
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Що спільного між всесвітньою кризою 2008 року і коронакризою, і як стати ще більш готовим до нових викликів.
Цей текст доступний також російською мовою
Фахівці Google знайшли дані з 2008 року – початку фінансової кризи. Виявилося, що ці відомості актуальні зараз і будуть цінні в майбутньому, так що слід враховувати їх, коли прийде час приймати рішення. Портал Think with Google проаналізував глобальні споживчі переваги, щоб брендам було простіше підготуватися до роботи в 2021 році. RAU публікує адаптований матеріал.
Споживчі пріоритети в 2008 році змінювалися в міру розвитку кризи. Покупці користувалися інтернетом, щоб порівнювати ціни і знаходити кращі пропозиції. Так вони звикали до електронної торгівлі.
Кожен п’ятий покупець в США купував дешеві споживчі товари в період з 2007 по 2009 рік. З тих, хто переключився на економ-варіанти, 41% волів би улюблені преміум-бренди, але відмовився від них через високі витрати.
Під час пандемії коронавірусу – схожі тенденції. У червні 2020 року кількість покупців у роздрібних інтернет-магазинах досягла рекордного значення: 22 мільярди відвідувань за місяць (дані Statista).
Одночасно з цим споживачі почали по-новому ставитися до пошуку вигідних пропозицій онлайн. Більше половини опитаних сказали, що стали звертати більше уваги на розпродажі.
За даними дослідження Euromonitor International, криза 2008 року змусила інтернет-магазини вийти на міжнародний ринок, розширити охоплення і не обмежуватися тільки своєю країною. Банк Barclays з’ясував, що у Великобританії дві третини малих і середніх компаній, заснованих в період з 2007 по 2014 рік, вийшли на зовнішні ринки в перший рік існування. Британські компанії, що з’явилися до 2007 року, не так активно розвивалися. Всього 34% з них виходили на інші ринки в перший рік роботи.
Зараз в інтернеті можна охопити більш широку аудиторію покупців, ніж раніше. У період з січня по червень 2020 року обсяг онлайн-продажів виріс на 21% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У травні 2020 року в Західній Європі електронна торгівля між країнами стала на 30% популярнішою, ніж рік тому. У країнах Перської затоки результати ще більш вражаючі: обсяг закордонних інтернет-продажів виріс на 236% за той же період.
Під час пандемії в більшості сервісів число онлайн-клієнтів зросло на 10%. Багато споживачів кажуть, що планують продовжувати купувати в інтернеті і після відкриття звичайних магазинів.
Після кризи 2008 року нова поведінка стала нормою. Споживачі помітили, що в інтернеті зручніше порівнювати ціни, шукати знижки і робити покупки, поки є хороші пропозиції. Так як попит на товари в інтернеті зростає, експортні компанії нарощують обороти. У 2010 році обсяги міжнародної торгівлі рекордно зросли, а експорт товарів збільшився на 14,5% за даними Світової організації торгівлі.
У 2020 році історія може повторитися — багато зі сформованих звичок споживачів, швидше за все, закріпляться. Онлайн-покупки за кордоном можуть стати популярнішими, коли користувачі освояться з цим форматом.
Зараз вже можна сказати, що під час самоізоляції багато відкрили для себе нові захоплення і сформували звички. Споживачі почали уважніше доглядати за собою, перейшли на здорове харчування і стали приділяти час саморозвитку. Більше половини міленіалів і зумерів збираються дотримуватися цих звичок і після пандемії.
Джерело: Think with Google
Читайте також
Ринок e-commerce в Україні в 2020 році зріс на 40% – до 107 млрд грн (+інфографіка)