Хайпануть на сидрі: як Діма Борисов має намір розвивати мережу сидерій Білий налив

Хайпануть на сидрі: як Діма Борисов має намір розвивати мережу сидерій Білий налив

23.05.2018 08:15
  786
Виктор Нагорский

Відомий ресторатор Діма Борисов має намір відкрити до 10-ти сидерий Білий налив до кінця року.

Вісім років тому колишній маркетолог Дмитро Борисов відкрив невеликий ресторан у форматі гастропаба, і за минулий з того часу став одним з найуспішніших рестораторів країни. У його портфоліо закладів такі відомі ресторани як Остання Барикада, Oxota na Ovets, Любчик, РИБАLOVE, RONIN, Канапа, Бессарабія, Ватра, Chicken Kyiv та інші.

У березні цього року Борисов запустив ще один знаковий проект, відкривши в центрі Києва першу сидерію Білий налив. Новий заклад викликав небувалий для столиці ажіотаж: з перших днів роботи у сидерії спостерігались величезні черги, а Facebook заповнили пости з захопленими відгуками відвідувачів.

Головними особливостями сидерії стали єдина ціна і швидкість обслуговування: всі позиції коштують менше 1 євро (29 грн), а будь-яке замовлення обслуговується за час до трьох хвилин. У меню закладів хот-доги, устриці, пироги, ну і, звичайно ж, сидр в бочках, а також наливки і гарячий яблучний пунш з корицею, гвоздикою і бадьяном.

Вже в травні ресторатор відкрив першу франчайзингову сидерію у луцькому ТРЦ ПортCity, а тепер має намір відкрити в країні ще до 10-ти закладів Білий налив по франшизі. В інтерв’ю для RAU він розповів про перші результати роботи ресторанів, розмір інвестицій та умови відкриття сидерії по франшизі, а також секрети успіху нового проекту.

– Які показники роботи демонструє сидерія у Києві: скільки відвідувачів обслуговуєте щодня, який середній чек та очікуваний строк окупності?

– Зараз Білий налив приймає 800-1000 гостей щодня, на вихідних – більше. Тобто близько 30 000 чоловік на місяць. Середній чек – 125 гривень. Очікуваний термін окупності – до восьми місяців.

– Наскільки результати сидерії перевищили ваші очікування і чому вона зуміла викликати настільки великий інтерес у киян?

– Білий налив у Києві відмінно показав себе з першого ж дня роботи і десь на 50% перевищив планові показники по кількості гостей. У чому секрет? Думаю, що у форматі та правильній його реалізації. За основу я взяв стандарти, закладені світовими лідерами індустрії швидкого харчування – продукт у залі повинен видаватися гостю максимум за 300 секунд. Ми вдвічі скоротили час очікування гостя – до 160, а потім і до 140 секунд. І, звичайно, вклали в цей формат якісний продукт: відмінний сидр, наливки, по-справжньому великі пироги з куркою і яблуками, ход-доги (у тому числі вегетаріанський) і устриці, які сприймаються людьми як делікатес.

Єдина ціна на весь асортимент – ще один важливий фактор успіху. Гість може орієнтуватися на свої бажання і потреби, а не на цінник – і це працює.

Більше того, кожен із запропонованих продуктів перевершує очікування гостя, який заплатив 29 гривень, менше 1 євро. Доброзичливий сервіс, шоу-розлив сидру, брендинг, загальний посил про «маленькі гріхи, які можна собі дозволити» – все це в комплексі спрацювало.

– Рішення масштабувати проект обумовлено хорошими показниками київської сидерії, чи розвиток мережі Білий налив планувався одразу?

– Білий налив ми спочатку планували, як проект, який буде масштабуватися. Наприклад, договір про відкриття Білого наливу в Луцьку був укладений ще до того, як ми відкрилися в Києві.

В Києві ми стартували 1 квітня, у Луцьку – 9 травня. І там, і там Білий налив виконує і навіть перевиконує спочатку закладені планові показники.

– Які плани щодо розвитку мережі, плануєте відкриття сидерій в інших містах? Якщо так, то де і коли?

– У цьому році плануємо відкрити ще максимум десять Білих наливів з урахуванням майстер-франшиз. Реальних заявок набагато більше – ми отримуємо кілька десятків запитів в тиждень з усіх міст України і не тільки. Однак поки зупинилися на такому числі, щоб мати можливість спочатку грамотно вибудувати структуру компанії, яка буде керувати цим проектом. Все-таки ресторанний бізнес і побудова франшиз – це трохи різні за внутрішньою логікою речі. Зараз ми «обкатуємо», відточуємо всі процеси.

– Який розмір інвестицій необхідний для відкриття такого проекту? Які умови франшизи?

Паушальний внесок – $15 000. Обсяг інвестицій – $500 на квадратний метр, в загальній складності необхідно від $20 000 до $60 000. Це дуже небагато при тому, що ми гарантуємо окупність протягом року.

Читайте також

Майкл Дон, Мировая Карта: Український ресторанний бізнес знаходиться в стадії буму


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку