
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Протягом 2017 року поставало багато запитань щодо майбутнього роздрібної торгівлі. Багато хто стверджує, що рітейл у тій формі, в якій ми його знаємо, «вмирає». Проте є підстави для оптимізму.
Якщо 2017-й був роком занепаду роздрібної торгівлі, то 2018-й є початком «еволюції рітейлу».
Але що ж далі? У своєму блозі компанія Cushman & Wakefield, що надає консалтингові та агентські послуги у сфері комерційної нерухомості по всьому світу, виділяє топ-10 тенденцій, що становлять основні виклики та можливості для світового ринку рітейлу (та поза його межами) у 2018 році:
Як ніколи правдивим залишається твердження, що для виживання рітейлеру необхідно повністю розуміти потреби та бажання споживачів.
Магазини створюють середовище, здатне викликати інтерес, у якому клієнти прагнуть проводити час, а не лише здійснювати покупки.
Нові девелоперські проекти будуть багатоцільовими, вміщувати торгові, розважальні, офісні та житлові складові.
Оскільки зараз усе доступне одним натисканням кнопки, клієнти хочуть, щоб магазини пропонували індивідуальний підхід та інформативні консультації щодо вибору продукту.
Рітейлери об’єднують онлайн та оффлайн канали продажу у спільний простір, щоб залучати та утримувати клієнтів.
Удосконалення технологій дозволяє брендам демонструвати «подорож» продукту, щоб захищати власну репутацію, інформувати клієнтів, забезпечувати якість та автентичність товарів.
Взаємодія в реальному часі та зростання впливу лідерів думки в соціальній мережі Instagram змінюють спосіб здійснення покупок та взаємодії з брендами.
Технології сприяють «асистованому шопінгу»: розумні дзеркала, звукова автоматична консультація під час вибору покупки, віртуальна реальність.
Рітейлери бачать цінність для себе у присутності в аутлет-центрах. Це спричинило їх глобальний розвиток через переконання, що аутлет-центри забезпечують вирішення проблеми надлишку товару та повільного росту.
Технології змінили способи оплати, і рітейлерам доводиться це враховувати при плануванні магазину та переглядати звичні способи оплати.
Оскільки рітейлери продовжують розвиватися, щоб задовольнити потреби споживачів, які постійно змінюються, традиційні торговельні площі стають все більш застарілими. Тому ми вважаємо, що магазини повинні адаптуватися, щоб запропонувати клієнтам:
Орендодавці, орендарі та власники «неправильного» простору у «неправильних» місцях будуть програвати під час цього періоду еволюції рітейлу. Однак такі місця можна трансформувати шляхом зміни складу орендарів, перепроектування та модернізації у процвітаючі торгові центри.
Важливо пам’ятати, що не існує єдиного методу, який підходить усім, а стратегічні зміни слід розглядати разом із експертними порадами. Єдине, що ми точно знаємо, рітейл не мертвий, він зараз проходить еволюційну фазу, а майбутнє у нього захоплююче.
Автор: Джастін Тейлор, керівник департаменту торгової нерухомості в країнах EMEA, Cushman & Wakefield
Читайте також –