Новини FMCG за липень: Novus, АТБ, Фора, Бджілка маркет, Varus, Hop Hey та інші
Novus, АТБ і Пчелка маркет в Києві, Фора в Вишневому, магазин формату «біля дому» Varus в Дніпрі, перший Hop Hey в Харкові, а також топ-10 продуктових мереж Києва за кількістю магазинів та інше.
25-й магазин Novus в Києві
Novus розширив мережу в Києві до 25 магазинів. Черговий торговий об’єкт мережі відкрився 4 липня в житловому комплексі Ліпінка на вулиці Кавалерідзе, 1А. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, загальна площа нового магазину складає 1937 кв. м, торгова – 1108 кв. м. Для обслуговування покупців передбачено 8 звичайних і одна експрес-каса. Крім традиційного асортименту товарів в магазині працює пивбар і кава-пойнт. Також покупці зможуть придбати кулінарію, копчення власного виробництва, і випічку пекарні Novus.
Зазначимо, що це вже другий торговельний об’єкт, відкритий компанією в поточному році. Раніше мережа поповнилася двоповерховим магазином на столичній Оболоні. У той же час, в планах рітейлера на цей рік в цілому відкрити вісім торгових точок у Києві.
АТБ в Києві та Слобожанському
У липні мережа дискаунтерів АТБ розширилася на дві торгові точки. Перша з них розпочала свою роботу 7 липня в смт. Слобожанське Дніпропетровській області на вул. Нова, 61, другий – 22 липня у Києві на вул. Якуба Коласа, 3/1.
Також у липні стало відомо, що АТБ-маркет,згідно журналу Державної податкової служби «Вісник. Офіційно про податки», зайняв 17 місце в загальному рейтингу топ-100 найбільших платників податків України, ставши, таким чином, найбільшим платником податків серед українських рітейлерів. Всього компанія за 2017 рік заплатила 3 млрд 339 млн гривень. Дізнатися хто ще з рітейлерів увійшов в рейтинг можна за посиланням.
Пчелка маркет на Вітряних горах
27 липня Пчелка маркет відкриває новий магазин у Києві. Як повідомила RAU прес-служба мережі, торгова точка знаходиться на вулиці Вітряні гори, 21/7-А. Загальна площа нового об’єкта мережі – 335 кв. м, торговий зал займає 222 кв. м, працює три каси. Пчелка маркет цілодобово буде надавати покупцям свіжі продукти харчування і товари першої необхідності. На невеликій площі буде запропоновано понад 7 000 найменувань – всі важливі товари різного виду для щоденного використання. У магазині буде представлено продукції власного виробництва – випічка, кондитерські вироби та м’ясо, що дозволить запропонувати покупцям привабливі ціни і свіжість продукції. У тому числі – товари власною ТМ «COTAr».
Станом на липень 2018 року відкрито 22 магазину Пчелка маркет, розташованих у Києві і містах-супутниках. У штаті підприємства працює більше 1000 співробітників. Нагадаємо, що в плани компанії входить розвиток різних напрямків: логістичного та розподільчого центру, ковбасного і коптильного цехів, кондитерського цеху та випуску кондитерської продукції під ТМ Grand Gateau та інше.
Магазин формату «біля будинку» Varus в Дніпрі
Мережа магазинів Varus поповнилася новим торговим об’єктом в Дніпрі. Новий магазин став 66-м для компанії в Україні. Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, торгова точка площею 400 кв. м відкрилася 19 липня на проспекті Богдана Хмельницького, 36А.
В магазині працює власна пекарня, асортимент налічує 4 000 найменувань продукції, серед яких найрізноманітніші товари: сезонні овочі та фрукти, свіже м’ясо і риба, молочні продукти, широкий вибір бакалійних товарів, а також кулінарія. У компанії також відзначили, що для зручності відвідувачів час роботи торгової точки збільшено — новий магазин працює з 07:00 до 22:00.
Зараз мережа налічує 66 магазинів. Загальна торговельна площа мережі перевищує 74 000 кв. м, а кількість співробітників сягає 5 000 чоловік.
Топ-10 продуктових мереж Києва за кількістю магазинів
Дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала чергове масштабне дослідження ринку роздрібної торгівлі Києва. За підрахунками фахівців компанії, на квітень цього року топ-10 продуктових мереж столиці сумарно керували 575 торговими точками. Найбільшою кількістю магазинів керують два найбільших рітейлера країни – Fozzy Group (207 об’єктів у Києві) і АТБ (131). Детальніше про результати дослідження можна прочитати за посиланням.
Брусничка розширюється в регіонах
Мережа фрешмаркетов Брусничка відкрила 21 липня новий магазин в Кам’янському Дніпропетровської області. Як пише allretail.ua, торгова точка знаходиться по вул. Металургів, 62 і стала першою в місті.
«Компанія ” Український Рітейл продовжує розвиток формату магазинів біля дому. Цей формат затребуваний на ринку і наші магазини показують хороший результат, – зазначає директор компанії Український Ритейл Сергій Бєляєв. – Ми зосереджені на відкриття магазинів в рамках регіонів присутності – Полтавській, Харківській, Донецькій, Луганській, Запорізькій та Дніпропетровській областях. Зараз ми шукаємо об’єкти і потенційні площі для магазинів на цій території».
Новий фрешмаркет Брусничка в Кам’янському підтримує загальний формат мережі магазинів біля дому. В асортименті представлені свіжі овочі і фрукти, молочна і м’ясна продукція, бакалія і кондитерські вироби, напої та багато іншого. У магазині також працює відділ власної випічки, де покупці зможуть придбати гарячий хліб, різноманітну випічку, піцу.
Перший HOP HEY в Харкові
20 липня найбільша мережа магазинів розливного пива в Україні Море Пива, після ребрендингу стала називатися HOP HEY, відкрила першу торгову точку в Харкові за адресою: пр-т Московський, 256. Формат магазину передбачає, що покупець може самостійно вибрати і взяти необхідні товари, а консультує персонал, здійснює наливає напої і виконує касові операції. Крім розливного пива, в асортименті є бутильовані позиції (в т. ч. українські та закордонні крафтові сорти пива, вина, слабоалкогольні і безалкогольні напої. Помітно зріс асортимент закусок, солодощів і супутніх товарів.
Розвиваючись по шляху франшизи, мережа Море Пива об’єднує понад 300 магазинів у Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській і Харківській областях. У квітні 2018 року компанія представила новий бренд HOP HEY, оголосивши про початок повного ребрендингу і реформата фірмових торгових точок, який планує завершити протягом двох років.
Фора у Вишневому
Фора в новому суперформате стане якірним орендарем першого ТРЦ у Вишневому. «В даний час в ТРЦ підписані договори оренди з якірними орендарями: супермаркетом Фора в новій концепції площею 1 500 кв. м, пятизальным кінотеатром «Лінія кіно» та мережею фітнес-клубів Sport Life площею 3 500 кв м», — повідомляє партнер компанії UTG Артем Непосєдов.
Як стверджують в компанії UTG — ексклюзивному брокері торгово-розважального центру, в кінці цього року в місті Вишневе відкриється новий ТРЦ Cherry Mall. Чотирирівневий ТРЦ Charry Mall загальною площею понад 17 000 кв. м і орендною площею 12 000 кв. м, розташований по вулиці Київська, 2 Л, стане першим великим торгово-розважальним центром в місті.
Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua
Одна з найбільших рітейл-груп Fozzy купила службу адресної доставки Post.ua сообщает Retailers. Оскільки рітейлер став інвестором нового поштового оператора Justin, купівля діючої компанії дозволить швидко вийти на ринок і легко масштабуватися по всім продуктам групи.
Інформацію про угоду повідомив СЕО компанії Justin Юрій Авдиш в інтерв’ю виданню Ліга.Бізнес. “Це адресна доставка по Києву з дуже хорошим клієнтським портфелем, дуже хорошими рекомендаціями від клієнтів, з хорошими технологіями. На цьому фундаменті ми збираємося побудувати національного оператора, в синергії з основним бізнесом Justin”, – розповів Юрій Авдиш.
Читайте також –
Новини FMCG за червень: два Сільпо, АТБ, Metro, Мій Ашан, ВК Експрес та інші