
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Операційний директор лінії магазинів EVA Віктор Средній про масштабування торгової мережі та новий формат магазинів, роботу в карантин та онлайн-продажі, а також подальші плани найбільшого drogerie-рітейлера в Україні.
Цей матеріал доступний російською мовою
В інтерв’ю для Delo.uа топ-менеджер також розповів про поведінку споживачів у період карантину, фактори при виборі локації для магазину та багато іншого. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
У грудні 2019 року в Дніпрі EVA відкрила новий формат Eva Beauty lab – простір краси, де немає звичних товарів для дому та побутової хімії, зате є багато декоративної косметики і три б’юті-зони: зона тестування шкіри обличчя, тестування шкіри голови і волосся, а також зона макіяжу.
Ми хотіли подивитися, як клієнт відреагує на EVA в новому вигляді – без порошків і памперсів, а з красою і демонстрацією. Після карантину ми й далі плануємо розвивати цей формат.
Зараз лінія магазинів EVA налічує близько 1000 торгових точок. За останні роки відкривалося по 180 магазинів на рік, а одного разу наша команда поставила особистий рекорд, відкривши більше 30 торгових об’єктів за місяць. При цьому, ми вкрай рідко закриваємо магазини. Секрет в тому, що EVA ретельно підходить до вибору локації: цим питанням займається спеціальна служба в структурі компанії. Стратегія мережі полягає в тому, щоб бути на шляху клієнта, в його щоденному трафіку.
Власної служби доставки у нас поки що немає, але незабаром вона з’явиться. На даний момент працює програма самовивозу, до якої підключено близько 45 магазинів. Людина може замовити товар на сайті eva.ua і забрати в одній з точок або у відділенні Нова пошта. Якщо ж клієнт хоче отримати товар з доставкою додому, він може скористатися службами доставки, до яких підключені магазини мережі.
Глобальних змін у період карантину лінія магазинів не зазнала. EVA вдалося зберегти команду, не відправляючи нікого у відпустку і не скорочуючи. Єдине, що змінилося – знизилося навантаження за рахунок зниження клієнтопотоку.
Щоб клієнти все одно могли придбати бажані товари, не виходячи з дому, ми оперативно запустили доставку товарів через Glovo.
Головне завдання EVA зараз – задоволений клієнт, який рекомендуватиме магазини, тому всі плани пов’язані виключно із запитами аудиторії. Ключове завдання: зрозуміти, чого хоче клієнт, оцінити світовий досвід в цьому напрямку, і бути перфектним.
У пріоритеті – ставати лідерами в нових нішах. У програмі Еvа Мозаїка понад 8 млн унікальних карт. Ми знаємо, що купували клієнти, а зараз хочемо навчитися прогнозувати їхні бажання.
За матеріалами: Delo.uа
Читайте також –
Анна Гришина, EVA: Потрібно міняти всі процеси в компанії, дивлячись на них очима клієнта