Українці у Нью-Джерсі: ужгородський бренд Kochut відкрив шоу-рум в США (+фото)

Українці у Нью-Джерсі: ужгородський бренд Kochut відкрив шоу-рум в США (+фото)

18.11.2021 11:15
  1515
Микола Маранчак

Перший шоу-рум Kochut USA знаходиться у самому серці Нью-Джерсі за адресою 37 Broad St Red Bank. В ньому представлені меблі Kochut.Woodworks, а з 1 січня з’являться ювелірні прикраси.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU розповів співзасновник ювелірно-меблевого бренду Роман Кочут. Шоу-рум відкрився 1 листопада на одній вулиці з Tiffany & Co та іншими світовими брендами. Торговельна площа Kochut USA склала близько 180 кв. м. Серед пропозиції шоу-руму можна знайти фірмовий декор, світильники, обідні столи та стільці, кавові та журнальні столики, годинники, декоративні дощечки тощо. Продукція представлена в широких відкритих вітринах.

Окремо під країну запущено інтернет-магазин, в якому можна підібрати будь-що з товарної пропозиції бренду. За словами Романа, своє замовлення американським покупцям доведеться чекати від двох місяців – три-чотири тижні з них піде на виготовлення виробу та мінімум місяць, щоб контейнер дістався шоу-руму.

“Клієнт готовий і півроку чекати, аби отримати саме те, що він хоче. Наші покупці знатимуть графік приходу контейнерів та зможуть точно бути впевненими, коли їх замовлення прийде”, – пояснює він.

До виходу в Сполучені Штати, брати Кочути дослідили заокеанський ринок і виявили, що хоча американці добре розуміються на якісних меблях, при цьому більшість мереж представлені  великими мас-маркет виробниками та дрібним ручним виробництвом на рівні хобі.

“Нам вдалося вийти на рівень досить серйозного виробництва преміум-товарів з власними технологіями, залишаючись крафтовим брендом. В США такого практично немає. І саме це приваблює наших покупців”, – говорить Роман Кочут.

Серед перших замовлень, які були зроблені ще до відкриття шоу-руму: декоровані тумбочки, вироби з поєднанням дерева та епоксидної смоли, великі обідні столи, ТВ-тумби та інше. Інвестиції в продукцію першого відправленого в Сполучені Штати контейнеру з виробами склали близько $50 000. Відправку й першого, і другого контейнерів товару Кочути зафіксували у відеороліках. Очікується, що вантаж, в якому, крім іншого, представлена велика ювелірна вітрина, прибуде вже перед Новим роком.

Як і в інших країнах присутності, магазин відкрито через регіонального партнера, який тепер має ексклюзивне право на розвиток мережі торгівельних точок Kochut у Сполучених Штатах. Рітейлери додають, що від моменту укладання договору до запуску шоу-руму пройшло 14 місяців. “Цей час витратили також на пошук підходящого приміщення. Процес затягнувся і через пандемію COVID-19. Але отримані результати за перші тижні роботи в США вже перевищують усі наші очікування”, – додає співзасновник ювелірно-меблевого бренду.

Наразі крім Ужгорода та Києва в Україні, шоу-руми Kochut працюють в Австрії (Відень), Німеччині (Дюссельдорф), Чехії (Простейов) та Великобританії (точка видачі у Лондоні). Також онлайн-магазини вже запущені в Казахстані та Естонії .

Нагадаємо, бренд Kochut створили в 2015 році брати-ювеліри Ігор, Юрій і Роман Кочути. Перший шоу-рум за межами України почав роботу в 2017 році.

Читайте також

Юрій Кочут, ювелірний бренд Kochut: Плануємо запустити 100 точок продажу по світу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку