Вишенька на Вишеньці: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Вінниці (фотоогляд)

Вишенька на Вишеньці: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Вінниці (фотоогляд)

26.09.2020 09:00
  1297
rau

Мережа супермакетів Сільпо відкрила новий магазин у вінницькому ТРЦ Plaza Park, присвятивши його назві району міста.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як відзначають в компанії, новий торговельний об’єкт мережі площею 1740 кв. м розмістився на вулиці Келецькій, 121. Цей район містяни називають «Вишенька» – поруч тече річка з такою ж назвою, а раніше на цьому місці було однойменне село. Саме тому команда Сільпо створила простір з історичною назвою району і зібрала в новому супермаркеті все, що пов’язано з вишнями.

«Коли ми дізнались, як називається район, одразу вирішили зобразити це в дизайні місцевого супермаркету. Вишневий смак, вишневий колір, «Вишневий сад» — вишня всюди. В новому магазині є все, за що відвідувачі люблять Сільпо: фермерські продукти в Лавці традицій, кавовий бутик із шістнадцятьма видами кави та двадцятьма видами вагового чаю, власна кулінарія та — вишенька на торті — всі можливі вишневі десерти у Власній кондитерській», — розповідає маркетинг-директор мережі Сільпо Катерина Огуряєва.

Зустрічають відвідувачів магазину графині Вишеньки. В самому торговому залі можна знайти рецепти вишневих страв на стінах та бога Вішну. Навколо гіллясті вишневі дерева й колони, оповиті помідорами чері. А прямо над відділом овочів та фруктів — кабріолет вишневого кольору та неодмінно сам Остап Вишня.

Відзначимо, що Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. В 2020 році три дизайнерські супермаркети Cільпо вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на вересень 2020-го налічує 266 супермаркетів, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. В компанії діє проект підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України – Fozzy Group.

Читайте також –

Приручити блискавку: Сільпо відкрив супермаркет, присвячений Ніколі Теслі (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  56
Усі новини ринку