Рената Якубченієне, ТРЦ і БЦ Retroville: Ми об’єднали всі основні складові сучасного життя в одному просторі

Рената Якубченієне, ТРЦ і БЦ Retroville: Ми об’єднали всі основні складові сучасного життя в одному просторі

18.12.2019 08:15
  1103
Іван Зайцев

Що запропонує ТРЦ і БЦ Retroville киянам і гостям столиці, на якому етапі перебуває будівництво, яких якірних орендарів девелопер вже підписав і в чому полягатимуть основні переваги одного з найбільш очікуваних об’єктів на столичному ринку.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У найближчі кілька років в Києві повинні ввести в експлуатацію ряд великих ТРЦ, що різко збільшить пропозицію торговельної нерухомості на ринку. Одним з найбільш перспективних торговельних об’єктів є проект девелоперської компанії – ТРЦ і БЦ Retroville. Дворівневий багатофункціональний комплекс будується в густонаселеному житловому масиві Виноградар на території нового ЖК «Варшавський» та «Варшавський+» за адресою проспект Правди, 47. У первинній зоні охоплення ТРЦ проживає близько 250 000 киян.

Серед переваг місцерозташування комплексу також необхідно відзначити хорошу транспортну доступність. ТРЦ оточують чотири жваві вулиці – проспект Правди, проспект Гонгадзе, проспект Василя Порика та вулиця Маршала Гречко. При цьому вже найближчим часом, по завіреннях міської влади, на Виноградарі з’являться чотири станції метрополітену, дві з яких будуть знаходитися в безпосередній близькості до торгового центру.

Загальна площа ТРЦ і БЦ Retroville складе 118 991 кв. м, з яких 11 147 кв. м займе бізнес центр класу «B». Орендна площа торгового комплексу (GLA) 80 718 кв. м.

Про те, коли відкриється об’єкт, хто з орендарів уже підписав договори оренди та готується приймати приміщення для проведення ремонтних робіт, на якому етапі будівельно-оздоблювальні роботи та багато іншого в інтерв’ю RAU розповіла CEO ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне.

– Перше і найважливіше питання: коли розраховуєте відкритися?

– Відкриття відбудеться навесні 2020 року

– На якому етапі зараз будівельні та оздоблювальні роботи, що саме робите?

– Будівельна готовність проекту на фінальному етапі – ведуться оздоблювальні роботи, встановлюємо ролети та вітрини, проводяться монтажні роботи по установці протипожежних систем, завершується благоустрій території (заасфальтовані парковки, ведеться монтаж скляних фасадів офісного центру). Будівельна готовність ТРЦ на рівні 90%.

– Які оригінальні та незвичайні ідеї в архітектурі й плануванні ТРЦ? У чому його особливості та що ви хотіли б у першу чергу відзначити?

– Серед ключових особливостей: зручне та правильне планування ТРЦ. Відмінною рисою ТРЦ є те, що в Retroville всього дві галереї, закільцьованих по одна до одної. Це практика європейських ТРЦ, що робить відвідування ТРЦ комфортним і зручним для відвідувачів, а також рівномірно розподіляє потоки відвідувачів, уникаючи «мертвих» зон.

Також варто виділити вісім рівноцінних входів в ТРЦ (без головного центрального входу), що максимально спрощує доступ, а також дозволяє розподілити більш рівномірно потік відвідувачів по ТРЦ; центральну зону в 1300 кв. м з куполом, оформлену в стилі міської площі з класичною архітектурою, фонтаном і атріумом, що забезпечує природне освітлення. На площі споруджено чотири двоповерхові стилізовані будівлі з балконами, вікнами, фризами і колонами. На ній планується проводити різноманітні ярмарки, фестивалі, майстер-класи та активності, і це буде основним місцем дозвілля і зустрічей в ТРЦ.

Матеріал купола здатний контролювати потрапляння сонячних променів в приміщення атріуму, мінімізувати тепловтрати в зимовий період і підтримувати комфортний мікроклімат в літній. Його площа – 2291,5 кв. м (63*36). Колони ТРЦ виконані з натурального молодого мармуру. Також мармур використовується і при оздобленні фасаду ТРЦ.

Близько ТРЦ буде облаштована івент-зона під відкритим небом на 4000 кв. м, де плануються проводитися активності різного формату – від ярмарків і фестивалів до льодової арени в зимовий час. Парковка ТРЦ розрахована на 3245 машиномісць і облаштована зручною навігаційною системою, що дозволяє клієнту потрапити в ту частину парковки, де розміщені його улюблені магазини.

Основна ідея ТРЦ в тому, щоб зробити проведення часу в ТРЦ якомога комфортнішим, для цього ми об’єднали всі основні складові сучасного життя в одному просторі – shopping, sport, life, business, entertainment.

– Як буде облаштована зона фуд-корту?

– Особливість найбільшого фуд-корту Києва (725 посадочних місць) в зональності: Loft, Lounge, Eco, Green, дитяча зона.

У ньому будуть представлені McDonald’s, KFC, Salateira, Євразія, Menya Musashi, Mama Mia, The Varenik, Sushi Festival, Gremio Grill, Печена Картопля, Ramen Burger, Master Burger, Lviv Croissants, Marketplaza.

Фуд-корт розроблений так, щоб клієнту хотілося провести тут час. Поки батьки відпочивають, діти можуть поїсти в дитячій зоні, а також пограти, так як тут же буде обладнаний міні-майданчик.

– Можете назвати якірних орендарів: хто і скільки площі вже орендував?

– Якірними орендарями ТРЦ стали гіпермаркет Novus (10 640 кв. м), будівельний гіпермаркет Leroy Merlin (4805 кв. м), перший у Києві кінотеатр Multiplex з новою технологією ScreenX, яка дозволяє дивитися кіно в форматі 270 градусів, дитячий розважальний центр Fly Kids (4640 кв. м), фітнес-клуб Sport Life (4436 кв. м) з басейнами і джакузі.

Fashion-рітейл буде представлений Walker, Stem, Oodji, Cropp Town, House, Sinsay, Ecco, Intertop, Skechers, Timberland, Lacoste, Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Vsi Svoi, Ostin, Fun Day, Colin’s, LC Waikiki, DeFacto, All Stars, Naf Naf, SuperStep. Спортивний напрямок – Sportmaster, Under Armour, Intersport, ювелірні магазини – Pandora, Sova, Ювелірна Карта, Золотий Вік; техніка та електроніка – Фокстрот, Eldorado, Samsung, а також товари для дому – JYSK, English Home тощо.

У ТРЦ буде представлена ​​сервіс-зона, хімчистка, зоотовари Master Zoo, Аптека доброго дня, дитячі товари Planettoys, Librarium, Bartek і навіть зоопарк Lemurzoo.

– Кого ще з великих гравців хочете залучити, на що робите ставку і акцентуєте увагу?

– Ми відкриті до співпраці з усіма міжнародними брендами, які розвиваються на ринку України.

– Наступне питання – розважальна і соціальна складова. Як ці сегменти буду реалізовані в ТРЦ?

– Мало хто з ТРЦ Києва може похвалитися великими площами для проведення івентів. У нас же все продумано, щоб залучити й утримати відвідувачів: будемо проводити концерти, фестивалі, ярмарки та багато іншого. Також планується великий акцент зробити на дитячих активностях і заходах.

ТРЦ Retroville повинен стати основним місцем дозвілля, шопінгу, спорту та бізнес-життя не тільки для жителів району Виноградар і прилеглих територій, а й для киян та мешканців міст-супутників.

Здача в експлуатацію нових станцій метро «Мостицька» та «Проспект Правди» запланована на кінець 2021 року. Далі почнеться будівництво станцій «Маршала Гречко» і «Виноградар». Три з них знаходяться зовсім близько від Retroville – вихід зі станції «Виноградар» буде прямо напроти ТРЦ і фітнес-клубу, «Проспект Правди» в 7 хвилинах пішки, «Маршала Гречко» – в 10 хвилинах ходьби від торгово-розважального центру.

– Зона охоплення ТРЦ – скільки вже проживає потенційних споживачів і які прогнози?

– Район дуже густонаселений, і на цьому робиться великий акцент, адже основний трафік – 250 000 споживачів, які знаходяться в пішій доступності ТРЦ, а менше 15 хвилин на авто – 630 000 жителів. Поруч вже побудовані або ведеться активне будівництво таких ЖК як «Варшавський», «Варшавський+», «Ліпинка».

Але, виходячи з зручного розташування, ми охопимо не тільки Виноградар, а й прилеглі райони, і передмістя – Пуща-Водицю, Гостомель, Ірпінь, Бучу та Вишгород.

– Наскільки, на ваш погляд, буде відчутний ефект синергії від поєднання ТРЦ і БЦ?

– За рахунок синергії ТРЦ отримає стабільний трафік і не буде перепадів відвідуваності між вихідними і буднями днями. Близько 1500 співробітників БЦ, а також їх відвідувачі стануть постійними клієнтами ТРЦ.

– Чи є вже орендарі в бізнес-центрі?

– Одним з великих орендарів, який займе чотири поверхи (близько 4000 кв. м), буде head office Novus, а також офіс адміністрації ТРЦ. На даний момент офіси активно здаються, ми віддаємо перевагу великим компаніям, які готові орендувати площу не менше 500 кв. м.

У сучасному БЦ класу «В» передбачено все для зручності роботи – сучасні інженерні системи, інтернет, а також велика парковка. Крім того, нікого не залишить байдужим оригінальний дизайн фасаду з панорамними вікнами, а також сучасний ресепшн з лобі.

На 12-му ж поверсі бізнес-центру розглядається можливість розміщення панорамного ресторану з терасою, де можна буде проводити корпоративи, дні народження та інші урочистості.

– Як плануєте розвивати інфраструктуру і прилеглу територію ТРЦ і БЦ? Які проекти вже заплановані?

– Планується установка зарядки електромобілів, автозаправки та мийки в безпосередній близькості до ТРЦ. Крім того, в планах – оновити зупинки громадського транспорту навколо ТРЦ, замінивши їх на більш сучасні.

Читайте також –

Унікальне досягнення: ТРЦ і БЦ Retroville залучив кредитні кошти у польського банку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  19
Усі новини ринку