Валерій Созановський, SHO, The Burger та інші: Burger King скоро вже буде в Україні

Валерій Созановський, SHO, The Burger та інші: Burger King скоро вже буде в Україні

05.04.2019 08:04
  5082
Микола Маранчак

Чим особливий ресторан SHO, якому скоро виповнюється рік, чому The Cake – це кондитерська мрія, а також які нові страви і новий проект можна очікувати від власників ресторанів з приставкою The.

Цей текст доступний також російською мовою

Співвласник SHO, The Burger, The Bar, The Cake і The Burger Mexico Валерій Созановський і директор з маркетингу цих закладів Аня Юсевич про бізнес, вихід Burger King в Україну та нові проекти мережі.

– Кілька місяців тому в ЗМІ з’явилася інформація про те, що один з власників мережі Дмитро Заходякін продав свою частину компанії і вийшов з бізнесу. З чим це пов’язано? Хто купив його частку?

Валерій Созановський: Дмитро був керуючим партнером, але ніколи не був одноосібним власником. Власником всіх проектів завжди була одна і та ж людина. Так що купити бізнес сам у себе, як ви розумієте, він не міг. Він досить непублічна людина і має ще іншого роду бізнеси. Ресторани – це один з напрямків його діяльності. Але на даний момент управляє він всім сам.

– У вашій мережі багато концептуальних об’єктів. Які заклади до неї входять і скільки їх усього сьогодні по Україні?

В. С.: The Cake, The Burger, The Bar, The Burger Mexico, SHO – це заклади однієї компанії. Також зараз ми будуємо The Butchers – ресторан – стейк-хаус з м’ясної лавкою.

– На відміну від інших закладів, де так чи інакше представлені м’ясні страви, The Cake – це кондитерська. В чому її особливість і навіщо відкривали?

Аня Юсевич: The Cake – наша кондитерська мрія, починаючи від інтер’єру і закінчуючи самим продуктом, який ми пропонуємо гостям. The Cake одним з перших зародив у Києві традицію сніданків цілий день. Фаундером був Валерій Созановський, який особисто контролює всі процеси і наповнення меню.

– Що воно включає?

А. Ю.: Основа, звичайно ж, сніданки: бананова запіканка, панкейки, ліниві вареники, яйця по-бенедиктинськи з телячими щічками. Друга складова – пул healthy-страв, таких як пудинги з насінням чіа, зелений сніданок і салати з кіноа і креветками. The Cake дуже люблять діти – у нас досить часто проходять дитячі дні народження. Так само готуємо торти на замовлення.

– The Cake – останній ваш проект?

В. С.: Ні. The Cake вже майже п’ять років. Останній проект – це SHO. Ресторан української кухні, який знаходиться на вулиці Мечникова. Його площа 1200 кв. м – це найбільший в Києві ресторан української кухні. Відкритий він 8 квітня 2018 року і зовсім скоро йому буде рік.

– Розглядали можливість розширювати горизонти і вийти на зарубіжний ринок? Чи може зробити це з франшизою?

В. С.: Такі пропозиції не раз були по СНД і в Україні. Але якість франшизи досить складно контролювати, тому ми більше схиляємося до консалтингу.

– Який середній термін окупності закладу в столиці, в регіонах?

В. С.: В середньому – близько трьох років. Впливає на це дуже багато факторів, в тому числі і ситуація в країні.

– З якими саме труднощами на українському ринку компанія стикається?

В. С.: Перша і найголовніша – це люди. Дуже мало професіоналів. І чим більше компанія, тим складніше зібрати команду.

– Хто зараз відповідає за креативну складову, розробляє концепти закладів?

А. Ю.: Що стосується нових концептів, то за ними стоїть вся наша команда і власники.

– Що вас надихає, як фахівця?

А. Ю.: Сучасне мистецтво і, звичайно ж, подорожі. Нещодавно повернулася з виставки Maison Object, яка проходила в Парижі. Там було все, пов’язане з дизайном – від посуду і поліграфії до сувенірів і величезних павільйонів з готовими інтер’єрами.

– Який з проектів ваш улюблений?

А. Ю.: Мені складно виділити якийсь один. Але ймовірно – це SHO. Тут продумані абсолютно всі деталі. Наприклад, більшість посуду, який ми використовуємо, це виключно ручна робота і авторська ідея. Банки з помідорами розписані кожна вручну, як і всі інші деталі: пакети, візитки і навіть коробки під пельмені і вареники з собою. У SHO є величезна зона і відкрита кухня для майстер-класів, де можна самостійно готувати під керівництвом нашого шеф-кухаря. Нещодавно Ваня Дорн так відзначав у нас свій день народження – зібрав всю свою сім’ю, друзів і частину колективу, і вони все ліпили пельмені за рецептом його мами, а потім їли.

– Що по-вашому заважає сьогодні Starbucks або Burger King вийти на український ринок? Важко було б з ними конкурувати за клієнта?

В. С.: Скажу вам по секрету, Burger King скоро вже буде в Україні. Зараз ходять чутки про продаж прав для України. А ось Starbucks чекає стабільної ситуації в Україні і великого вливання капіталу.

– Чим сьогодні можна здивувати відвідувача?

В. С.: Все просто: завжди радувати стабільною якістю їжі, сервісом і атмосферою. Адже головне – вміти створити емоції у гостей.

– Які нові страви у ваших закладах можна чекати цього року?

В. С.: У нас завжди є в меню щось нове і сезонне. Наприклад, нові страви в меню SHO – це томлена шия ягняти і вафельні трубочки зі згущеним молоком. Наша фішка в тому, що ми постійно експериментуємо. А надихаємося на такі експерименти під час подорожей у різні країни, де і пробуємо нові страви, спостерігаючи за розвитком світових трендів.

– Чи можна чекати від вас в найближчому майбутньому нові проекти?

В. С.: До кінця року здивуємо великим історичним проектом, пов’язаним з вином.

Читайте також –

Геннадій Медведєв, Star Burger: Ми готові відкривати по 10-12 ресторанів на рік


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  5