В схемах виробництва: як виглядає Сільпо в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

В схемах виробництва: як виглядає Сільпо в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

02.02.2019 09:00
  1027
Микола Маранчак

Каси самообслуговування, середньовічний “магазин в магазині”, оплата за допомогою мобільного додатку Сільпо «в один скан» та схеми виробництва на стінах — чим здивував відвідувачів новий супермаркет однієї з провідних українських продуктових мереж в Києві.

25 січня в Києві на проспекті Тимошенко, 21 почав роботу трирівневий торговельний центр Smart Plaza Obolon, в якому відкрився новий супермаркет Сільпо. Об’єкт розміститься на площі близько 2200 кв. м на першому поверсі торгового центру і відкрився в абсолютно новому для себе стилі «Схеми виробництва». Особливістю формату стало оформлення стін, на яких можна розглянути жартівливі і серйозні замальовки: як виконується той чи інший товар, представлений в асортименті товар. Всього в новому супермаркеті представлено понад 11 500 найменувань.

На одній зі схем можна знайти твердження, що “щасливі кури несуть добрі яйця”. Трохи нижче художники Сільпо зобразили їх подальшу долю: яйця збирають, підсвічують, перевіряють, дезінфікують і обережно транспортують на полиці з товаром. З іншої схеми можна дізнатися, що в м’ясо для шашлику додають оцет з водою, які надають йому “не разючу кислинку”, солять, перчать, ріжуть цибулю на кільця, як London Eye, і вуаля – виходить селянський шашлик.

Ще однією особливістю Сільпо в Smart Plaza став лабіринт із середньовічною цегляною кладкою, округлими арками і дерев’яними стелажами, що створюють враження “магазину в магазині ” зі своєю атмосферою і “магією”. Відділ став свого роду відсиланням до іншого об’єкту мережі – луцького Сільпо в стилі замку часів Любарта з середньовічними полотнами на стінах і відповідним дизайном інтер’єру, відкритого в травні 2017 року в ТЦ Промінь.

Спеціально до свого відкриття, супермаркет підготував музично-розважальну програму для дітей і дорослих. Всі бажаючі могли влаштувати на спеціально облаштованій фотозоні селфі-сесію з моделями, вирізати з фруктів різні фігури, помалювати і пограти з аніматорами, продегустувати делікатеси, взяти участь у конкурсах і насолодитися виступом cover-групи.

Незважаючи на те, що п’ятничний робочий день для багатьох був у розпалі, охочих опинитися серед перших відвідувачів новенького Сільпо виявилося предостатньо.

Але якщо розваги грали роль лише приманки, то всередині першим покупцям пропонувалися продукти на будь-який смак. Причому Сільпо не став обмежуватися вже традиційним асортиментом, а доповнив його живою і охолодженою рибою, рибою власного соління та гарячого копчення, екзотичними фруктами, овочами, свіжим і делікатесним м’ясом.

Крім цього, в супермаркеті почала роботу власна пекарня з тандиром і відділ кулінарії зі стравами гриль на дровах, піцою, шаурмою і суші. Вже знайома покупцям Сільпо «Лавка традицій» представила фермерські продукти з різних куточків України. Також в рамках торгового об’єкта також почав роботу квітковий бутік.

Родзинкою представленого достатку стали святкові викладки з вином, сирами, іграшками і різними сувенірами.

Обслуговує покупців 16 кас, у тому числі 6 терміналів самообслуговування і 2 каси у відділі кави та чаю.

Крім традиційних методів оплати, в грудні 2018 року рітейлер також впровадив можливість розраховуватися на касі за допомогою мобільного додатку Сільпо «в один скан». Рішення масового використання QR-коду для оплати товарів в магазині реалізували в партнерстві з компанією Mastercard. Швидкі розрахунки стали можливими завдяки інтеграції платформи цифрових гаманців Masterpass в додаток мережі супермаркетів Сільпо.

Новий супермаркет став 240-м об’єктом в мережі рітейлера. Для зручності під’їжджають до водіїв передбачений паркінг на 400 місць.

Нагадаємо, магазини Сільпо розвиває компанія Fozzy Group Володимира Костельмана, якій також належать торгові мережі Fozzy C&C, Фора, Thrash! та інші. Сільпо – найбільша мережа групи, станом на початок 2019 року вона налічувала 240 супермаркетів в Україні. Асортимент магазинів мережі включає до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі.

Сільпо не вперше дивують незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. Раніше компанія відкрила в столиці супермаркети в стилі Арт Деко і в стилі «Ілюзія», а також магазини в стилі середньовічного замку в Луцьку, «Аліси в країні чудес» у Львові, стилі залізниці у Фастові, «Ямайський супермаркет» у Броварах і торгову точку у стилі німецького села в Одесі.

Читайте також

Перший ТРЦ в 2019-му: в Києві відкрився Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку