Сільпо обміняє сміття на бали: рітейлер запускає станцію з прийому вторсировини

Сільпо обміняє сміття на бали: рітейлер запускає станцію з прийому вторсировини

16.05.2018 02:22
  4909
Ukrainian Retail Association

Торгова мережа Сільпо спільно з проектом «Україна без сміття» відкриє в своєму супермаркеті мобільну станцію з прийому відсортованого сміття – #SilpoRecycling.

Як повідомили в прес-службі компанії, #SilpoRecycling – це перша в Україні мобільна станція з прийому вторсировини широкого спектра біля супермаркету. Вона буде приймати всю вторинну сировину, яка підлягає переробці. За здачу сировини гості будуть отримувати бали на карту «Власний Рахунок» від Сільпо.

У прес-службі торгової мережі нагадали, що зараз 5% території України займають сміттєзвалища, а для вивезення цього сміття знадобиться 625 000 вагонів.

«А все тому, що всі наші відходи без сортування відправляються на поховання, а це, в середньому 350 кг сміття на 1 українця в рік. Ми в Сільпо глибоко стурбовані масштабністю цієї проблеми і, розуміємо, що для її вирішення необхідний інноваційний підхід. Це і послужило головною причиною колаборації з організацією «Україна без сміття» і запуску проекту #SilpoRecycling», – пояснили в компанії.

В Сільпо також відзначили, що станція з прийому відсортованого сміття відкриється 20 травня в супермаркеті Сільпо по вул. Петра Калнишевського, 2 в Києві. Ті, що прийдуть на відкриття не тільки зможуть подивитися на принцип роботи станції, а й дізнатися більше про мотиви її створення, цінність проекту для міста, і про те, чому успіх вирішення сміттєвої проблеми вимагає тісної участі кожного українця.

Довідка. Торгова мережа Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Входить в торгово-промислову групу Fozzy Group, яка також розвиває мережі гіпермаркетів Fozzy C&C, магазинів біля дому Фора, дискаунтерів Thrash! та інші. Асортимент магазинів Сільпо налічує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на початок 2018 року мережа об’єднувала більше 240 супермаркетів в Україні.

Читайте також –

Не вір очам: Сільпо відкрив у ТРЦ Smart Plaza Polytech супермаркет в стилі “Ілюзія” (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  118
Усі новини ринку