Призначення року в рітейлі: АТБ, Metro, Фокстрот, McDonald’s, Сільпо, Цитрус та інші

Призначення року в рітейлі: АТБ, Metro, Фокстрот, McDonald’s, Сільпо, Цитрус та інші

09.01.2020 08:01
  4201
Виктор Нагорский

Головні зміни в керівництві українських компаній сфер рітейлу, девелопменту та суміжних галузей в минулому році.

Цей матеріал доступний російською мовою

АТБ

Корпорація АТБ розширила Раду директорів до п’яти осіб, а також призначила нового керівника мережі АТБ-маркет. Структурні зміни в Раді директорів корпорації та керівництві мережі магазинів відбулися 1 грудня минулого року. Зокрема, з цієї дати до складу Ради увійшов Дмитро Євтєєв, який раніше обіймав посаду генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Крім нього до Ради директорів корпорації входять Борис Марков (голова Ради, генеральний директор корпорації АТБ), Ігор Яцута (перший заступник гендиректора), Юрій Гусєв (заступник гендиректора з безпеки) і Олександр Токар (заступник гендиректора).

Що стосується звільнившоїся позиції генерального директора мережі АТБ-маркет, то цю посаду зайняла Наталія Шаповалова, яка раніше обіймала посаду заступника гендиректора. Правда поки що новий керівник буде працювати з приставкою в.о.

Це не єдині кадрові зміни в топ-менеджменті АТБ-маркет в минулому році. У серпні пост директора з маркетингу мережі залишив Костянтин Мельников, який пропрацював у найбільшій українській мережі магазинів близько десяти років. Його місце зайняв Валерій Бондар, який в серпні 2019-го залишив посаду маркетинг-директора харківської мережі супермаркетів Клас. Його досвід роботи в рітейлі також включає мережі магазинів Varus і Брусничка, в яких топ-менеджер керував відділами лояльності. До приходу в роздрібну торгівлю Валерій працював аналітиком CRM у футбольному клубі Шахтар (Донецьк).

Fozzy Group

Кадрові зміни в маркетингу відбулися і в групі Fozzy, що розвиває в Україні торгові мережі Сільпо, Фора, Fozzy Cash & Carry і Thrash!. Дмитро Циганков, який більше 10 років обіймав посаду маркетинг-директора мережі Сільпо, в квітні пішов на підвищення. Він був призначений директором з розвитку продуктів і власних торгових марок Fozzy Group.

При цьому новим директором з маркетингу Сільпо стала Катерина Огуряєва, яка раніше обіймала аналогічну посаду в мережі супермаркетів Varus (з 2013-го по 2017 рік). У Varus вона також відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, організацію акційної та комунікаційної стратегій та розвиток клієнтського досвіду. Її загальний стаж роботи в продуктовому рітейлі – близько 14 років. До Varus Катерина працювала в мережах Брусничка і ЕКО маркет.

Пізніше до Fozzy Group також приєдналася Ніна Міщенко, яка очолила департамент корпоративних комунікацій компанії. Попередні 3,5 роки вона працювала в девелоперській компанії Taryan Group, де займала посаду керівника департаменту креативного маркетингу і комунікацій. Крім цього, Міщенко має 12-річний досвід роботи в провідних українських ЗМІ.

Metro

Ряд кадрових змін сталася в українському підрозділі німецького рітейлера Metro Cash & Carry. На початку 2019-го на посаду начальника управління маркетингу Mеtro Cash & Carry Україна був призначений Антон Жорін. В команду Metro фахівець перейшов зі столичного ЦУМ, де працював протягом 2018 року на посаді директора з маркетингу та PR. В цілому Антон має значний досвід роботи на керівних посадах в сфері рітейлу, телекому, FMCG і креативу, зокрема в компаніях Укртелеком, Lifecell, SUN InBev, Київстар, THINK! McCann Erickson. Відзначимо, що попередні чотири роки пост директора з маркетингу Mеtro Cash & Carry Україна займала Оксана Кулікова.

Окрім цього, на початку 2019-го до складу Ради директорів українського підрозділу Mеtro приєднався Всеволод Стьопін, який зайняв посаду директора з продажів компанії. Він має ґрунтовний досвід операційної діяльності як в торгових центрах Metro, так і в oфісі підтримки торгових центрів Metro в Україні. Почав свою кар’єру в компанії в 2004 році як менеджер-стажер на посаді керуючого торговим залом ТЦ Metro Дніпро-І. А в березні 2018-го Всеволод був призначений на посаду заступника директора з продажів.

В середині року в Metro також змінився генеральний директор: замість Олів’є Лангле, який був призначений на посаду близько року тому, український підрозділ німецького рітейлера очолив Тіно Цайске – глобальний директор з управління талантами і підбору персоналу Metro AG. Він розпочав кар’єру в Metro в січні 2000 року на посаді фінансового директора-стажиста, після чого в січні 2001 року був призначений фінансовим директором Metro Cash & Carry Японія. Після цього Цайске обіймав цілу низку керівних посад в різних країнах присутності компанії, а тепер – очолив український підрозділ.

Varus

Низка кадрових змін в 2019 році відбувся і в мережі супермаркетів Varus. Зокрема, навесні минулого року заступником виконавчого директора мережі був призначений Армен Папазян. В команду дніпровського рітейлера Армен перейшов з європейської мережі продуктово-промислових супермаркетів Intermarché. Там він обіймав посаду генерального директора в Польщі, відповідаючи за впровадження і реалізацію комерційної стратегії компанії. До цього, в 1998-2006 і 2009-18 роках він займав ряд топових посад в Carrefour Polska, а в 2006-09 роках працював в О’кей Україна, де в якості керуючого директора запустив на українському ринку мережу гіпермаркетів О’кей.

Крім того, директором з розвитку власних торгових марок Varus був призначений Сергій Чорний. В команду рітейлера він перейшов з великого виробника – Дніпровського комбінату харчових концентратів (ПрАТ ДКХК), де обіймав посаду комерційного директора останні 1,5 роки. Там Сергій відповідав за оперативне управління та координацію роботи підрозділів компанії. У 2011-18 роках топ-менеджер обіймав керівні посади в компаніях АПК-Інвест та S.Group.

На пост директора з цифрової трансформації Varus прийшов Андрій Бобров, який раніше обіймав посаду заступника директора з IT в мережі автозаправних комплексів WOG. Там він відповідав за розробку, впровадження, експлуатацію та тотальну діджиталізацію всіх процесів. Його загальний досвід роботи в рітейлі на керівних посадах – понад 15-ти років.

Восени 2019-го пост маркетинг-директора Varus залишила Анна Швед. Вона очолювала департамент маркетингу рітейлера більше двох років – з вересня 2017-го. Відзначимо, що для пошуку нового маркетинг-директора в мережі вдалися до нестандартного рішення: компанія вирішила приймати всі резюме на посаду виключно у відео-форматі. Втім, пост маркетинг-директора Varus залишався вакантним і на кінець року.

LC Waikiki

Генеральним директором LC Waikiki в Україні з 1 вересня був призначений Олексій Гришко, який з 2016 року обіймав посаду регіонального директора компанії. В цілому Олексій має більш ніж 12-річний досвід у fashion-рітейлі. До команди LC Waikiki він приєднався в самому початку шляху бренду в Україні – в лютому 2013 року, очоливши перший магазин рітейлера в країні. У 2014 році працював в головному офісі компанії в Стамбулі на позиції операційного супервайзера, відповідаючи за міжнародний бізнес в десятках країн. З 2014 по 2016 рік – займався запуском бренду в Білорусі, де відкрив більше десяти магазинів, займаючи посаду регіонального директора.

Як уточнили RAU в компанії, перед новим керівником поставлені досить амбітні завдання, серед яких:

  • агресивна експансія в офлайн і виведення компанії на позицію безумовного лідера ринку в сегменті;
  • відкриття в містах з населенням більше 100 000 жителів;
  • автоматизація та вдосконалення операційних процесів;
  • відкриття нової лінійки магазинів «LCW Dream Store»;
  • розвиток онлайн-бізнесу.

Що стосується попереднього керівника LC Waikiki в країні, то Ярема Івахів, який займав цю посаду з грудня 2016 року, тепер очолив український підрозділ польського fashion-рітейлера LPP Group. Ця компанія розвиває в Україні мережі магазинів таких брендів як Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay. Раніше, в березні 2019-го компанію залишив Олексій Смірнов, який керував LPP Україна з 2010 року.

Arricano

У девелоперській компанії Arricano Real Estate Plc (в Україні управляє торговими центрами РайON і Проспект в Києві, City Mall в Запоріжжі, Сонячна Галерея в Кривому Розі, також на стадії девелопменту знаходиться ще кілька проектів) змінився генеральний директор. Після підписання нової Угоди про взаємини між акціонерами компанії естонський бізнесмен Хіллар Тедер знову отримав право голосу, і на зборах Ради директорів було прийнято рішення про непродовження повноважень Михайла Меркулова як СЕО. В результаті у вересні топ-менеджер пішов з Arricano, також залишивши Раду директорів девелопера.

Пізніше правління схвалило рішення призначити в.о. генерального директора Анну Чуботіну, яка раніше обіймала посаду директора департаменту торгових площ Arricano. А вже в грудні вона була призначена на посаду СЕО на постійній основі.

Анна має більш ніж 17-річний досвід роботи в сфері комерційної нерухомості, дев’ять з яких були в JLL Україна. Вона працювала з такими компаніями як ТОВ «СвітЛенд Україна», King Cross Group, DCH Real Estate і Kray Property.

Фокстрот

Кілька важливих змін в топ-менеджменті відбулося у лідера українського ринку побутової техніки та електроніки – мережі Фокстрот. На початку року комерційним директором мережі був призначений Юрій Поліщук. Протягом останніх п’яти років він обіймав посаду фінансового директора, а в цілому працює в компанії вже 14 років. До цього, з травня 2016 року до 1 лютого 2019-го пост комерційного директора Фокстрот займала Тетяна Мойсеєнко, яка залишила компанію.

Ближче до кінця року в компанії також повідомили, що В’ячеслав Поврозник, який займав пост виконавчого директора Фокстрот останні сім років, перейшов на посаду члена Наглядової ради, де буде курувати подальший розвиток e-commerce і реалізацію стратегії омніканального Фокстрот.

В свою чергу на посаду в. о. виконавчого директора був призначений 44-річний керівник управління продажів рітейлера Олексій Зозуля. З групою компаній Фокстрот Олексія пов’язує період з 2005 по 2011 рік. В “Фокстрот. Техніка для дому” він побудував кар’єру з посади керівника регіональної служби роздрібних продажів до поста операційного директора. З 2010 по 2011 рік – керував проектом в Депот Девелопмент Груп, що входить в групу компаній Фокстрот (управління нерухомістю). У 2011-13 роках Олексій очолював компанію Фармастор (мережа аптек Аптека доброго дня, Сiмейна аптека), а в 2013-18 – був операційним директором в компанії РУШ (лінія магазинів EVA).

У березні 2019 року топ-менеджер повернувся до Фокстрот. Його головні цілі на новій посаді – зберегти лідерські позиції бренду, забезпечити якісні та кількісні показники зростання бізнесу по обох напрямках (офлайн і онлайн), а також продовжити розпочаті внутрішні реформи.

Eldorado

Зміна керівництва відбулася і в мережі магазинів електроніки Eldorado. Віталій Гресько залишив пост генерального директора мережі з 4 березня у зв’язку із завершенням його контракту. Він працював у Eldorado з грудня 2015 року. До призначення на посаду СЕО обіймав посаду директора департаменту розвитку торговельної мережі, а очолив Eldorado в березні 2017 року. Після звільнення Гресько посаду СЕО Eldorado зайняла Віра Вітинська. До цього вона більше 13 років очолювала фінансовий департамент компанії.

Крім цього, в компанії змінився маркетинг-директор. Максим Колєсніков, який займав пост СМО рітейлера близько двох років (з червня 2017 року), залишив компанію, пізніше працевлаштувавшись у мережі Аптека Доброго Дня. Замість нього на посаду директора з маркетингу Eldorado був призначений Ярослав Гуменюк.

Раніше він близько двох років займав аналогічну посаду в банку ПУМБ, а до цього – з 2015-го по 2017-й – працював в Укртелеком. Портфоліо Ярослава також включає низку управлінських посад в найбільших телекомунікаційних компаніях країни: Київстар, Воля та інших. Загальний стаж фахівця в сферах маркетингу, продажів, обслуговування клієнтів, цифрових технологій, аналізу даних і електронної комерції – більше 20 років.

Цитрус

Чергові кадрові перестановки відбулися в мережі магазинів Цитрус. Зокрема, посаду генерального директора мережі залишив Вадим Танченко, який очолив компанію в кінці 2018 року. Після цього рітейлер вирішив відмовитися від посади СЕО. Його функції перерозподілили між комерційним, виконавчим і операційними директорами для «поліпшення взаємодії між усіма командами і проектами». Крім цього, в компанії повідомили про продовження періоду трансформації та реформування маркетингу, комунікацій та клієнтського сервісу.

До слова, маркетинг компанії в минулому році очолив Андрій Мінєєв. На цій посаді він змінив Станіслава Андрєєва, який виконував обов’язки маркетинг-директора після звільнення Надії Фоміної. Що цікаво, це вже не перша каденція топ-менеджера в мережі Цитрус. З жовтня 2016 року по серпень 2017 року він керував компанією на посаді СЕО. За час роботи в рітейлі топ-менеджер також займав різні керівні посади в мережах магазинів O’key, Караван, EVA і Fozzy Group.

MOYO

Мережу магазинів MOYO очолив співзасновник інтернет-гіпермаркету Repka.ua Валентин Івакін. Як розповіли RAU в прес-службі MOYO, зміна CEO була пов’язана із завершенням контракту з Андрієм Барашенко, який керував компанією з 2017 року. «Дворічний контракт з Андрієм Барашенко завершився в серпні. Компанія дякує йому за виконану роботу. З 28 серпня на посаду CEO призначений Валентин Івакін. Він був співзасновником інтернет-гіпермаркету Repka.ua, який входить в топ e-commerce проектів України й відрізняється високим рівнем автоматизації та якістю обслуговування своїх клієнтів», – говорилося в повідомленні.

У компанії уточнювали, що зміни в керівництві спрямовані на посилення ключових компетенцій MOYO. Рітейлер збирався продовжувати розширення та реформатування магазинів мережі.

Multiplex

Низка кадрових змін в минулому році сталася в компанії Multiplex. На початку року департамент розвитку бізнесу найбільшої в Україні мережі кінотеатрів очолила Антоніна Арбузова, яка раніше займала посаду комерційного директора столичного маркет-молу Даринок. Там вона пропрацювала близько двох років – з січня 2017-го. До цього Арбузова керувала департаментом агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield Україна.

Пізніше директором з персоналу мережі був призначений Ігор Гур’янов, який раніше обіймав аналогічну посаду в компанії Intertop Ukraine. Крім роботи в Intertop, Ігор також обіймав посади заступника директора з персоналу в мережі магазинів техніки Алло. У його портфоліо також робота в компаніях Comfy і Vodafone.

Втім, головна кадрова зміна в компанії в минулому році відбулася ближче до кінця року. Тоді Віталій Писаренко, який займав пост генерального директора Multiplex з осені 2018-го, повідомив про звільнення з посади. В цілому він працював в компанії з грудня 2015-го, коли обійняв пост комерційного директора. Після звільнення Віталія на посаду СЕО Multiplex був призначений Роман Романчук.

Свій професійний шлях Роман розпочинав в компанії McDonald’s. Потім була компанія Food Master, де топ-менеджер керував мережею ресторанів швидкого харчування Смачна картопля, а пізніше – мережею кав’ярень Кофе Тайм та Віденські булочки. У 2008 році Романчук був призначений генеральним директором компанії Сушия, а в 2017-му заснував компанію Panna group. Тоді ж було відкрито перший ресторан мережі Panna Pasticceria.

McDonald’s

Кілька значущих кадрових перестановок сталося в компанії McDonald’s Україна. Гжегож Хмелярський, який займав пост генерального директора з 2014 року, завершив контракт з українським офісом McDonald’s. З 29 березня цю посаду зайняла Юлія Бадрітдінова. Свою кар’єру в McDonald’s вона розпочала в 2013 році на позиції менеджера з маркетингу, а з 2015 року займала пост директора з маркетингу і корпоративних комунікацій.

Відзначимо, що після призначення Юлії Бадрітдінової на посаду СЕО позицію директора з маркетингу і корпоративних комунікацій зайняла Ольга Васильєва. У компанію вона прийшла в 2011 році в якості старшого консультанта з маркетингу, а останні кілька років керувала групою з розвитку меню, бренд-комунікацій і медіа-стратегією.

Читайте також огляд найважливіших кадрових перестановок у 2018 році – 

Кадрові зміни року в рітейлі: Цитрус, Metro, Lavina, Алло, ЦУМ, 27.ua та інші


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14