Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го

11.01.2020 08:01
  3087
Микола Маранчак

Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.

Цей текст доступний також російською мовою

Глобальні збої, зникнення лічильника лайків, сходження мікро-інфлюінсерів – насиченим видався рік для бізнес-користувачів Instagram. Відповідно, змінювалися і позиції корпоративних сторінок українських брендів в соцмережі. Хтось випереджав своїх суперників і ставив рекорди, хтось втрачав позиції – все за законами інста-джунглів. Хто ж домігся найбільш значущих успіхів – у підсумковому Instagram-рейтингу.

Нагадаємо, RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її в наш рейтинг.

Попереду всієї країни серед роздрібних гравців в Instagram – ювелірний рітейлер Kochut, що подолав в 2019 році позначку в 500 000 фоловерів. Роком раніше ужгородські ювеліри були на третьому місці зі 150 000 фанів. Вражаючий ривок. Слідом йдуть EVA і Watsons. Вони лідирують в різних соцмережах не перший рік, причому, незважаючи на рокіровки, розрив між ними і найближчими опонентами колосальний.

На четвертому місці Rozetka, яка вдвічі поступається кількістю фоловерів лідеру рейтингу. +101 000 друзів за рік. На 16 000 шанувальників від монстра українського e-commerce відстає SOVA, яка подолала за рік шлях на п’яту сходинку топу аж з 18-го місця. Трохи нижче Золотий вік порівнявся з Brocard і, можливо, ще до бою курантів в Новорічну ніч виявиться на шостій позиції. Але це не точно. Замикають першу десятку Алло і Comfy, а також сторінка JYSK. Ще влітку Цитрус відставав від них всього на 1000 фоловерів, сьогодні ж розрив вже в 50 000. Втім за рік рітейлер теж поліпшив свої показники – Citrus успішно обійшов сторінку бренду VOVK і опинився на 12-й сходинці загального Instagram-заліку.

Роком раніше в першій 10-ці було одночасно чотири українські fashion-бренди. Тепер вони всі зайняли з 11-го по 17-е місця. Поліпшив показники лише Всі.Свої, які рік потому обійшли Lapti. Впритул до одеситів підібрався також Colin’s – по 102 000 фоловерів на брата. З урахуванням, що Lapti примудрялися в минулому році навіть втрачати підписників, шанси турків опинитися попереду значні.

Intertop за рік не тільки прорвався в 20-ку, але і закріпився на 15-й сходинці роздрібного Instagram-рейтингу. MustHave – в п’яти тисячах шанувальників нижче. Замикає топ-20 сторінка METRO Cash&Carry Ukraine. FMCG-рітейлер пробрався в рейтинг навесні 2019 року і ось-ось подолає позначку в 100 000 фоловерів. Враховуючи, що всього рік тому “стотисячників” було всього семеро у топі, а лідер EVA ледь подолав позначку 200 000 фанів (а зараз вже є один “напівмільйонник”) – прогрес у всіх очевидний і навіть грандіозний. З чим і вітаємо.

Рейтинг торгово-розважальних центрів за 2019 рік неодноразово доповнювався і оновлювався. Підсумкова картина вийшла цікавою – найбільш помітні успіхи демонструють регіональні ТРЦ. При всьому тому першу сотню тисяч фоловерів може навіть в 2020-му ще ніхто не візьме. Схоже ніхто не придумав таку контент-стратегію, щоб користувачі заходили і залишалися з торговим центром всерйоз і надовго. Є над чим працювати.

У підсумковому заліку – лише чверть киян. Головною ж подією рейтингу стало протиборство Forum Lviv і ЦУМ Київ, які по черзі займали перше місце серед ТРЦ в Instagram. За підсумком року з невеликим відривом лідером все ж таки стали львів’яни, які повторили свій “фейсбучний” успіх. За ними слідують Fabrika, Lavina Mall і досить несподівано Французький бульвар. Такі помітні гравці в Facebook-рейтингу, як Ocean Plaza ,Gulliver і Victoria Gardens – в першій десятці.

Чи можна очікувати більш значущих результатів від українських ТРЦ в 2020 році – ще те питання. Поки прагнення торгових центрів до експансії в цю соцмережу виглядає неоднозначно.

Читайте також –

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14