
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Цифрові рішення, які вже в цьому році стануть необхідною данністю для торгових мереж, які розраховують утриматися на ринку навіть в умовах глобальної кризи і пандемії.
Цифрова трансформація стала данністю, а хмарні рішення – її невід’ємною складовою. Цифрові рішення тепер вийшли за рамки інформаційно-комунікаційних технологій і допомагають створювати бізнес-моделі, типи операцій, формати послуг, які можуть стати новими джерелами доходу. Портал NR зробив огляд цифрових рішень, які вже успішно застосовуються в бізнесі, і які скоро стануть невід’ємною частиною рітейлу.
Для досягнення більшої гнучкості та ефективності компанії з різних індустрій переходять до стратегії орієнтації на хмарні рішення, в рамках якої інвестиції спрямовуються на три моделі хмарних сервісів: програмне забезпечення як послуга (SaaS), інфраструктура як послуга (IaaS) і платформа як послуга (PaaS) . Відповідно до звітів Gartner, до 2025 року, щонайменше 50% великих підприємств успішно реалізують комплексну стратегію в хмарі SaaS. А до 2020 року 24% загального обсягу доступного IТ-ринку буде хмарним.
Цифрова трансформація торкнулася і такої галузі як логістика. Раніше мало хто наважувався на реальні і докорінні зміни підходів. Однак пандемія Covid-19 оголила багато проблем в транспортній логістиці і прискорила процес переходу на автоматизацію. Це світові лідери ринку. Наприклад, PwC виявили п’ять основних факторів, що впливають на розвиток транспортно-логістичної галузі, де цифровізація і ще більше проникнення ІТ-систем з оцифрування і автоматизації всього логістичного ланцюга займають перше місце.
Серед інших чинників були виділені:
85% керівників транспортно-логістичних компаній впевнені в зростанні виручки своєї організації в наступні 12 місяців у тому числі під впливом впровадження цифрових технологій управління і автоматизації бізнес-процесів (згідно з опитуванням керівників найбільших компаній світу, PwC). Це говорить про те, що цифрові технології в логістиці – це новий, обов’язковий і неминучий тренд розвитку і збільшення прибутковості компанії на найближчі п’ять років.
Технологічні зміни торкнутися як сегмента В2В, так і В2С. Десь потрібно оновити підхід до управління і посилити цифрову складову, десь: просто автоматизувати звичні ручні процеси і доповнити їх приємними для клієнта форматами комунікації.
Щоб подолати всі перешкоди слід підготувати себе до них заздалегідь – посилити цифрову складову. Створити єдину платформу для комунікації всіх учасників логістичного процесу. Забезпечити їм онлайн-доступ з будь-якої точки, дати можливість контролю і управління в режимі реального часу, знизити навантаження на рутинну ручну роботу для вирішення більш складних завдань. Це дозволить створити більш прозорі і контрольовані бізнес-процеси.
Позитивною стороною кризи стало те, що він вказав на слабкі місця, які потребують посилення. З новими технологіями автоматизації бізнес-процесів, розвитком АІ і роботизації, готовністю і бажаннями інших гравців об’єднати зусилля створити нові конкурентні переваги тепер ще легше.
Читайте також –