Стрімке зростання: як лінія магазинів EVA відкриває по 180 магазинів на рік

Стрімке зростання: як лінія магазинів EVA відкриває по 180 магазинів на рік

26.06.2020 07:06
  2252
rau

Операційний директор лінії магазинів EVA Віктор Средній про масштабування торгової мережі та новий формат магазинів, роботу в карантин та онлайн-продажі, а також подальші плани найбільшого drogerie-рітейлера в Україні.

Цей матеріал доступний російською мовою

В інтерв’ю для Delo.uа топ-менеджер також розповів про поведінку споживачів у період карантину, фактори при виборі локації для магазину та багато іншого. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про новий формат Eva Beauty lab

У грудні 2019 року в Дніпрі EVA відкрила новий формат Eva Beauty lab – простір краси, де немає звичних товарів для дому та побутової хімії, зате є багато декоративної косметики і три б’юті-зони: зона тестування шкіри обличчя, тестування шкіри голови і волосся, а також зона макіяжу.

Ми хотіли подивитися, як клієнт відреагує на EVA в новому вигляді – без порошків і памперсів, а з красою і демонстрацією. Після карантину ми й далі плануємо розвивати цей формат.

Про масштабування торгової мережі

Зараз лінія магазинів EVA налічує близько 1000 торгових точок. За останні роки відкривалося по 180 магазинів на рік, а одного разу наша команда поставила особистий рекорд, відкривши більше 30 торгових об’єктів за місяць. При цьому, ми вкрай рідко закриваємо магазини. Секрет в тому, що EVA ретельно підходить до вибору локації: цим питанням займається спеціальна служба в структурі компанії. Стратегія мережі полягає в тому, щоб бути на шляху клієнта, в його щоденному трафіку.

Про онлайн-продажі та доставку з інтернет-магазину EVA

Власної служби доставки у нас поки що немає, але незабаром вона з’явиться. На даний момент працює програма самовивозу, до якої підключено близько 45 магазинів. Людина може замовити товар на сайті eva.ua і забрати в одній з точок або у відділенні Нова пошта. Якщо ж клієнт хоче отримати товар з доставкою додому, він може скористатися службами доставки, до яких підключені магазини мережі.

Як EVA працювала в карантин

Глобальних змін у період карантину лінія магазинів не зазнала. EVA вдалося зберегти команду, не відправляючи нікого у відпустку і не скорочуючи. Єдине, що змінилося – знизилося навантаження за рахунок зниження клієнтопотоку.

Щоб клієнти все одно могли придбати бажані товари, не виходячи з дому, ми оперативно запустили доставку товарів через Glovo.

Про плани на найближчі роки

Головне завдання EVA зараз – задоволений клієнт, який рекомендуватиме магазини, тому всі плани пов’язані виключно із запитами аудиторії. Ключове завдання: зрозуміти, чого хоче клієнт, оцінити світовий досвід в цьому напрямку, і бути перфектним.

У пріоритеті – ставати лідерами в нових нішах. У програмі Еvа Мозаїка понад 8 млн унікальних карт. Ми знаємо, що купували клієнти, а зараз хочемо навчитися прогнозувати їхні бажання.

За матеріалами: Delo.uа

Читайте також –

Анна Гришина, EVA: Потрібно міняти всі процеси в компанії, дивлячись на них очима клієнта


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14