знизу поки не підтискають. А втрачені “бали” все ще не важко надолужити. Швидше б карантин закінчився.

Тим часом в рейтингу торгово-розважальних центрів Forum Lviv взяв нову висоту і подолав позначку в 200 000 фоловерів. Абсолютний рекорд серед українських ТРЦ з колосальним відривом від конкурентів по топ-20.

Також у першій десятці ТРЦ збільшив кількість шанувальників Ocean Plaza. Решта зберегли позиції в рамках тієї ж тисячі фанів, що була на початок весни. На 200 нових “лайків” підріс ЦУМ Київ і тепер приблизно стільки ж йому не вистачає, щоб наздогнати ТРЦ Victoria Gardens – сьоме і восьме місце відповідно.

Riviera Shopping City обійшла з непоганим відривом ТРЦ РайON, і закріпилася на 13-му місці. Втім, це не надовго: до 12-го, на якому зараз Злата Плаза – всього-нічого 80 нових читачів.

Помітно підріс також River Mall, і про нові успіхи киян швидше за все вже можна буде говорити до літа. Замикає 20-ку ТРК Сонячна галерея.

Читайте також

На карантині: рейтинг Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у березні

 

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора