
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Компанія Promodo оприлюднила результати опитування топ-менеджерів 25 найбільших вітчизняних інтернет-магазинів щодо їх пріоритетів у онлайн-просуванні та планах на 2019 рік.
Цей матеріал доступний російською мовою
Дослідники під час опитування керівників компаній про їхні успіхи в інтернет-маркетингу в 2018 році та про плани на 2019 рік дізналися, що більше половини (68%) респондентів поєднують роботу in-house команди і агентства, і ніхто не займається просуванням самостійно. Всього 8% звертаються за допомогою до фрілансерів, а 24% повністю доручають цю роботу агентствам. При цьому з’ясувалося ще декілька цікавих моментів.
Інтернет-маркетинг досі є викликом для більшості компаній. Близько 32% респондентів скаржаться на труднощі, пов’язані з оцінкою його ефективності, ще 24% зазначають відсутність або недосконалість стратегії, 16% відзначили відсутність кваліфікованих кадрів.
При цьому найменшою проблемою є дефіцит бюджету – брак коштів на онлайн-просування відчувають лише 8%.
В топі найбільш використовуваних інструментів інтернет-маркетингу – пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, незважаючи на те, що кількість мобільних пристроїв зросла на 44% за минулий рік і продовжує рости.
Популярність контекстної реклами та SEO легко пояснити тим, що вони найкраще виправдовують інвестовані кошти. Якщо не враховувати прямі візити на сайт, контекстна реклама й органічний трафік окупаються найбільше. При цьому соцмережі та поштові розсилки “пасуть задніх” – вони мають чи не найменший ROI з-поміж всіх інших каналів.
На думку респондентів, соцмережі та медійна реклама є найменш прибутковими. Близько третини (34%) опитаних топ-менеджерів незадоволені SMM, але це лише на 8% менше тих, кого влаштовують результати. Задоволеність респондентів, які не очікують продажів через соцмережі, вище.
В цілому, більшість компаній, що взяли участь в опитуванні (80%), ведуть свої акаунти в соцмережах з метою поліпшити імідж бренду та підвищити лояльність аудиторії, і лише 16% – заради підвищення продажів.
E-commerce-ринок активно пристосовується до пришвидшеного росту популярності мобільних пристроїв. Близько 36% респондентів мають мобільний e-commerce-додаток, ще 28% планують його випустити, а у 4% він вже знаходиться на стадії розробки.
Крім мобільних додатків активного вжитку також зазнають чат-боти. Близько половини (48%) з опитаних компаній використовують їх для зв’язку із своєю аудиторією, або принаймні планують це робити.
Повна версія опитування доступна за посиланням.
Джерело biz.censor.net.ua
Читайте також –
5 тактик просування в соцмережах, про які варто забути інтернет-магазинам