Оновлений формат: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ Retroville (фотоогляд)
Мережа магазинів Novus відкрила один з найбільших супермаркетів в Києві: він реалізований в оновленій концепції з зоною паназійської кухні та майстернею шоколаду.
Цей матеріал доступний російською мовою
В кінці травня в Києві відкрився перший в цьому році великий торгово-розважальний центр – ТРЦ Retroville на проспекті Правди, 47. Один з ключових якірних орендарів об’єкта – продовольчий супермаркет Novus, який став одним з найбільших в мережі рітейлера. Його торгова площа склала близько 6500 кв. м, асортимент – більше 50 000 SKU.
В новому супермаркеті не тільки можна придбати продукти додому, але й повноцінно поїсти. В оновленій концепції магазину представлено дві нові для Novus зони – The Lunch Asia і Майстерня Шоколаду.
Перша являє собою своєрідний острівець паназійської кухні, де клієнти Novus можуть замовити WOK, салати, суші-сет, том-ям та інші блюда, які готують прямо на місці.
Шоколадна майстерня – ще одна новинка мережі. У цій зоні представлено широкий асортимент кондитерських виробів, рецептури яких ексклюзивно розробляються спеціально для Novus.
Після зняття карантинних обмежень перекусити обраними стравами можна буде на території фуд-зони, в якій для клієнтів обладнано понад 100 посадкових місць.
Серед уже звичних для мережі Novus відділів – зони власної випічки та кулінарії, в яких також можна придбати готову їжу.
Власний імпорт Novus забезпечує торговий об’єкт широким вибором хамона, сирів і вин з різних країн світу.
У супермаркеті традиційно представлено широкий асортимент свіжого м’яса, риби і морепродуктів, а також фруктів, овочів і зелені.
Відзначимо, що відкриття цього супермаркету стало вже другим для рітейлера в 2020 році. У квітні мережа Novus поповнилася торговим об’єктом площею 2000 кв. м в селі Нові Петрівці Київської області. З відкриттям супермаркету в ТРЦ Retroville, мережа Novus розширилася до 46-ти магазинів в Україні, більшість з яких працюють в Київському регіоні.
Нагадаємо, Novus представлений на українському ринку з 2009 року. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 400 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Окрім Києва і області, магазини рітейлера також представлені в Рівному, Черкасах, Тернополі, Миколаєві та місті Корець (Рівненська обл.).
Читайте також –
В добру путь: перші фотографії з нового київського ТРЦ Retroville