Лідери року: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за 2021 рік

Лідери року: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за 2021 рік

06.01.2022 08:30
  3080
Микола Маранчак

Нові гравці, зміна домінуючих сторінок і неочікувані перестановки: хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю фоловерів у Facebook та Instagram за 2021 рік.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо щорічний рейтинг рітейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

2021 рік став періодом виходу на арену нових неочікуваних гравців, зміцненням сильних та послабленням тих, хто не зміг відповідати новим вимогам користувачів. Так, наприклад, на ринку і в соцмережах проявилась мережа магазинів Аврора з понад 300 000 фоловерів у Facebook, а новим гравцем рейтингу Instagram стала хмельницька мережа аксесуарів і базового одягу Famo. В той же час Facebook-рейтинг покинули Будинок Іграшок, а Instagram – Укрзолото та O bag. Ось хто увійшов до топ-20 найбільших роздрібних гравців в соцмережах за підсумками 2021 рік.

Рітейлери в Facebook

Починається рейтинг з перестановок вже у перший трійці – в той час, як першу сходинку традиційно посідає Rozetka, другим й третім місцем обмінялися Watsons Україна і Лінія магазинів EVA. Подія сталася ще на початку року і з тих пір EVA значно скоротила дистанцію із найбільшим маркетплейсом України – з 50 000 фоловерів до 20 000. Двобій за лідерство між цими двома – тепер питання часу. Тим часом інший рітейлер drogerie тріумвірату зменшив швидкість зростання і приєднався до глобальної сторінки Facebook, в якої в сумі 13 млн шанувальників.

На четвертій та п’ятій сходинці завершили рік, як і починали, Антошка та Алло. Дистанція між ними за 2021-й скоротилася вдвоє, тож чи залишить за собою мережа дитячих магазинів четверту сходинку через рік – ще одна інтрига на 2022-й.

Більших успіхів в протистоянні з конкурентами за рейтингом досягли цього року інші рітейлери електроніки – Comfy та Фокстрот, які розмістилися в другій п’ятірці. Перший з них посунув з шостої сходинки ювелірний бренд Kochut, другий – підтягнувся з 12-ї до 10-ї сходинки, залишивши позаду JYSK і Varus. При цьому Comfy все ще понад 20 000 фоловерів до Алло, який вже рік впевнено посідаю п’яту позицію. JYSK, який в минулорічному рейтингу посідав 11-те місце, за 2021-й зростив показники лише на 8000 шанувальників, через що не втримався і опустився на 17-ту сходинку.

Значні зміни в рейтингу сталися також за останні два місяці – Фокстрот обійшов сторінку Аврора, а Brocard випередив Yakaboo. Знову. Протистояння цих двох з мінливим успіхом продовжується вже другий рік і ніяк один з них не візьме остаточно верх – дистанція між сторінками залишається увесь час в районі 5000 фоловерів. Покращив свої позиції Metro UA, який значно скоротив цього року назву своєї сторінки і піднявся на дві сходинки догори.

Рітейлери в Instagram

Незмінний лідером Instagram-перегонів залишився ювелірний рітейлер Kochut, який цього року зосередився на розвитку роздробу на зарубіжних ринках, при цьому почав втрачати, принаймні, в українському сегменті Instagram – сторінка за 2021-й просіла з 1,2 млн фоловерів до 1 млн. Але цифра все ще вражає.

Як і у випадку з топ-20 Facebook, тут другу сходинку посідає EVA, причому так само, з помітним відривом від усіх іншим, силує позмагатися за першість. З динамікою зростання одного і падіння другого за рік це здається цілком ймовірним. Будемо спостерігати.

Rozetka усе ще закриває першу трійку, але за рік перестала демонструвати помітний темп зростання. На відміну від сторінки SOVA, яка лише за останні кілька місяців обійшла Алло і Watsons. Проте це лише на перший погляд великий успіх: якщо заглянути в протистояння першої п’ятірки на рік назад, то знайдемо усіх на тих самих позиціях – рітейлери лише надолужують втрачене через пандемію. Цікавіше у другій п’ятірці, куди увірвалися одразу двоє новачків – Famo з 294 000 шанувальників (8 місце) та Аврора з 292 000 фоловерів (9 місце).

Втратив чотири позиції Comfy, який тепер розміщується на 14 сходинці проти 10-ї рік назад. Його місце зайняв Цитрус, з яким сторінки, власне, помінялися місцями від грудня до грудня. Впав також Brocard, який ще рік назад був на 7-му місці, а тепер тішиться 11-м, і Золотий Вік (15 місце у порівнянні з 9-м рік назад). Непохитним залишився Фокстрот на 13-му місці. Замикає 20-ку Yakaboo, який перемістився за рік на крайню сходинку рейтингу з 17-го місця, але все ще доводить – книжковий рітейл цікавий українцям навіть в Instagram.

Читайте також

Лідери соцмереж: топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook та Instagram за жовтень 2021 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  34
Усі новини ринку