Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді за версією EVO

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді за версією EVO

26.12.2019 12:15
  153
rau

Редакція EVO.Business підготувала список найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді 2019 року. Джерело даних – сервіс SimilarWeb

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляється на сайті EVO.Business, практично у всіх популярних маркетплейсів в Україні в поточному році трафік виріс (враховується тільки трафік з України веб-версії маркетплейсів).

10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді 2019 року

У порівнянні з жовтнем, відвідуваність веб-версій збільшилася. Одна з причин – старт сезону розпродажів.

 

З яких пристроїв заходили користувачі

Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.

Скільки в середньому тривав один сеанс

Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua і Aliexpress.com – майже 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в листопаді в середньому тривав 11 хвилин. Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua і Zakupka.com – через 4 хвилини.

Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок

Рекордсмен за кількістю переглянутих за раз сторінок – сайт Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому користувачі не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.

Дані за поточний місяць з’являються в SimilarWeb в середині наступного – рейтинг маркетплейсів за грудень і весь 2019 рік буде опубліковано в січні.

Джерело EVO.Business

Читайте також –

PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку