Новини FMCG за березень: нові SPAR, третій Мі Маркет в Києві, розширення мережі М’ясомаркет
У березні SPAR відкрив два нових магазини, Novus провів ребрендинг двох Billa і відкрив третю точку Мі Маркет в столиці, Сільпо не став купувати магазини Фуршет в шести містах, Ашан відкрив три нових Pick Up Point в Києві і багато іншого.
Цей матеріал доступний російською мовою
SPAR відкрився в Житомирі та Сумах
Як повідомили RAU в компанії, в березні відбулося відкриття ще двох магазинів SPAR в Житомирі та Сумах. Нові торгові точки працюють на умовах франчайзингу. У Житомирі SPAR Express знаходиться за адресою вул. Старий Бульвар, 6. Його площа становить 75 кв. м. У Сумах SPAR розташований за адресою вул. Куликівська, 98/1, площею 113 кв. м. В обох магазинах для обслуговування покупців працює дві каси, є вже популярний серед відвідувачів відділ Food to Go зі смачними паніні та свіжомеленою кавою.
З початку 2021 року вже відкрито чотири нові магазини. Нагадаємо, в Україні міжнародна мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує чотири торгові формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв. м), INTERSPAR (гіпермаркети більше 3000 кв. м). З січня 2017 року SPAR розвивається в Україні як один із бізнес-напрямків діяльності VolWest Group, що має багаторічний досвід успішної реалізації різних проектів, в тому числі і в області рітейлу в Україні.
Сільпо не купуватиме Фуршет у Львові, Житомирі, Василькові та ще трьох містах
Мережа Сільпо відмовилася купувати магазини Фуршет в шести містах через загрозу обмеження конкуренції. Про це повідомляють Українські Новини з посиланням на прес-службу АМКУ.
«Згідно з наданою інформацією, учасники концентрації з придбання контролю ТОВ «Сільпо-Фуд» (група Fozzy) над активами групи Фуршет відмовилися від покупки активів в містах Васильків, Біла Церква, Баришівка, Житомир, Львів і Фастів повністю», – відзначили в Антимонопольному комітеті .
Також учасники частково відмовилися від концентрації в Кам’янець-Подільському (Хмельницька область). До такого рішення сторони прийшли через те, що в цих населених пунктах їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції. Нагадаємо, що Антимонопольний комітет дозволив підрозділу корпорації Fozzy Group – компанії Сільпо-Фуд покупку активів мережі Фуршет Ігоря Баленка. Опитані НВ Бізнес інвестиційні банкіри оцінили суму угоди в $8-10 млн.
Thrash! Траш! на Оболоні та в Славуті
Мережа магазинів-дискаунтерів Thrash! Траш!, яку розвиває компанія Fozzy Group, поповнилася ще двома новими торговими точками. Як повідомляється на сторінці компанії в Facebook, один Thrash! Траш! відкрився в столиці на Оболоні за адресою проспект Героїв Сталінграда, 34, а другий – в місті Славута по вул. Церковна, 45.
Нагадаємо, мережа продуктових маркетів Thrash! Траш! була створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Перші 29 з 30-ти відкритих магазинів – це переформатувані колишні магазини Сільпо. Станом на кінець 2020 року мережа об’єднувала 57 магазинів в 29-ти містах і селищах країни.
Novus відкрив в Києві третій магазин Мі Маркет формату «біля дому»
Novus розширює новий рітейл-проект магазинів біля дому Мі Маркет. У 2021 році компанія планує відкрити понад 20 об’єктів такого формату. Як повідомила RAU прес-служба мережі, компактний об’єкт площею 110 кв. м знаходиться в Києві на вулиці Каховська, 62 А. Незважаючи на невелику площу магазину, в ньому представлені всі ключові групи товарів, а також свіжа випічка, готові блюда у відділі кулінарії, фірмова піца, приготована за оригінальною італійською рецептурою, товари власного імпорту. Детальніше з об’єктом можна ознайомитися в нашому фотоогляді.
Нагадаємо, в 2020 році вже були відкриті два магазини під брендом Мі Маркет: на вулиці Старонаводницькій, 13, і Львівській, 1 А (Петропавлівська Борщагівка).
Крім того, мережа Novus провела ребрендинг ще двох супермаркетів Billa після поглинання цієї мережі. Магазини, відкриті 10 і 11 березня перебуває в Києві на вул. Сиваська, 1 А і Львівська площа, 8 Б. Станом на березень 2021 року з 35-ти магазинів Billa було реформовано 5. Інші супермаркети Billa продовжують працювати в звичайному режимі. Детальніше про це можна прочитати тут.
МХП відкрив п’ять нових М’ясомаркет
Як повідомила компанія МХП, нові магазини відкрилися в Миколаєві, Глухові, Гайсині, Чернігові та Кропивницькому.
Зокрема, вони знаходяться за такими адресами:
- Миколаїв – Одеське шосе, 88;
- Глухів – вул. Києво-Московська, 41 А;
- Гайсин – вул. 1 травня, 46;
- Кропивницький – вул. Велика Пермська, 58;
- Чернігів – вул. Льотна, 4.
М’ясомаркет – принципово новий формат магазину біля дому від МХП, які в компанії називають гастрономічними бутиками. Тут замість продавців “м’ясні сомельє”, а крім широкого асортименту м’яса і м’ясних продуктів є бакалія, крупи, свіжі овочі і т.д.
Мережа магазинів розвивається за франчайзинговою схемою і до початку весни компанія відкрила 54 торгові точки. Разом з новими магазинами їх число виросло до 59-ти.
Крім того, МХП відкрила в Києві нову точку з продажу шаурми DönerMarket за адресою вул. Зарічна, 44 (станція метро Славутич). Нагадаємо, з 2020 року МХП стала розвивати за франчайзинговою моделлю три нові формати торгових точок: гастростудії “Секрети шефа”, магазини біля дому М’ясомаркет і шаурмінні DönerMarket.
Ашан відкрив три нових Pick Up Point у Києві
Компанія Ашан Україна активізувала розвиток мережі міні-магазинів Ашан Pick Up Point. У Києві вже працює шість точок продажів формату ultra-proximity. Як повідомляє рітейлер, нові інноваційні точки Ашан Pick Up Point розмістилися на Печерську (вул. Панаса Мирного 16/13), на Липках (вул. Липська 19/7) і в ЖК Французький Квартал (вул. Предславинська, 55). Площа торгових точок – близько 50 кв. м, в яких представлений асортимент 600-2000 найменувань. Покупцям пропонують свіжі овочі і фрукти, м’ясні та молочні вироби, безглютенову і біо-продукцію, випічку та власний імпорт товарів. Крім того, в точках продажів продаються косметичні засоби бренду Cosmia. Детальніше ознайомитися з новими точками можна тут.
ЛотОК в ЖК Зарічний
Як повідомляють у компанії, яка розвиває мережі магазинів біля дому і мінімаркетів самообслуговування, розташованих переважно в столичному регіоні України, нова торгова точка ЛотОК відкрилася 12 березня в ЖК Зарічний. Вона знаходиться за адресою: бульвар Бажана 1А. Всередині крім основного набору продуктів харчування, відвідувачів чекає кулінарія власного виробництва, а також піца, теж власного виробництва.
З нагоди відкриття торгової точки всім покупцям, які прийшли в жовтому вбранні (один з корпоративних кольорів мережі) видавали подарунок – сумку-шопер. Ця нова традиція носить найменування Yellow Day.
Нагадаємо, мережа розвивається з 2011 року і налічує понад 90 торгових точок. Середня торгова площа однієї точки 140 кв. м.
Торгова мережа Копійка відкрила новий універсам в Одесі
16 березня відкрився новий універсам Копійка за адресою: м Одеса, вул. Преображенська, 66. Загальна площа універсаму – 145 кв. м, торгова – 108 кв. м. У магазині працюють дві каси. У магазину сучасні дизайн і обладнання, проста навігація. На полицях універсаму представлено близько 3000 найменувань товарів. Штат магазину – 9 співробітників. Торгова точка відкрита для покупців з 8:00 до 23:00.
Довідка. Торгова мережа Копійка була створена в 2001 році в Одесі. В даний час вона об’єднує 90 магазинів двох форматів – універсами та міні-маркети. Мережа представлена на Півдні України – в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях. Велика частина магазинів знаходиться в Одесі і Одеській області. У компанії працює більше 3000 співробітників.
Читайте також —
Новини FMCG за лютий: продаж Фуршет, ребрендинг Novus, колаборація КОЛО та інші