
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Разом з тим, засновник двох провідних роздрібних мереж України EVA і Varus Руслан Шостак вважає, що в нинішній ситуації рітейлерам потрібно підписати меморандум про продаж соціальних товарів за ціною собівартості.
Цей матеріал доступний російською мовою
«Сьогодні ми бачимо однією з найважливіших законодавчих ініціатив введення мораторію на підвіщення цін постачальниками для обмеженого переліку соціальних товарів. Зі свого боку, закликаю наших колег в АТБ-Маркет, Сільпо, Metro Cash&Carry, Ашан та інших, спільно скласти такий список і підписати меморандум про продаж цих товарів на рівні їх собівартості. Рітейл завжди був соціально-значущим видом бізнесу і сьогодні це стає очевидним», – написав Руслан Шостак на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
В той же час, бізнесмен підкреслив, що є противником державного регулювання цін, тому такі заходи повинні бути чітко обмежені періодом карантину, викликаного пандемією коронавірусу.
«Ми повинні розуміти відповідальність і робити все можливе, щоб наші громадяни мали гарантований доступ до товарів першої необхідності», – додав Шостак.
Нагадаємо, раніше у зв’язку із загрозою поширення коронавірусу уряд України запровадив тритижневий карантин, який триватиме до 3 квітня 2020 року. На період карантину обмежені масові заходи, закривається пасажирське авіасполучення і кордони, торгово-розважальні центри, ресторани і непродуктові магазини, впроваджуються інші обмежувальні заходи.
Читайте також –
Вижити за всяку ціну: що робить рітейл і девелопмент в умовах карантину