Як налагодити роботу IТ для підвищення продуктивності

Як налагодити роботу IТ для підвищення продуктивності

16.12.2020 12:16
  426
rau

2020 рік став випробуванням для багатьох компаній, але в той же час підштовхнув бізнес до більш активного освоєння нових рішень. Все більше підприємств в самих різних галузях починають копіювати підхід IТ-компаній – модернізують комп’ютерну інфраструктуру, переходять на хмарні сервіси та віддалене підключення.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Чому ж саме IТ-компанії показали приклад в епоху пандемії та дистанційної роботи? Чи підійдуть нові технології і для вашого бізнесу? Давайте розбиратися!

Навіщо бізнесу IТ-інфраструктура?

Якщо ви працюєте в офісі за комп’ютером, це ще не означає, що у вас є повноцінна IТ-інфраструктура. Окремі IТ-рішення є у будь-якої компанії, але далеко не кожен бізнес використовує можливості системного адміністрування в повній мірі. IТ-інфраструктура – це не тільки мережа офісних комп’ютерів, корпоративна пошта та підключення до інтернету. У XXI столітті IТ-рішення зачіпають практично всі аспекти бізнесу:

  • безпеку даних;
  • роботу з клієнтами;
  • організацію праці;
  • співпрацю з партнерами та ін.

До початку пандемії новітніми технологіями більше користувалися великі гравці, а середні та маленькі компанії могли дозволити собі відкладати модернізацію на невизначений час. Тривожні весняні події все змінили – тепер компанія без сучасної IТ-інфраструктури ризикує не пережити складні часи.

Що змінилося в бізнесі в 2020-м?

Мабуть, головне, що в 2020 році бізнес витягнув з IТ – необхідність підвищувати ефективність праці сучасними методами та не боятися пробувати нове. Ще зовсім недавно дистанційна робота вважалася чимось екзотичним, і співробітники зобов’язані були працювати в офісі – просто тому що особиста присутність на роботі вважалася правильним варіантом. У 2020-му нікого більше не дивують відеоконференції, робочі зустрічі та переговори з клієнтами в Zoom, і все свідчить про те, що ці тенденції закріпляться надовго.

У період пандемії в бізнес прийшла трудова етика сфери ІТ з упором на результат, а не на формальні правила. В результаті відношення до дистанційної роботи змінилося всього за кілька місяців, причому і серед працівників, і серед роботодавців. Дослідження, проведені найбільшими дослідницькими центрами Gartner і McKinsey, говорять самі за себе: 41% працюючих у західному світі висловили бажання продовжувати працювати дистанційно.

Роботодавці, в свою чергу, усвідомлюють, що під час економічної нестабільності співробітники більш мотивовані та зовсім не зацікавлені в тому, щоб витрачати дома час даремно. Досвід IТ-компаній підказує, що золота середина між свободою і контролем знаходиться в той момент, коли керівництво починає повністю довіряти співробітникам. Поки що багато підприємств проходять крізь етап надмірного накопичення даних і посиленого контролю, однак з часом необхідність у таких заходах повинна відпасти – ретельно налагоджені IТ-процеси та загальна атмосфера довіри зроблять зайвий контроль непотрібним.

Що варто зробити вже зараз

Успіх IТ-галузі багато в чому обумовлений тим, що ці компанії ніколи не боялися вкладати гроші в навчання співробітників і пошуки нових способів інтеграції продуктів. Саме ці підходи варто запозичити компаніям в інших секторах, де до сих пір окремі підприємства в основному “варилися у власному котлі”, мало взаємодіючи з компаніями за межами мережі безпосередніх партнерів. Пандемія змінила закритий світ бізнесу – тепер підприємства набагато більше зацікавлені у взаємовигідній співпраці.

Наприклад, ресторанний бізнес зараз набагато активніше співпрацює зі службами доставки, так як перед закладами громадського харчування варто дуже проста альтернатива – або закриватися, або організувати ефективну систему доставки їжі додому.

Не всі компанії в період пандемії переживають такі виклики, як індустрія громадського харчування, але будь-якому бізнесу стане в нагоді відкритий, еластичний підхід IТ-індустрії:

  • навчайте нових співробітників;
  • надавайте співробітникам час і ресурси для творчого осмислення роботи;
  • шукайте компанії, вигідні для більш широкого просування ваших продуктів;
  • розглядайте співпрацю з іншими підприємствами як довгострокове вкладення.

Зрозуміло, для досягнення таких цілей вам знадобиться сучасна ІТ-інфраструктура – надійні хмарні сервіси та бездоганна технічна підтримка.

Хмарні послуги – запорука гнучкості бізнесу

У складних умовах виживає той бізнес, який швидше адаптується до викликів, і події останнього року твердо доводять – для ефективного управління сьогодні необхідні хмарні сервіси. Міграція даних в «хмари» стабільно зростає по всьому світу. Ще в 2019 році попит на таких IТ-послуг як IaaS і PaaS зросла більше ніж на 38%, і тенденції зростання стабільні, як ніколи раніше – навіть не зважаючи на цілком зрозумілий стрибок попиту в березні-квітні 2020 року.

Всупереч стереотипам, хмарна IТ-інфраструктура підходить не тільки ринковим гігантам, а й середньому та навіть дрібному бізнесу. Сучасні ІТ-рішення забезпечують еластичний підхід до потреб клієнта, тому, вибравши хмарні сервіси, ви зможете оплачувати тільки необхідні в конкретний момент послуги.

Деякі експерти порівнюють сучасну IТ-інфраструктуру з автолізингом – замість того, щоб відразу платити велику суму, можна робити маленький платіж кожен місяць і користуватися продуктом без обмежень. Однак, на відміну від автолізингу, системне адміністрування набагато простіше адаптувати під власні потреби – обраний пакет послуг можна в будь-який момент розширити або зменшити.

Стабільність, надійність, економія

Чи можна заощадити на модернізації? На перший погляд здається, що будь-які поліпшення вимагають серйозних вкладень, однак насправді сучасне системне адміністрування дозволяє заощадити в довгостроковій перспективі.

Малі та середні підприємства часто не можуть дозволити створення та підтримку власної IТ-системи. Це витратно, складно, та й до того ж, вимагає оренди додаткових приміщень. На відміну від окремої IТ-інфраструктури, хмарні сервіси не треба утримувати самостійно, оплачуючи цілий штат досвідчених фахівців і комплект дорогої апаратури. Тон сучасного бізнесу задає аутсорс – передача завдань стороннім виконавцям, однак аутсорс треба проводити правильно.

Перехід на хмарні рішення повинен бути обгрунтований конкретною метою:

  • отримати нові можливості:
  • знизити витрати;
  • обійти конкурентів тощо.

Інший важливий аспект – вибір компанії, якій ви довірите свої дані та свою IТ-безпека. Низькі розцінки ще не привід підписувати договір – спочатку перевірте, як компанія буде забезпечувати безпеку ваших даних і стабільне функціонування ІТ-систем в режимі 24/7.

IТ-інфраструктура від лідерів галузі

Сучасні ІТ-рішення для бізнесу пропонує латвійська компанія Tet (раніше Lattelecom) – компанія з більш ніж 20-річним досвідом. Tet забезпечує системне адміністрування, зберігання даних і технічну підтримку для самих різних компаній – клієнтом Tet можете стати і ви.

Всі технології Tet перевірені в першу чергу в самій компанії – навесні 2020-го співробітники Tet змогли перейти на дистанційну роботу протягом всього лише одного дня. 81% співробітників Tet відзначають, що змогли зберегти і навіть підвищити свою продуктивність, працюючи дистанційно – завдяки надійній IТ-інфраструктури та сучасному системному адмініструванню.

Хочете впровадити такі ж ефективні IТ-рішення у своїй компанії? Зв’яжіться з Tet будь-яким зручним для вас способом: зателефонуйте +380 893202484, напишіть на електронну пошту dc@tet.lv або надішліть заявку через контактну форму на домашній сторінці www.tetcloud.com/uk. Команда Tet підготує індивідуальний IТ-план, враховуючи ваші потреби та можливості!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку