Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO
Редакція EVO.Business підготувала список з десяти найбільш відвідуваних маркетплейсов в Україні в 2019 році. Джерело даних – сервіс SimilarWeb.
Цей матеріал доступний російською мовою
10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні у 2019 році
Також публікуємо іншу цікаву інформацію по найвідвідуванішим маркетплейсам в Україні.
З яких пристроїв заходили користувачі
Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.
Скільки в середньому тривав один сеанс
Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в 2019 році в середньому тривав майже 11 хвилин.
Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua – через 4 хвилини.
Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок
Найбільше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Shafa.ua – 15. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому люди не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.
Джерело EVO.Business
Читайте також –
PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України