
Novus відкриває перший супермаркет у 2025 році


Редакція EVO.Business підготувала список з десяти найбільш відвідуваних маркетплейсов в Україні в 2019 році. Джерело даних – сервіс SimilarWeb.
Цей матеріал доступний російською мовою
Також публікуємо іншу цікаву інформацію по найвідвідуванішим маркетплейсам в Україні.
Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.
Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в 2019 році в середньому тривав майже 11 хвилин.
Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua – через 4 хвилини.
Найбільше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Shafa.ua – 15. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому люди не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.
Джерело EVO.Business
Читайте також –
PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України