Дискаунтер по-французьки: як виглядає найбільший в Україні гіпермаркет Ашан (фоторепортаж)
Інформаційні термінали, каси самообслуговування, розширений асортимент і фермерські продукти – чим здивував новий гіпермаркет Ашан в Києві.
В кінці березня в київському ТРЦ Rive Gauche на вулиці Здолбунівській відкрився найбільший торговий об’єкт мережі Ашан в Україні. Гіпермаркет площею близько 15 000 кв. м став вже 21-м в українській мережі французького холдингу Auchan. Слід зазначити, що це перше відкриття нового торгівельного об’єкту компанії, побудованого з нуля, з осені 2015 року. Тоді Ашан Україна відкрив гіпермаркет площею близько 7 000 кв. м у Львові.
У той же час, в 2017 році компанія провела ребрендинг магазинів поглиненої раніше мережі Караван, відкривши дев’ять нових гіпермаркетів Ашан, в тому числі – в нових для себе регіонах: Харкові, Дніпрі, Житомирі та Чернівцях.
Крім цього, заради подальшого розвитку, французький рітейлер вирішив позбавитися від 20% акцій в мережі супермаркетів Фуршет, а також провів кадрові зміни. Замість Жерара Галле, який очолював український підрозділ корпорації більше десяти років, новим генеральним директором Ашан Україна стала Вікторія Луценко, яка раніше працювала в угорській філії холдингу. В її завдання входить, в тому числі, і розвиток нових форматів магазинів. Ряд нововведень можна побачити і в новому гіпермаркеті мережі в ТРЦ Rive Gauche. Детальніше – в фотоогляді RAU (використані в тому числі і фото Ашан Україна).
Перше, що кидається в очі в новому гіпермаркеті – більше вільного простору і покращена навігація. Широкі проходи між стелажами значно полегшують переміщення по магазину з візком і підвищують комфорт покупців.
Просторо і в прикасовій зоні.
У магазині також обладнані місця для відпочинку, що вельми доречно, з огляду на його розміри.
Велика площа об’єкта дозволила рітейлеру представити в гіпермаркеті розширений асортимент. Крім традиційних товарних груп, в магазині представлена побутова техніка, телевізори, смартфони, електротранспорт і навіть автомобільні шини.
У відділі “Мій сад” розмістилися товари для саду та городу, в тому числі – саджанці кущів та дерев.
У непродовольчій групі також представлені товари для дому, спорту та активного відпочинку.
Особливу увагу в магазині приділили асортименту одягу та взуття. У тому числі – власній торговій марці Auchan – In Extenso.
До речі, асортимент власних брендів компанії не обмежується одягом. Є й інші торгові марки Auchan, серед яких Cosmia (косметика), Actuel (товари для дом), Qilive (побутова техніка).
У продовольчій групі представлені досить великі відділи м’яса і м’ясних виробів,
сирів і молочних продуктів,
фруктів та овочів,
а також риби і морепродуктів.
Окремо варто відзначити збільшення асортименту фермерських товарів українського виробництва. Зона локальних виробників у магазині виділена окремо.
Поруч з нею знаходиться невеликий фуд-хол, де також можна відпочити або перекусити.
Придбати готові страви можна у відділі “Кулінарія”,
а любителів східної кухні порадують суші та випічка з тандира, які готуються прямо в гіпермаркеті.
Також в магазині обладнана власна пекарня і кондитерська,
а поруч із входом розташувалося вже знайоме клієнтам гіпермаркетів Ашан Le Cafe, де можна випити кави та придбати традиційну французьку випічку або сендвічі.
Що стосується технічної частини, то компанія не обмежилася установкою Wi-Fi в магазині, запропонувавши клієнтам digital-рішення, які покликані подарувати новий клієнтський досвід. Крім можливості отримання знижок і пропозицій через мобільний додаток Мій Ашан, а також планшетів в кафе, в магазині встановили спеціальні інтерактивні панелі. З їх допомогою можна швидко переглянути спеціальні пропозиції, діючі в гіпермаркеті, розклад безкоштовних маршруток і адреси інших магазинів Ашан.
Тут же можна замовити доставку продуктів додому або залишити свої скарги і рекомендації щодо поліпшення роботи торгового об’єкта.
Крім того, в торговому об’єкті Ашан в Rive Gauche, крім 64 класичних кас, встановлена нова система автономних кас self scanning, на яких можна розрахуватися готівкою або карткою.
У компанії розраховують, що це рішення дозволить підвищити комфорт і швидкість обслуговування клієнтів.
Читайте також –