
Що таке промислові екзоскелети в ритейлі та як вони допоможуть подолати дефіцит кадрів


Найгарніші вітрини, які підготували ритейлери до католичного Різдва.
Напередодні свят оригінально прикрашена вітрина здатна збільшити кількість відвідувачів, які шукають новорічні подарунки. Основна задача у оформленні вітрин – придумати концепцію, яка б привернула увагу до себе. Споживачі за день отримують десятки тисяч повідомлень – в рекламі, в соцмережах, по телевізору, у громадському транспорті.
“Виділитись в інформаційному та візуальному шумі непросто. Більше того, покупці пересичені стандартними вітринами, адже з року в рік відомі бренди прагнуть дивувати вітрини та незвичайні інсталяції. І створювати кожен раз, кожен сезон унікальні рішення складно”, – відзначає Єлена Коронотова, керуючий партнер компанії IDNT.
ЦУМ: Diamond & Brilliance
Київський ЦУМ створив сказочну історію в кожному з числених вікон. ТРЦ радує всіх мешканців Києва та гостей столиці казковими вітринами та внутрішнім рождественським оформленням. “Різдвяні прикраси – це світова традиція, завдяки яким декорації та вітрини магазинів становляться справжнім мистецтвом і дарують своїм глядачам чудовий настій новорічної казки”, – відзначають в ЦУМ.
ЦУМ оформляв головні вітрини з боку вулиць Хрещатик, кожна з яких розповідає свою історію, немов граючи свою власну п’єсу:
Найцікавіше знаходиться всередині універмагу:
«Відкриття новорічних вітрин та декорацій у всьому світі завжди очікують з нетерпінням як театральної дії, – розповідає Брайан Пол Хендлі, генеральний директор ЦУМ, – Точні вітрини магазинів створюють казкову атмосферу в місті напередодні Різдва».
До новорічних свят компанія Helen Marlen Group представила нові фестивальні витрини в магазині Passage 15. У розділі розділяються вітрини на дві частини – сцену та глядацький зал.
Імпровізований зал змонтовано з спеціальних конструкцій, які дозволили розмістити стільці в три ряди. А замість номерів на сидіннях декоратори встановили таблички з назвами брендів речей, розташованих в аудиторії.
Однак український рітейл в основному не має наміру витрачати гроші на новорічні вітрини, чого не скажуш про їх закордонних колег.
Єлена Коронотова відмічає кілька ключових підходів у вітриніці у відомих світових брендів.
Олена Коронотова поділилася фотографіями святкових витрин з недавнього рітейл-туру команди IDNT в Мюнхені.
Немецький рітейлер продає товари для будинку: постільна білизна, постільна білизна, подушки, полотна, халати, матраци. У центрі вітрин знаходяться кровать і м’які меблі, оточені різдвяною атрибутикою – елинкою та омелою.
Вітрини в торговому центрі преміального сегменту прикрашені дуже стримано, в стилі внутрішнього інтер’єру центру: про свято нагадує хіба що декор у формі розлогих ялинових гілок. Ludwig Beck використовує як статичні вітрини, так і динамічні
Динамічні вітрини Ludwig Beck:
Асортимент LODENFREY складається з верхнього одягу – пальто, куркок, пуховиків. Тих покупців, яких ялинками не захопиш, зачеплять кумедні відео: у вітринах, позаду манекенів, в невеликих колах транслюються святкові відеосюжети.
Традиційно, дитячий рітейл робить ставку на вітрини і не скупиться на привабливість фасадної частини магазину. Тим більше у святковий період.
Найяскравіші вітрини і наймиліші герої найчастіше використовуються в магазинах дитячих іграшок.
Можна вічно дивитися на вогонь, воду, як працюють інші люди, і те, як використовує динамічні вітрини універмаг дитячих іграшок Oberpollinger:
Вітрини рітейлера косметики – прикрашені незвично, але досить просто. Yves Rocher представила святковий пейзаж, майстерно підсвітивши кожну серію косметичних засобів. Казковий ліс і золота зоряна ніч за задумом компанії повинні чіпляти погляд і переконувати покупця зайти всередину.
Рітейлер не пішов традиційним шляхом – ялинка, вінки, вогники, а просто створив в частині вітрин навколо манекенів обстановку в стилі диско. Та ще й додав в них пару яскравих сумок, прикрашених зовсім не строго – зображеннями загадкових осіб в окулярах і навіть черепами. let the party begin!
Повз цю вітрину в Стокгольмі складно пройти не звернувши увагу: великий страшний сірий заєць дивиться покупцеві прямо в очі.
І не тільки заєць…
Манекени в вечірніх шатах нагадують покупцеві про те, що казка тільки починається, і в ній йому призначена головна роль.
Напис на вітрині: Tommy gave to me.
Мережа товарів для активного способу життя створила в вітринах еко-атрибутику свята: ялинки, прикрашені новорічними іграшками та товарами з магазина.
У вітринах косметичні засоби “вписані” у великі сніжинки. У кожній з них живе певний тип косметики. Такі вітрини виглядають оригінально і не коштують великих грошей в реалізації.
Мережа пропонує верхній одяг, пуховики і аксесуари для чоловіків, жінок і дітей. В її вітринах в цьому році оселилася сотня маленьких сніговиків на лижах.
У центрі – аксесуар, але навколо нього всю вітрину заповнюють дуже яскраві, надувні кулі найрізноманітніших форм і розмірів. Величезна собака з кульок дуже добре привертає увагу проходять повз.
Магазин декору Pylones вписав ялинки і новорічну атрибутику в інтер’єр досить нестандартно:
Строго, мінімалістично і стильно – такими здаються вітрини рітейлера. Весь дух нового року втілився в святкових великих кулях, які як би ненавмисно “вписалися” в вітрину
Огляд новин fashion-рітейлу: флагман Reserved, нові бренди ЦУМ і різдво в Helen Marlen