Головна > Новини > Новини компаній > Дмитро Молчанов, Море Пива: 400 магазинів для нас не межа, в 2020-му відкриємо ще 80
Дмитро Молчанов, Море Пива: 400 магазинів для нас не межа, в 2020-му відкриємо ще 80

Дмитро Молчанов, Море Пива: 400 магазинів для нас не межа, в 2020-му відкриємо ще 80

Генеральний директор мережі Море Пива про зростання товарообігу в 2019 році, результати роботи магазинів нового формату і програми лояльності, а також подальші плани компанії.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів Море Пива – безумовний лідер українського ринку пивного рітейлу. У 2018 році компанія представила новий бренд Hop Hey, оголосивши про початок ребрендингу і реформату фірмових торгових точок. У 2019-му рітейлер істотно розширив свою географічну присутність, відкривши перші магазини в Запоріжжі (де вже працюють 20 точок), Миколаєві (вже 5 фірмових магазинів) і Херсоні (3 об’єкти). А на завершення року Море Пива відкрив 400-у торгову точку мережі в Україні. У бліц-інтерв’ю для RAU генеральний директор Море Пива Дмитро Молчанов розповів про те, яких ще результатів вдалося домогтися компанії в минулому році та які плани з розвитку на 2020-й.

– Якими були результати роботи підприємства в 2019 році? Як в процентному співвідношенні зріс товарообіг мережі та скільки нових магазинів відкрили?

– У порівнянні з 2018-м товарообіг мереж Море Пива і Hop Hey зріс на 13%. Всього за минулий рік відкрили 86 торговельних точок, а завершили 2019-й запуском 400-го магазину на вул. Полтавський шлях, 134 в Харкові. Також варто відзначити географічну експансію: за рік ми почали роботу в трьох нових регіонах і тепер представлені в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській, Харківській і Херсонській областях.

– Скільки магазинів плануєте відкрити в 2020 році?

– У 2020 році плануємо запустити приблизно 80 торгових об’єктів. В наших планах посилення позицій в Києві, а також в нових для себе регіонах: Запоріжжі, Харкові, Миколаєві та Херсоні. В якості перспективних ми розглядаємо регіони Західної України, однак говорити про конкретні плани розвитку на заході країни поки що зарано.

– У 2018 році компанія почала впроваджувати новий формат магазинів під брендом Hop Hey. Чи задоволені ви результатами цього проекту? Наскільки він фінансово ефективний?

– З точки зору вкладень у відкриття магазинів, старий формат, безумовно, був більш вигідним. Але покупець з кожним днем хоче більшого. Нам треба працювати на випередження і доводити, що ми пропонуємо найкраще. Це як у Керролла в «Алісі в Країні чудес»: «Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а, щоб кудись потрапити, треба бігти вдвічі швидше».

– Чого вдалося досягти за рахунок оновлення та реформату магазинів Море Пива в Hop Hey?

– Завдяки впровадженню нового формату у нас з’явилася можливість розширити асортимент: додати закусок, більше крафтового пива, а також інші алкогольні та безалкогольні напої.

Новий формат зробив нас цікавіше для більш досвідченої аудиторії. Безумовно, крафт і дорогі вина не так затребувані, як масові сорти пива. Але ми даємо можливість вибору.

Це ще й іміджеве рішення, так як неможливо формувати пивну культуру (а це – наша місія), якщо поступово не долучати аудиторію до преміальних сортів, не розширювати її кругозір.

– Які інновації ви впроваджуєте в роботу торгової мережі?

– У минулому році ми запустили мобільний додаток, який є цифровим аналогом картки лояльності, дає доступ до даних особистого кабінету, надає можливість замовляти товари з доставкою або для оплати без черги й самовивозу з магазину.

– Раніше в одному зі своїх інтерв’ю ви говорили, що частка чеків з використанням карт лояльності в мережі Море Пива вже перевищила 90%. А як зростає кількість учасників програми?

– Дуже динамічно. Тільки за 2019 рік приріст кількості учасників програми лояльності Море Пива склав близько 400 000 чоловік.

– На завершення, назвіть пріоритетні для компанії завдання на 2020 рік. На чому плануєте сконцентруватися?

– Як завжди, для нас в пріоритеті – клієнт. Плануємо розвивати і покращувати сервіси, підвищувати якість обслуговування і, відповідно, клієнтського досвіду, удосконалювати асортимент. Можливо, моя відповідь не самий оригінальний, але тут ми не намагаємося винаходити велосипед.

Читайте также –

Дмитро Кримський, GoodWine: В цьому році плануємо оборот в 130 млн євро

Про автора
Виктор Нагорский

Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора