Ашан відкриває ще один Pick Up Point і планує запуск нового формату Ашан Drive (+фото)
Компанія Ашан Україна відкрила ще одну точку продажу формату ultra-proximity – Ашан Pick Up Point. До кінця року рітейлер планує відкрити ще декілька магазинів найменшого торгового формату, а також запустить Ашан Drive.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, відкриття нового Ашан Pick Up Point відбулося 5 грудня у Києві. Торговий об‘єкт розмістився в жилому комплексі Ліко-Град на вулиці Композитора Мейтуса, 4.
В компанії нагадують, що Pick Up Point – це найменший формат мережі площею близько 50 кв. м та з асортиментом 600-2000 найменувань. Задача формату – залучення нових клієнтів, поширення та впізнаваність бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги компанії.
Перший Ашан Pick Up Point у концепті street відкрився в січні цього року на відстані 250 метрів від станції метро Почайна в Києві. Другий – у концепті residence – розпочав роботу в червні в столичному ЖК Комформ Таун.
Основною відмінністю цих концептів є асортиментне наповнення. На Почайній прохідне місце з великим потоком людей, які по дорозі можуть придбати здоровий перекус, випити натуральну каву перед роботою чи у перерві – це концепт street, тоді як у ЖК Комфорт Таун і в ЖК Ліко-Град – концепт residence. Цей Pick Up Point розташований у житлових комплексах, де багато молодих сімей, тож пропозиція доповнена – є товари для малечі та розширений асортимент іграшок, широкий вибір товарів марки Ашан – локальних та імпортованих з різних куточків світу, косметичні засоби від власного бренду Cosmia, безглютенова та біо продукція, розширена фреш-категорія – молочні вироби, сири та ковбаси, фрукти та овочі, лінійка хот-догів, що готуються на місці, а також представлені сезонні пропозиції – наразі новорічний декор.
Магазин компанії в ЖК Ліко-Град став найбільшим об’єктом формату Pick Up Point в мережі Ашан – його площа складає 67 кв. м, асортимент – близько 1700 позицій. Втім, акцент залишається на швидкості та якості обслуговування, максимально зручному сервісі, поєднанні офлайн та онлайн – можливість забрати товар безпосередньо в Ашан Pick Up Point.
У прес-службі Ашан також відзначають основні сервіси Pick Up Point:
- доставка до квартири через партнерські сервіси;
- pick up зона – клієнт зможе замовляти онлайн, де і коли йому зручно, та потім швидко забирати товари безпосередньо у своєму домі;
- облаштована зона для кава-брейку – можливість випити чашку запашної кави, скуштувати хот-дог або ж зарядити смартфон;
- каса самообслуговування (а також звичайна каса);
- гнучкість та ротація асортименту – можливість швидко адаптувати асортимент під потреби клієнтів, адже логістика здійснюється напряму з гіпермаркету Ашан, що розташований поруч.
В компанії нагадують, що зараз Ашан зосереджується на розвитку сервісів наближеності – розширенні функціоналу е-commerce, нових партнерствах, а також розвитку формату ultra-proximity. До кінця року Ашан планує інші відкриття магазинів формату pick up point, а також запуск Ашан Drive, про що повідомить найближчим часом.
Довідка. Ашан – міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує 26 магазинів. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.
Читайте також –