Головна > Досвід > Історія вихідного дня > Згадати все: як працює корпоративний музей мережі магазинів Антошка
Згадати все: як працює корпоративний музей мережі магазинів Антошка

Згадати все: як працює корпоративний музей мережі магазинів Антошка

Що являє собою корпоративний музей RedHead Family Corporation, що він дає корпорації та яку роль відіграє у виконанні HR-завдань компанії.

Цей матеріал доступний російською мовою

RedHead Family Corporation – одна з найбільших компаній сімейного типу в Україні. Вона включає в себе три бізнес-юніти: мережу дитячих магазинів Антошка, дистрибуційну компанію Smarty Family і підрозділ Real Estate. Корпорація була заснована в 1994 році. Її засновник і СЕО Владислав Бурда – почесний консул Словенії та президент Асоціації власників сімейних компаній України (FBN Ukraine).

Корпоративний музей RedHead Family Corporation був створений в 2010 році. Роком раніше компанія переїхала в новий, великий і просторий власний хед-офіс в Одесі, який назвали «Сонячним містом». Тут була обладнана велика їдальня і кафе для співробітників, паркова зона з фонтаном. А на п’ятому поверсі, де залишався вільний простір з просторим холом, вирішили зробити музей.

«Одна з особливостей сімейних компаній – наявність корпоративного музею. У ньому відображені найважливіші етапи становлення компанії з моменту її заснування в далекому 1994 році й до наших днів», – каже СЕО мережі Антошка Вадим Орлов. За його словами, в музеї представлена ​​вся історія розвитку компанії: як відкривався перший магазин, коли з’явилися перші дистрибуційні партнери, як росла мережа та змінювався формат торгових точок. Кожен стенд присвячений одному або декільком рокам компанії – найважливіші факти, ключові події, значимі люди і партнери, ексклюзивні бренди і нові магазини.

Цікаво, що в створенні кожного стенду беруть участь самі співробітники компанії: на початку року Владислав Бурда затверджує концепцію того, які саме події минулого року повинні бути висвітлені в музеї, після чого в процес реалізацію задуманого вмикаються фахівці департаменту HR і дизайнери.

Гості музею – це в першу чергу співробітники та партнери компанії. Однак не поодинокі й випадки відвідування музею іншими компаніями та некомерційними організаціями Одеси і всієї України. При цьому екскурсії в музеї проводить або сам засновник, або СЕО мережі Вадим Орлов, або ж співробітники HR.

«Ось уже 10 років як я з гордістю проводжу екскурсії в музеї для співробітників, постачальників і гостей компанії. Проводячи екскурсію, кожен раз переживаю історію компанії заново. Злети й падіння оживають при кожному оповіданні. При цьому за цей час двох однакових екскурсій у мене не було і, ймовірно, не буде. Кожен раз згадуються нові деталі, обставини і образи. Незмінним залишається відчуття гордості від роботи з найталановитішими людьми, які, по суті, робили і продовжують робити історію компанії», – підкреслює Вадим Орлов.

СЕО Антошка додає, що RedHead Family Corporation – це сімейна компанія з прекрасною історією, а музей займає важливе місце в її збереженні. Це місце, де новачки вперше занурюються в історію компанії, в якій вони починають свій шлях. Це частина корпоративної культури, з якою знайомиться кожен новий співробітник і з теплом згадує кожен, хто працює тут довгі роки. «У Redhead завжди працювали і працюють кращі люди. Музей є живим організмом, який щороку змінюється, доповнюючи свою історію новими подіями минулого року. У ньому живуть пам’ять, культура, традиції, цінності й душа компанії», – впевнений Вадим Орлов.

На його думку, корпоративний музей також дозволяє зміцнити зв’язки співробітник-компанія і партнер-компанія. Тому корпорація має намір не тільки підтримувати роботу музею, а й розвивати його. Уже зараз в музеї закінчується вільний простір, тому вже в 2021 році планується його реконструкція. Це дозволить додавати в нього нові події та стенди, а значить – продовжувати писати історію компанії та зміцнювати її корпоративну культуру.

Читайте також –

Новини магазинів товарів для дітей: Будинок Іграшок, Антошка, E.PIC, MYplay та інші

Про автора