В добру путь: як виглядає супермаркет Сільпо в стилі залізниці (фотоогляд)
Один з лідерів українського ринку продуктового рітейлу – мережа Сільпо – продовжує радувати своїх клієнтів незвичайними рішеннями в дизайні торговельних точок. На цей раз компанія відкрила магазин в стилі «Залізниця».
Як повідомила прес-служба компанії, новий магазин з незвичайною концепцією відкрився 18 жовтня в Фастові Київської області. Торгова точка розмістилася на вулиці Соборна, 42 і зайняла площу в 700 кв. м.
«Фастів – це великий залізничний центр. Ми, звичайно, вивчили історію міста і створили магазин з концепцією «Залізниця». Раніше продукти перевозили у величезних товарних поїздах, а зараз ми розмістили їх у вагонах-причепах в торговому залі магазину», – пояснили свою задумку в Сільпо.
Нагадаємо, Сільпо не вперше дивують незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. Раніше компанія відкрила в столиці супермаркети в стилі Арт Деко і в стилі «Ілюзія», а також магазини в стилі середньовічного замку в Луцьку, «Аліси в країні чудес» у Львові, «Ямайський супермаркет» в Броварах та торгову точку в стилі німецького села в Одесі. Тепер же, унікальний купівельний досвід зможуть отримати жителі Фастова та гості міста. Решті ж портал RAU дає можливість ознайомитися з реалізованими в магазині рішеннями дистанційно, публікуючи перші фото з нового супермаркету.
В Сільпо уточнили, що в новому супермаркеті працюватимуть відділ кулінарії, м’ясний і рибний відділи, гастрономія, власна пекарня і навіть випічка піци. Цікаво, що назви деяких відділів магазину зроблені у вигляді вказівників на вигадані населені пункти “Рибопіль”, “Алкоголіївка”, “Гастрономберг” і т.і.
Відзначимо, що за інформацією порталу allretail.ua, новий Сільпо буде вже другим для мережі в Фастові та відкриється в складі нещодавно побудованого торгового центру. У ньому вже розпочав свою роботу дрогері-магазин мережі EVA.
Довідка. Мережа супермаркетів Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Сільпо – це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на початок жовтня 2018 року мережа налічувала 237 супермаркетів в Україні.
Читайте також –
Чверть століття АТБ: топ-25 маловідомих фактів про найбільшу мережу магазинів в Україні