З Різдвом Христовим: як рітейлери готують вітрини до Різдва та Нового року

З Різдвом Христовим: як рітейлери готують вітрини до Різдва та Нового року

25.12.2017 09:00
  2011
Дарья Златьева

Найгарніші вітрини, які підготували ритейлери до католичного Різдва.

Напередодні свят оригінально прикрашена вітрина здатна збільшити кількість відвідувачів, які шукають новорічні подарунки. Основна задача у оформленні вітрин – придумати концепцію, яка б привернула увагу до себе. Споживачі за день отримують десятки тисяч повідомлень – в рекламі, в соцмережах, по телевізору, у громадському транспорті.

“Виділитись в інформаційному та візуальному шумі непросто. Більше того, покупці пересичені стандартними вітринами, адже з року в рік відомі бренди прагнуть дивувати вітрини та незвичайні інсталяції. І створювати кожен раз, кожен сезон унікальні рішення складно”, – відзначає Єлена Коронотова, керуючий партнер компанії IDNT.

ЦУМ: Diamond & Brilliance

Київський ЦУМ створив сказочну історію в кожному з числених вікон. ТРЦ радує всіх мешканців Києва та гостей столиці казковими вітринами та внутрішнім рождественським оформленням. “Різдвяні прикраси – це світова традиція, завдяки яким декорації та вітрини магазинів становляться справжнім мистецтвом і дарують своїм глядачам чудовий настій новорічної казки”, – відзначають в ЦУМ.

ЦУМ оформляв головні вітрини з боку вулиць Хрещатик, кожна з яких розповідає свою історію, немов граючи свою власну п’єсу:

  • перша вітрина як репліка сновидінням і грізом;
  • друга – царство подарунків;
  • третя показує рух часу;
  • в одній із витрин своїм життям живуть кукли-манекени з таємним заводним ключем;
  • далі ви бачите басейн з прикрас, в який персонаж ходить як у різдвяну метушню;
  • на наступній витрині – дитячі мрії про бажані солодощі;
  • фінальна вітрина показує нам луну та зірки – час приходу нового року.

Найцікавіше знаходиться всередині універмагу:

  • величезні світлові дискоболи в центральному атріумі;
  • блискучі кулясті печери;
  • фотозоні саней з Лапландії і неймовірна кількість блиску і шарму в кожному куточку ЦУМ.

«Відкриття новорічних вітрин та декорацій у всьому світі завжди очікують з нетерпінням як театральної дії, – розповідає Брайан Пол Хендлі, генеральний директор ЦУМ, – Точні вітрини магазинів створюють казкову атмосферу в місті напередодні Різдва».

Театр в вітринах Хелен Марлен

До новорічних свят компанія Helen Marlen Group представила нові фестивальні витрини в магазині Passage 15. У розділі розділяються вітрини на дві частини – сцену та глядацький зал.

Імпровізований зал змонтовано з спеціальних конструкцій, які дозволили розмістити стільці в три ряди. А замість номерів на сидіннях декоратори встановили таблички з назвами брендів речей, розташованих в аудиторії.

Однак український рітейл в основному не має наміру витрачати гроші на новорічні вітрини, чого не скажуш про їх закордонних колег.

Єлена Коронотова відмічає кілька ключових підходів у вітриніці у відомих світових брендів.

  • Яскравий колір/об’єкт. Перше – залучити увагу найлегше яскравим об’єктом або кольором.
  • Гумор. Рітейлери іноді використовують другий сильний прийом – почуття юмора. Коли вітрина містить у собі іронію, шутку, гіперболу, яка змушує крім того, що звернути увагу, а ще й посміхнутися. Створення емоціонального зв’язку навіть на рівні вітрин – це хороший аргумент у формуванні позитивного досвіду клієнта.
  • Історія Третій сильний підхід – коли витрина розповідає історію.

Олена Коронотова поділилася фотографіями святкових витрин з недавнього рітейл-туру команди IDNT в Мюнхені.

Витрины Bettenrid – свято у затишку

Немецький рітейлер продає товари для будинку: постільна білизна, постільна білизна, подушки, полотна, халати, матраци. У центрі вітрин знаходяться кровать і м’які меблі, оточені різдвяною атрибутикою – елинкою та омелою.

 

Вітрини мультибрендового торгового центру Ludwig Beck

Вітрини в торговому центрі преміального сегменту прикрашені дуже стримано, в стилі внутрішнього інтер’єру центру: про свято нагадує хіба що декор у формі розлогих ялинових гілок. Ludwig Beck використовує як статичні вітрини, так і динамічні

Динамічні вітрини Ludwig Beck:

LODENFREY – ставка на відео

Асортимент LODENFREY складається з верхнього одягу – пальто, куркок, пуховиків. Тих покупців, яких ялинками не захопиш, зачеплять кумедні відео: у вітринах, позаду манекенів, в невеликих колах транслюються святкові відеосюжети.

Классика: Lego

Традиційно, дитячий рітейл робить ставку на вітрини і не скупиться на привабливість фасадної частини магазину. Тим більше у святковий період.

Найяскравіші вітрини і наймиліші герої найчастіше використовуються в магазинах дитячих іграшок.

Універмаг Oberpollinger – диво динаміки

Можна вічно дивитися на вогонь, воду, як працюють інші люди, і те, як використовує динамічні вітрини універмаг дитячих іграшок Oberpollinger:

 Yves Rocher

Вітрини рітейлера косметики – прикрашені незвично, але досить просто. Yves Rocher представила святковий пейзаж, майстерно підсвітивши кожну серію косметичних засобів. Казковий ліс і золота зоряна ніч за задумом компанії повинні чіпляти погляд і переконувати покупця зайти всередину.

Karl Lagerfеld – эмоції

Рітейлер не пішов традиційним шляхом – ялинка, вінки, вогники, а просто створив в частині вітрин навколо манекенів обстановку в стилі диско. Та ще й додав в них пару яскравих сумок, прикрашених зовсім не строго – зображеннями загадкових осіб в окулярах і навіть черепами. let the party begin!

Різдвяний кролик від H & M – мило, помітно і смішно

Повз цю вітрину в Стокгольмі складно пройти не звернувши увагу: великий страшний сірий заєць дивиться покупцеві прямо в очі.

І не тільки заєць…

Tommy Hilfiger – вишуканість в хмарі сніжинок

Манекени в вечірніх шатах нагадують покупцеві про те, що казка тільки починається, і в ній йому призначена головна роль.

Напис на вітрині: Tommy gave to me.

Globe Trotter

Мережа товарів для активного способу життя створила в вітринах еко-атрибутику свята: ялинки, прикрашені новорічними іграшками та товарами з магазина.

Снежинки M.A.C.

У вітринах косметичні засоби “вписані” у великі сніжинки. У кожній з них живе певний тип косметики. Такі вітрини виглядають оригінально і не коштують великих грошей в реалізації.

Сніговики Moncler

Мережа пропонує верхній одяг, пуховики і аксесуари для чоловіків, жінок і дітей. В її вітринах в цьому році оселилася сотня маленьких сніговиків на лижах.

Іронічний Louis Vuitton

У центрі – аксесуар, але навколо нього всю вітрину заповнюють дуже яскраві, надувні кулі найрізноманітніших форм і розмірів. Величезна собака з кульок дуже добре привертає увагу проходять повз.

Pylones – классика по-новому

Магазин декору Pylones вписав ялинки і новорічну атрибутику в інтер’єр досить нестандартно:

  Hermes – свято зі смаком вишуканості

Строго, мінімалістично і стильно – такими здаються вітрини рітейлера. Весь дух нового року втілився в святкових великих кулях, які як би ненавмисно “вписалися” в вітрину

 

 

Читайте також –

Огляд новин fashion-рітейлу: флагман Reserved, нові бренди ЦУМ і різдво в Helen Marlen

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку