Топ-5 каналів просування в інтернет українського e-commerce. Опитування Promodo

Топ-5 каналів просування в інтернет українського e-commerce. Опитування Promodo

02.07.2019 04:00
  1075
rau

Компанія Promodo оприлюднила результати опитування топ-менеджерів 25 найбільших вітчизняних інтернет-магазинів щодо їх пріоритетів у онлайн-просуванні та планах на 2019 рік.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідники під час опитування керівників компаній про їхні успіхи в інтернет-маркетингу в 2018 році та про плани на 2019 рік дізналися, що більше половини (68%) респондентів поєднують роботу in-house команди і агентства, і ніхто не займається просуванням самостійно. Всього 8% звертаються за допомогою до фрілансерів, а 24% повністю доручають цю роботу агентствам. При цьому з’ясувалося ще декілька цікавих моментів.

1. Ефективність просування важко вимірювати

Інтернет-маркетинг досі є викликом для більшості компаній. Близько 32% респондентів скаржаться на труднощі, пов’язані з оцінкою його ефективності, ще 24% зазначають відсутність або недосконалість стратегії, 16% відзначили відсутність кваліфікованих кадрів.

При цьому найменшою проблемою є дефіцит бюджету – брак коштів на онлайн-просування відчувають лише 8%.

2. SEO та контекст досі найпопулярніші інструменти

В топі найбільш використовуваних інструментів інтернет-маркетингу – пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, незважаючи на те, що кількість мобільних пристроїв зросла на 44% за минулий рік і продовжує рости.

3. Органіка та контекстна реклама окупаються краще

Популярність контекстної реклами та SEO легко пояснити тим, що вони найкраще виправдовують інвестовані кошти. Якщо не враховувати прямі візити на сайт, контекстна реклама й органічний трафік окупаються найбільше. При цьому соцмережі та поштові розсилки “пасуть задніх” – вони мають чи не найменший ROI з-поміж всіх інших каналів.

4. Соцмережі – не для грошей, а для душі

На думку респондентів, соцмережі та медійна реклама є найменш прибутковими. Близько третини (34%) опитаних топ-менеджерів незадоволені SMM, але це лише на 8% менше тих, кого влаштовують результати. Задоволеність респондентів, які не очікують продажів через соцмережі, вище.

В цілому, більшість компаній, що взяли участь в опитуванні (80%), ведуть свої акаунти в соцмережах з метою поліпшити імідж бренду та підвищити лояльність аудиторії, і лише 16% – заради підвищення продажів.

5. Тотальна діджіталізація

E-commerce-ринок активно пристосовується до пришвидшеного росту популярності мобільних пристроїв. Близько 36% респондентів мають мобільний e-commerce-додаток, ще 28% планують його випустити, а у 4% він вже знаходиться на стадії розробки.

Крім мобільних додатків активного вжитку також зазнають чат-боти. Близько половини (48%) з опитаних компаній використовують їх для зв’язку із своєю аудиторією, або принаймні планують це робити.

Повна версія опитування доступна за посиланням.

Джерело biz.censor.net.ua

Читайте також –

5 тактик просування в соцмережах, про які варто забути інтернет-магазинам


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  78
Усі новини ринку