
Компанія Viatec стала партнером Асоціації ритейлерів України


Хто з продуктових рітейлерів, коли і де відкрив нові магазини, які компанії почали розвивати нові формати, хто готується до злиття і поглинання та інші важливі й актуальні новини українського сегмента FMCG.
Ашан відкрив перший супермаркет і замовив фулфілмент в Нова пошта, BILLA відкрила перший торговий об’єкт в Ірпені та оновила два київських магазини, АТБ продовжив активний розвиток, розширивши мережу на 13 дискаунтерів, Сільпо відкрив супермаркет в стилі «Ілюзія», а NOVUS – двоповерховий магазин на Оболоні, а також інші новини FMCG-рітейлу від Good Wine, Metro, Брусничка, Фуршет, Наш Край і SPAR.
Найбільша в країні мережа дискаунтерів нарощує кількість торгових точок. У минулому місяці АТБ відкрив 13 магазинів в Україні. Зокрема, нові торговельні об’єкти компанії почали роботу в Києві (вул. Микольсько-Слобідська, 2 г), Вінниці (вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 2г), Івано-Франківську (вул. Набережна ім. Стефаника, 32 і вул. Галицька, 139а) , Львові (вул. Сяйво, 11а), Дніпрі (вул. Набережна Перемоги, 42р), Харкові (вул. Загородня, 68 і вул. Людвіга Свободи, 52а), Одесі (вул. Балківська, 22а та вул. Академіка Корольова, 43д ), а також Білгород-Дністровському Одеської області (вул. Перемоги, 2м), Нововолинську Волинської області (вул. 15-й Мікрорайон, 19) та Самборі Львівської області (площа Ринок, 15).
Нагадаємо, на початок 2018 року мережа AТБ налічувала 915 магазинів в 237 населених пунктах 22 областей України. У 2017 році мережа поповнилася 78 новими дискаунтерами, з яких 46 було відкрито в Західній Україні. У минулому році товарообіг мережі склав 80,2 млрд грн (з ПДВ), що на 37% більше показника 2016 року. Раніше голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков заявляв, що в цьому році компанія планує відкрити більш ніж 100 нових торгових точок.
Головне завдання «холодного» РЦ торгової мережі Брусничка – централізувати поставки 90% швидкопсувних товарів. Центр працює цілодобово, його вантажообіг складає 250 тонн. Після відкриття «холодного» розподільчого центру загальна площа складських приміщень торгової мережі Брусничка склала 10 000 кв. м.
У Дніпрі відкрився супермаркет Ашан. Для французької мережі магазинів це перший торговий об’єкт такого формату в країні. Відкриття магазину Aшан Зоряний відбулося 19 квітня в дніпровському торгово-розважальному центрі Дафі. Новий магазин став вже 22-м в мережі Aшан в Україні, і другим торговим об’єктом компанії в Дніпрі.
Торгова точка площею близько 3500 кв. м втілює концепт superstore, що передбачає швидке здійснення покупок, зручну навігацію, продовольчі товари в серці пропозиції, а також все необхідне з непродовольчої групи. Як відзначають в компанії, цей концепт відрізняється від супермаркетів в класичному розумінні в першу чергу своєю пропозицією – крім практичних і повсякденних товарів, пропонується великий асортимент товарів з акцентом на гастрономію і свіжі продукти. Подивитися як виглядає новий магазин можна тут.
Крім цього, АШАН повідомив про намір використовувати для розвитку інтернет-продажів фулфілмент від Нова пошта. Серед послуг, що надаватимуться буде, зокрема, розвантаження товарів, їх зберігання, відбір і формування замовлень (комплектація і упаковка), а також оформлення супровідної документації, відвантаження та інформаційний супровід. Ашан планує запуск продажу товарів непродовольчої групи через веб-сайт auchan.ua, а також продовження розвитку продажів через zakaz.ua. Партнерство з Нова пошта дозволить рітейлеру забезпечити доставку замовлень покупцям.
Найстаріша мережа продовольчих супермаркетів України Фуршет продовжує оновлення і модернізацію своїх магазинів. Після рестайлінгу відкрився маркет в Києві на вулиці Інженерній, 1 Це був один з перших супермаркетів, відкритих мережею, і необхідність його оновлення назріла давно. В кінці минулого року магазин закрився на ремонт і реконструкцію, а 1 квітня знову почав роботу в звичайному режимі. Як повідомила RAU прес-служба компанії, крім проведеної реконструкції, були змінені деякі бізнес-процеси, а також підходи до візуальної складової.
Асортимент оновленого супермаркету складає понад 15 000 SKU. Торгова площа – 2500 кв.м, в супермаркеті працює 15 кас, в тому числі каса в зоні кафе, на якій можна розрахуватися за будь-який товар. З цього магазину Фуршет розпочинає проект рестайлінгу, який поступово буде реалізований у всіх існуючих і нових супермаркетах мережі.
Торгова точка розпочала роботу 25 квітня і знаходиться за адресою вулиця Мечникова, 108. Про це австрійська продуктова мережа повідомила на своєму офіційному Facebook. Нова Billa стала першим магазином мережі в місті. На площі 900 кв. м представлені молочна продукція, сири, бакалія, фрукти, овочі, різноманітні м’ясні вироби, алкогольні та безалкогольні напої, випічка та інше.
Крім цього, компанія оновила два київських магазини: на вулиці Андрія Малишка, 3 та на проспекті Миру, 15. Нагадаємо, рітейлер в найближчі п’ять років має намір істотно збільшити кількість магазинів мережі в Києві. Компанія продала чи закрила свої торгові точки в Харкові, Одесі, Дніпрі, Краматорську, Нікополі, Херсоні та Запоріжжі. До відкриття в Ірпені єдиний магазин Billa за межами столиці працював в Житомирі.
На місці магазина Billa в Харкові, який раніше працював на вулиці 23-го серпня, 33-а, розпочав роботу супермаркет Клас. Як повідомила прес-служба компанії, новий торговий об’єкт став вже 12-м за рахунком в мережі Клас. Загальна площа супермаркету становить 4100 кв. м, торгова – 2970 кв. м.
Черговий супермаркет Клас оформлений в новому дизайні. У магазині працює 27 кас, 9 з яких – каси самообслуговування. Крім стандартних послуг з нарізки хліба, сиру, ковбаси, хамона, сирого м’яса, приготування фаршу, чищення риби, покупець може замовити приготування в хоспері м’яса або риби. Більше фото магазину – в фотоогляді RAU.
В рамках стратегії діджіталізаціі мережа Metro Cash & Carry Україна представила можливість отримувати карти торгової мережі в месенджері Viber. Цифрову карту Metro тепер можна отримати в один клік в паблік-акаунті компанії в Viber. Для цього достатньо ввести свій номер телефону – у відповідь бот безкоштовно надішле повністю робочу цифрову карту торговельної мережі. Такою картою можна відразу ж скористатися на касі, без необхідності окремої реєстрації в магазині. Всі каси в торгових центрах Metro обладнані спеціальними сканерами для зчитування карток з екрану смартфона. У прес-службі компанії також підкреслили, що Metro стала першим рітейлером в Україні, який почав реєструвати клієнтів в Viber.
Перше в 2018 році відкриття супермаркету NOVUS відбулося 25 квітня в Оболонському районі Києва. Нова торгова точка мережі розмістилася на проспекті Героїв Сталінграда, 4А. Раніше на цьому місці працював супермаркет Daily Market.
У новому магазині NОVUS працює кафе в новому форматі з відкритою кухнею, пивбар, кондитерська і пекарня. Для обслуговування покупців в торговій точці передбачено дві стандартні та чотири експрес-каси. У компанії також повідомили, що всього в 2018 році планується відкриття восьми торгових об’єктів в Києві. Як виглядає двоповерховий NOVUS на Оболоні в Києві можна подивитися в нашому фотоогляді.
Торгова мережа Копійка відкрила відразу два нових магазини. Торгові об’єкти компанії з’явилися в кінці квітня на вулиці Нескучній, 40 в Одесі, а також на бульварі Золотий берег, 57-в у Затоці Одеської області. Як повідомила прес-служба компанії, торгова точка в Одесі представляє собой традиційний формат «магазину біля дому», площею 323 кв. м. А новий магазин в Затоці – це сезонний міні-маркет, площею 191 кв. м, який вперше був відкритий в 2017 році, і це перший досвід мережі в форматі роботи з курортним трафіком покупця (робота в період з квітня по вересень).
Відзначимо, що зараз мережа Копійка об’єднує понад 70 магазинів двох форматів – супермаркети і мінімаркети. Мережа представлена на півдні України – в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях.
4 квітня в Києві на проспекті Перемоги, 26-Б почав свою роботу новий столичний ТРЦ Smart Plaza Polytech, а разом з ним один з найбільш очікуваних в цьому районі торгових об’єктів – супермаркет компанії Fozzy Group – Сільпо. Площа нового об’єкта мережі склала 1531,2 кв. м, де розмістили 35 000 артикулів товарів. Для зручності відвідувачів працює 13 кас – 11 основних, окрема каса в квітковому бутику і ще одна – в відділі кави і чаю.
В асортименті, крім традиційних товарів, також представлені натуральні продукти українських виробників під ТМ «Лавка традицій», продукція власного імпорту, включаючи крафтове пиво і вина з різних країн світу, вироби власної кондитерської. Більше фотографій нового об’єкта – в нашому фоторепортажі.
Як повідомила прес-служба компанії, замовити ланч-бокси безпосередньо в офіс можна через сторінку онлайн-магазину Наш Край. Гарячі страви можна замовити на певний час. Вони упаковані в зручні блістери і містять одноразові кухонні прилади. А при замовленні п’яти і більше ланч-боксів доставка буде безкоштовною.
«Сучасний ритм життя вимагає від нас все частіше економити свій час і дуже часто ця економія негативно позначається саме на обідній перерві. Тому у нас і з’явилася ідея такої послуги. Вона відразу знайшла позитивний відгук, як у наших постійних, так і нових клієнтів», – прокоментував керівник інтернет-магазину мережі Наш Край Антон Кондратенко.
Good Wine готується провести 2 и 3 червня фестиваль вина та їжі Kyiv Wine 2018. Як повідомляє прес-служба компанії, в цьому році слід готуватися до більшого масштабу на новому майданчику, дегустації величезного асортименту вин, і абсолютно нового формату Food Market зі спеціально розробленим меню від кращих локальних шефів і гостей з Європи.
Місцем проведення заходу вибрали велику індустріальну територію колишнього заводу Тетра-Пак, який знаходиться в центральній частині міста на вул. Межигірській, 82. В майбутньому тут планується новий об’єкт міського масштабу від власників Good Wine. А поки на території в два гектари розміститься найбільший винний фестиваль України. Обидва дні на Kyiv Wine буде діяти Food Market, де буде працювати близько 20 торгових точок.
Мережа магазинів SPAR в Україні поповнилася новим торговим об’єктом в Коломиї Івано-Франківської області. Таким чином, загальна кількість магазинів міжнародного бренду в країні зросла до 12 торгових точок.
Нагадаємо, SPAR – одна з найбільших в світі мереж магазинів, що працює в 42 країнах світу. Об’єднує більше 12 000 магазинів. В Україні мережу магазинів SPAR по франшизі з 2017 року розвиває інвестиційна компанія VolWest Group. Крім бренду SPAR компанія також розвиває в Україні мережу супермаркетів Наш Край (225 торгових точок на кінець 2017 року).
Читайте також –
Огляд новин FMCG за березень: АТБ замість Сільпо, найбільший Ашан, WOG Market поза АЗК та інше