П’ять секретів успіху IKEA: як найбільш очікуваний бренд в Україні став прикладом для наслідування

П’ять секретів успіху IKEA: як найбільш очікуваний бренд в Україні став прикладом для наслідування

21.01.2020 08:10
  1014
rau

Як очікується, навесні 2020 року відбудеться запуск офіційного інтернет-магазину IKEA в Україні. Що наші підприємці можуть почерпнути у шведського гіганта.

Цей матеріал доступний російською мовою

У вересні 2018 року шведська компанія IKEA офіційно заявила про відкриття першого в Україні магазину в форматі city store в 2019 році. Об’єкт повинен був відкритися в київському ТРЦ Ocean Mall. Однак пізніше рітейлер заявив, що в зв’язку з затримкою будівництва ТРЦ компанія розглядає альтернативні шляхи запуску бізнесу в Україні. Потім найбільший в Європі рітейлер меблів і товарів для дому оновив план виходу на український ринок, вирішивши до відкриття фізичних точок запустити інтернет-магазин навесні 2020 року.

Генеральний директор Quantum Media Group Арі Золдан в матеріалі для Inc. розповів, чому бізнес може навчитися у цього виробника меблів, який став майже іконою роздрібного шопінгу. Редакція MC Today опублікувала переклад цього матеріалу, адаптовану версію якого RAU пропонує вашій увазі.

Зберігайте вірність своєму бренду

IKEA – компанія-гігант з сотнями магазинів в 24 країнах світу. Її товарний ряд за доступними цінами в корені змінив меблеву промисловість. Але споживачам важливі не тільки ціни, їх приваблює щось більше.

Своїм успіхом IKEA в значній мірі зобов’язана сталості іміджу. Компанія дотримується свого фірмового стилю у всіх 24-х країнах, в яких знаходяться її магазини. Клієнти цінують цю сталість. Бренд стає чимось рідним. І це приваблює.

Можна підібрати офісні меблі під дизайн приймальні, додати відповідні килимки і розставити по всьому приміщенню прикраси в тон. Головне – створити відчуття єдності інтер’єру і підтримувати його, незалежно від вашої площі.

Надайте клієнту максимальну свободу

Шопінг в IKEA привабливий ще й тим, що більшість предметів меблів покупці збирають самостійно. Так клієнтам здається, що вони теж доклали руку до створення продукції.

Залучайте людей, а не їхні гаманці

При вході в магазин IKEA товар не відразу впадає в очі. Навпаки, його ще потрібно пошукати. Спочатку клієнтів зустрічає ігрова зона для дітей. Через пару метрів – запахи ресторану. Тепер гість не хоче залишати це місце.

Рітейлер розуміє практичні та емоційні потреби своїх клієнтів. Це і чіпляє кожного відвідувача. Так починається лояльність.

Будьте практичними

В інтернет-магазинах покупцеві доводиться перегортати купу речей, які йому, здається, не потрібні. А може потрібні?

Магазин IKEA оформлений так, що всі до єдиного товари представлені в практичному застосуванні. «Пастка» в тому, що магазин схожий на реальний будинок. Це допомагає покупцям швидше приймати рішення. У всіх відділах часто є зручні рулетки і олівці, щоб можна було підібрати відповідні габарити.

Станьте генієм маркетингу

У 2015 році IKEA випустила каталог, а до нього забавну рекламу BOOKbook, де оспівувалися переваги реальної паперової книги. Це була смішна пародія на Apple, яка завдяки своїй щирості і прямоті сподобалася користувачам YouTube у всіх куточках світу.

Маркетингові прийоми шведів несуть свіжий посил. Компанія не втрачає свій імідж раціональності і практичності, при цьому йде в ногу з постійно мінливими потребами клієнтів.

Її реклама багатогранна і привертає всіх потенційних покупців, використовуючи різні засоби: щорічні каталоги, акції в соцмережах і помітні оголошення. Будучи міжнародною мережею, IKEA створює свій рекламний контент з урахуванням унікальної специфіки різних культур.

Більшість малих підприємств не можуть дозволити собі екстравагантний дизайн і дорогі іміджеві кампанії. Власникам невеликих компаній доводиться ламати голову не тільки над самим задумом, але і над тим, як його реалізувати без значних витрат.

Джерело MC Today

Читайте також –

Підлаштуватися під клієнта: як в IKEA завдяки підготовці співробітників збільшують продажі


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Провідний український оператор електронних комунікацій Київстар та глобальна технологічна компанія Mastercard уклали...
time icon  
  40
Усі новини ринку