Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO

21.01.2020 12:01
  9181
rau

Редакція EVO.Business підготувала список з десяти найбільш відвідуваних маркетплейсов в Україні в 2019 році. Джерело даних – сервіс SimilarWeb.

Цей матеріал доступний російською мовою

10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні у 2019 році

Також публікуємо іншу цікаву інформацію по найвідвідуванішим маркетплейсам в Україні.

З яких пристроїв заходили користувачі

Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.

Скільки в середньому тривав один сеанс

Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в 2019 році в середньому тривав майже 11 хвилин.

Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua – через 4 хвилини.

Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок

Найбільше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Shafa.ua – 15. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому люди не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.

Джерело EVO.Business

Читайте також –

PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14