Эволюція рітейлу: ТОП-10 світових трендів в роздрібній торгівлі

Эволюція рітейлу: ТОП-10 світових трендів в роздрібній торгівлі

12.03.2018 11:19
  573
Ukrainian Retail Association

Протягом 2017 року поставало багато запитань щодо майбутнього роздрібної торгівлі. Багато хто стверджує, що рітейл у тій формі, в якій ми його знаємо, «вмирає». Проте є підстави для оптимізму.

Якщо 2017-й був роком занепаду роздрібної торгівлі, то 2018-й є початком «еволюції рітейлу».

Але що ж далі? У своєму блозі компанія Cushman & Wakefield, що надає консалтингові та агентські послуги у сфері комерційної нерухомості по всьому світу, виділяє топ-10 тенденцій, що становлять основні виклики та можливості для світового ринку рітейлу (та поза його межами) у 2018 році:

  1. Знати свого споживача

Як ніколи правдивим залишається твердження, що для виживання рітейлеру необхідно повністю розуміти потреби та бажання споживачів.

  1. Спільнота, а не комерція

Магазини створюють середовище, здатне викликати інтерес, у якому клієнти прагнуть проводити час, а не лише здійснювати покупки.

  1. Готовність до консолідації

Нові девелоперські проекти будуть багатоцільовими, вміщувати торгові, розважальні, офісні та житлові складові.

  1. «Я хочу тримати тебе за руку»

Оскільки зараз усе доступне одним натисканням кнопки, клієнти хочуть, щоб магазини пропонували індивідуальний підхід та інформативні консультації щодо вибору продукту.

  1. Онлайн та оффлайн інтеграція

Рітейлери об’єднують онлайн та оффлайн канали продажу у спільний простір, щоб залучати та утримувати клієнтів.

  1. Транспарентність

Удосконалення технологій дозволяє брендам демонструвати «подорож» продукту, щоб захищати власну репутацію, інформувати клієнтів, забезпечувати якість та автентичність товарів.

  1. Лідер думки в Instagram

Взаємодія в реальному часі та зростання впливу лідерів думки в соціальній мережі Instagram змінюють спосіб здійснення покупок  та взаємодії з брендами.

  1. Майбутнє вже сьогодні

Технології сприяють «асистованому шопінгу»: розумні дзеркала, звукова автоматична консультація під час вибору покупки, віртуальна реальність.

  1. Дискаунтери

Рітейлери бачать цінність для себе у присутності в аутлет-центрах. Це спричинило їх глобальний розвиток через переконання, що аутлет-центри забезпечують вирішення проблеми надлишку товару та повільного росту.

  1. Готівка більше не головує

Технології змінили способи оплати, і рітейлерам доводиться це враховувати при плануванні магазину та переглядати звичні способи оплати.

Оскільки рітейлери продовжують розвиватися, щоб задовольнити потреби споживачів, які постійно змінюються, традиційні торговельні площі стають все більш застарілими. Тому ми вважаємо, що магазини повинні адаптуватися, щоб запропонувати клієнтам:

  • «Спогади». Дайте покупцям те, що триває довше їхньої покупки, і змушує їх повернутися за «добавкою».
  • «Відкриття». Регулярно створюйте нові концепції – продумуйте тимчасові торгові точки, концептуальні магазини, події тощо.
  • «Розваги та спільнота». Створюйте зони розваг, які клієнти захотіли б відвідати та провести тут дозвілля.
  • «Кожен день». Робіть повсякденні речі доступнішими.
  • «Розширення горизонтів». Інтегруйте культуру та історію у досвід споживача.
  • «Сумісність». Торгові напрямки повинні відповідати різним віковим категоріям та демографічним показникам.

Орендодавці, орендарі та власники «неправильного» простору у «неправильних» місцях будуть програвати під час цього періоду еволюції рітейлу. Однак такі місця можна трансформувати шляхом зміни складу орендарів, перепроектування та модернізації у процвітаючі торгові центри.

Важливо пам’ятати, що не існує єдиного методу, який підходить усім, а стратегічні зміни слід розглядати разом із експертними порадами. Єдине, що ми точно знаємо, рітейл не мертвий, він зараз проходить еволюційну фазу, а майбутнє у нього захоплююче.

Автор: Джастін Тейлор, керівник департаменту торгової нерухомості в країнах EMEA, Cushman & Wakefield

Читайте також –

Юрій Ліщук: Як прогрес змінює сучасні магазини і споживачів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  190
Усі новини ринку