Петро Михайлишин, Епіцентр: Готові відкрити ще 50 торгових центрів

Петро Михайлишин, Епіцентр: Готові відкрити ще 50 торгових центрів

11.12.2020 08:00
  10257
rau

Генеральний директор групи компаній Епіцентр К Петро Михайлишин про нові напрямки бізнесу, діджиталізацію та зростання онлайн-продажів, а також роботу з персоналом та подальші плани розвитку групи.

Цей матеріал доступний російською мовою

Топ-менеджер одного з найбільших рітейлерів України поспілкувався з журналістами видання Delo.ua. Редакція RAU публікує головні тези матеріалу.

Про зростання компанії та нові напрямки бізнесу

Незважаючи на те, що Епіцентр вже багато років лідер непродуктового рітейлу, ми ніколи не спочивали на лаврах: постійно розвиваємося, знаходимо нові ніші, прагнемо надавати покупцям найширший вибір. Так, десять років тому в нас було 40 торгових департаментів, а зараз їх вже понад 70. Епіцентр – вже давно не просто будівельний гіпермаркет.

Якщо на початку розвитку будівельні товари в нашому асортименті становили 20%, то зараз лише 6,9%. У нас представлена вся непродовольча, а тепер уже і продовольча лінійка товарів.

У 2019 році група компаній інвестувала в економіку України більше 9,5 млрд грн, причому на рітейл припала лише мала частина. Вкладала й продовжує вкладати в будівництво елеваторів, придбання техніки, розвиток логістики та власного виробництва керамічної плитки.

Про вплив карантину на торгівлю і розвиток онлайн-продажів

Під час карантину українці звикли купувати онлайн, і шляху назад немає. Стало зрозуміло, що в інтернеті можна купувати не тільки побутову техніку та дитячі товари, але й, наприклад, меблі та будівельні матеріали. Покупці, оцінивши зручність онлайн-покупок, і в карантинних умовах користуватимуться перевагами інтернет-шопінгу. Це означає, що ми повинні значно прискорити впровадження онлайн-сервісів, які допоможуть поліпшити досвід здійснення покупок в нашій омніканальній екосистемі, а також більше інвестувати в будівництво логістичних комплексів, які будуть обслуговувати не тільки торгові центри, а й онлайн-торгівлю.

Зараз у нас є два фулфілмент-центри в Києві загальною площею 42 000 кв. м і центральний логістичний центр в Калинівці (Київська область) на 80 000 кв. м, який забезпечує 75% поставок в наші ТЦ.

У Калинівці ми будуємо ще один новий фулфілмент-центр площею 73 000 кв. м з найсучаснішою сортувальною і мезонінною складською системою. Протягом двох років плануємо побудувати ще два великих об’єкти загальною площею 100 000 кв. м, тобто фактично подвоїти діючі логістичні потужності.

Про навчання та набір персоналу в групі Епіцентр К

Близько 95% директорів торгових центрів Епіцентр починали свою кар’єру в компанії звичайними співробітниками. Секрет в багаторівневій системі розвитку кар’єри від стажиста до директора з можливістю подальшого росту, яка побудована на постійному підвищенні кваліфікації наших співробітників. Щорічно в компанії проходить більш ніж 67 000 внутрішніх тренінгів, навчань від постачальників, семінарів та воркшопів.

В кінці минулого року був узятий курс на діджиталізацію навчального процесу – автоматизацію кар’єрних планів співробітників і створення спеціальної онлайн-платформи, де колеги зможуть самостійно відстежувати свій прогрес і бачити, які тренінги їм необхідні, щоб перейти на наступну кар’єрну сходинку.

Пандемія коронавірусу, вимушений карантин і віддалена робота багатьох співробітників значно прискорили цифрові трансформації в компанії. За час карантину ми запустили відразу декілька форматів онлайн-навчання. Фактично карантин дав старт внутрішній Академії Епіцентр.

Про подальші плани розвитку та діджиталізацію бізнесу

Щорічно ми закладаємо в своїх планах, як правило, 20% зростання. В цьому році, за оптимістичним сценарієм, ми вийдемо на минулорічні показники. Але це не привід зупиняти розвиток. Епіцентр має намір активно розширювати присутність своїх shop-in-shop за межами власних ТЦ (зараз їх 73), наприклад, Центрів техніки ЦЕ ТЕ, галерей Деко, дитячих магазинів E.PIC, швейцарської мережі магазинів спорттоварів Intersport, магазинів польського бренду 4F.

Компанія концентрується на будівництві Епіцентр оптимального формату – 5000-6000 кв. м в райцентрах. Ми готові відкрити ще близько 50 таких об’єктів. Сьогодні також є запит на три-чотириповерхові ТЦ Епіцентр в центральній частині великих міст.

Для компанії, яка в своєму сегменті займає лідируючу позицію, одна з ключових цілей – утримати динаміку, не зупинитися в розвитку і підвищити технологічність. Карантин тільки прискорив реалізацію цих цілей, адже в умовах викликаного карантином локдауна ми були змушені діяти швидко і рішуче. Ми прискорили процеси впровадження інноваційних технологій і сучасних сервісів, відкрили в новому форматі центри видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua з адресною системою зберігання, автоматизацією всіх процесів, комфортною зоною очікування з дитячим куточком і онлайн-вітринами.

За матеріалами: Delo.ua

Читайте також –

Олена Соловйова, Епіцентр: Плануємо наростити частку ВТМ в обороті до 25%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку