Другий океан: як виглядатиме столичний ТРЦ Ocean Mall (презентація)

Другий океан: як виглядатиме столичний ТРЦ Ocean Mall (презентація)

27.02.2020 11:50
  2825
Ukrainian Retail Association

Компанія Urban Experts, яка працює над дизайном інтер’єру торгово-розважального центру Ocean Mall у Києві, оприлюднила перші віжуали майбутнього ТРЦ.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляється на сайті Urban Experts, над проектом ТРЦ площею близько 100 000 кв. м також працюють такі компанії як Leslie Jones Architecture (розробка концепції), NAI Ukraine (консалтинговий супровід проектування), майстерня А. Пашенько (створення архітектури) та BIP-PM (конструктив та інженерія).

В Urban Experts відзначають, що дизайнерам проекту необхідно було реалізувати низку цікавих рішень. По-перше – підкреслити роботу архітекторів, щоб шестирівнева будівля висотою 40 метрів, з нижнього рівня якої видно скляні ліхтарі, здавалася легкою та невагомою. Архітектори та конструктори також створили тонкі перекриття, великі прольоти, атріуми та мости.

«Завдання дизайну – «обрамляти» зміст торгового центру, зберігаючи об’єми. Головним конкурентом торгового центру була, є, і довго ще буде торгова вулиця. Основний недолік торгового центру в порівнянні з торговою вулицею – замкнутий простір. З ним бореться й архітектура, й дизайн у торгових центрах. Торгові приміщення, у які потрапляє максимальна кількість світла, відвідують більше людей – їм комфортно перебувати там, де видно небо. Крім цього, великі візуальні об’єми в ТРЦ забезпечують огляд вітрин і вивісок між поверхами, і полегшують відвідувачам пошук потрібного магазину», – запевняють в Urban Experts.

Дизайн-образ торгового центру сформований на основі назви – Ocean Mall. Розташований поруч Ocean Plaza – потужний бренд, і ця точка на карті міста у всіх асоціюється зі словом «Океан». Фасад Ocean Plaza – океанські хвилі. Над хвилями піднімається айсберг Ocean Mall – цей символ обраний головними архітекторами проекту – майстерні А. Пашенько.

В Urban Experts також зазначають, що дизайн торгового центру – це обов’язковий wow-ефект, середовище, в якому людина рідко буває на повсякденних маршрутах. У той же час, дизайн не повинен відволікати увагу від вітрин. «У торгівельних об’єктах пріоритет – інтереси орендарів. Ми формуємо простір, який відповідає логіці торгового центру, як комерційної будівлі. Забезпечуємо оглядовість вітрин, можливість для брендів позиціонувати себе в ТРЦ. Все, що потрібно орендарям, враховано в Ocean Mall», – коментує провідний архітектор Urban Experts Борис Слажнєв.

Саме тому світлий дизайн модних галерей стає більш насиченим на верхніх поверхах, відведених для розваг і ресторанів. Ресторанна пропозиція постає у різних форматах – фуд-корти, фуд-хол, сімейні ресторани. Цю зону оформлять в дизайні з відсилками до тропічних островів.

Нагадаємо, торгово-розважальний центр Ocean Mall будується поруч зі станцією метро Либідська у Києві прямо навпроти іншого великого ТРЦ – Ocean Plaza. Свого часу цікавість до ТРЦ додали заяви меблевого гіганта IKEA про плани відкрити тут перший магазин в Україні. Втім, постійні переноси строків відкриття об’єкту змусили шведського рітейлера змінити плани розвитку в країні. Можливо тепер (але це не точно), IKEA спершу відкриється в іншому проекті компанії Mandarin Plaza Вагіфа Алієва – Blockbuster Mall.

Що стосується інших орендарів ТРЦ Ocean Mall, то за словами Алієва, серед них будуть супермаркет Сільпо, іспанська fashion-група Inditex (бренди Zara, Pull & Bear, Bershka тощо) і ще один відомий шведський рітейлер – H&M. В цілому – близько 500 магазинів. Крім торгової складової в ТРЦ буде і розважальна. Раніше повідомлялося, що її частиною буде лазерний IMAX від мережі кінотеатрів Планета кіно. А загальна площа розважальної зони складе близько 30 000 кв. м.

Проектом будівництва також передбачено спорудження нової транспортної розв’язки для розвантаження Либідської площі, а також обладнання двох парковок загальною місткістю 4600 машиномісць.

В Urban Experts запевняють, що відкриття Ocean Mall відбудеться вже в кінці 2020 року. Проте, як вже було зазначено раніше, девелопер проекту неодноразово переносив строки запуску ТРЦ. Так, спершу власник проекту Вагіф Алієв, який викупив Ocean Mall за $20 млн у Василя Хмельницького, заявляв про намір побудувати ТРЦ вже до кінця 2018-го. Пізніше строки були перенесені на кінець літа 2019-го, проте будівництво триває й досі.

Читайте також –

Коней на переправі: в ТРЦ Blockbuster Mall новий керуючий і брокерська компанія


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку