Головна > Досвід > Маркетинг > На карантині: рейтинг Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у березні
На карантині: рейтинг Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у березні

На карантині: рейтинг Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у березні

Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.

Цей текст доступний також російською мовою

Хто-хто, а у SMM в карантин роботи явно не поменшає. Поки конкуренція в будь-яких інших сегментах стала на паузу, гонка за кількістю шанувальників в Instagram залишається актуальною. І навіть якщо це не так, саме час відволіктися і зробити зріз за перший кварталу 2020-го: хто ж з рітейлерів і ТРЦ домігся найбільш видатних успіхів в Instagram за останній час.

Нагадаємо, RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, напишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її до нашого рейтингу.

Починаються перестановки серед роздрібних лідерів за кількістю фоловерів в Instagram вже в першій трійці – Rozetka обходить Watsons в загальному Instagram-забігу і закріплюється на третьому рядку рейтингу.

Ще на 10 000 фанів підросла ювелірна мережа SOVA. Тут все стабільно – вперед і вгору, і тверда п’ята позиція. На рівень “двохсоттисячників” вийшов рітейлер електроніки Алло – 202 000 фоловерів і восьме місце в заліку. Відразу за ним – Comfy з відставанням на по 17 000 фанів.

Другу десятку Instagram відкриває Укрзолото з 148 000 фанів. За ним – VOVK, який стрибнув відразу на два рядки і обійшов Цитрус і Kachorovska. Потрапляння в десятку першого fashion-рітейлера, ще й українського виробника, вже не здається чимось неймовірним. Але всьому свій час.

Цікаво розмістилася п’ятірка від Intertop до METRO – дистанція між цими учасниками Instagram-забігу в 3000-4000 фоловерів. Хтось явно може докласти зусилля і зробити ривок вперед. Але хто це буде?

SMM торгово-розважальних центрів традиційно реалізовують в Instagram свою контент-стратегію і тому зростання часто обчислюється не тисячами, а лише сотнями користувачів.

ТРЦ Французький бульвар впритул підійшов до Lavina Mall – їх розділяє тепер всього 1000 фанів. Ocean Plaza підтягнулася на одну позицію вгору і обійшла ТРЦ Riviera – восьме і дев’яте місце відповідно. За ними Victoria Gardens раптово поступилася позиціями відразу двом ТРЦ – Екватор і Lubava, і сповзла з 10-го на 12-е місце.

ПортCity Луцьк на дві сотні користувачів обійшов Злата Плаза і тепер з 24 000 фанів на 13-му місці. Skymall повернувся в 20-ку, ненабагато відсунувши Оазис. Рахунок йде мало не на одиниці фоловерів.

Читайте також

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора