
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Перший для мережі Антошка торговий об’єкт формату аутлет розпочав роботу 10 грудня в столичному торгово-розважальному центру Rive Gauche.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як розповів у коментарі RAU директор з операцій та розвитку мережі Антошка Іван Чівкін, загальна площа магазину склала 415 кв. м. Тут рітейлер дитячих товарів представив продукцію сегменту fashion (одяг і взуття) з постійно діючими знижками в розмірі від 50% до 90%.
«В мережі генерується постійний сток товару минулих колекцій, які ефективніше представити в одному місці. Наявність аутлета для магазинів fashion – цілком нормальна ситуація. Таким чином подібні торговельні точки допомагають рітейлерам більш якісно представляти своїм клієнтам нові колекції в основних магазинах мережі», – пояснив причини запуску проекту Іван Чівкін.
За його словами, найближчим часом компанія спостерігатиме за результатами роботи магазину аутлет-формату, а через 2-3 місяці планує узгодити подальший розвиток цього напрямку. «На початковому етапі ми розглядали наявність 2-4 аутлет-магазинів в містах мільйонниках України», – додав директор з операцій та розвитку Антошка.
Довідка. Мережа магазинів Антошка входить до складу RedHead Family Corporation і налічує 43 магазини в 18-ти містах України. Перший магазин бренду був відкритий в місті Одеса в 1997 році.
Читайте також –
Згадати все: як працює корпоративний музей мережі магазинів Антошка