Starbucks відкрив свій перший магазин формату “експрес” – для видачі інтернет-замовлень (+фото)

Starbucks відкрив свій перший магазин формату “експрес” – для видачі інтернет-замовлень (+фото)

17.07.2019 08:00
  884
rau

Кавовий гігант відкрив свій перший заклад Starbucks Now в Пекіні. Новий формат призначений для роботи з клієнтами, які зробили попереднє замовлення через інтернет, а також для кур’єрів, які розвозять онлайн-замовлення.

Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою

Покупців за стійкою ресепшена зустрічає співробітник Starbucks, щоб допомогти з замовленням або його отриманням. Вони можуть вибирати з меню, спеціально підібраного для продажу “на винос”, хоча в закладі є обмежена кількість посадочних місць.

У новому магазині є також спеціальна зона Starbucks Delivers, де водії, котрі доставляють замовлення, можуть швидко і легко забрати своє замовлення. Готові замовлення розміщуються в захищеній вбудованій в стіну системі боксів з підписаними замовленнями.

Магазин також може служити диспетчерським центром доставки замовлень в межах певного радіуса, щоб співробітники звичайних Starbucks по сусідству могли зосередитися на обслуговуванні клієнтів кафе.

У Китаї зростає конкуренція з боку стартапів, таких як Luckin Coffee, що швидко розвивається, який планує в цьому році розширити свою мережу до 2500 магазинів. Мережа, яка в даний час управляє приблизно 2400 точками по всьому Китаю, прискорила своє зростання завдяки застосуванню моделі невеликих магазинів, орієнтованих на застосування сучасних технологій (формування замовлення, його оплата – прим. ред.) та доставку замовлень.

Starbucks планує відкрити більше магазинів Starbucks Now в районах з інтенсивним трафіком, включаючи ділові та транспортні вузли, а також в нових містах Китаю (Starbucks Now – це також назва мобільного додатка для замовлення та оплати в Starbucks China).

“Магазин Starbucks Now – це свідчення нашої непохитної прихильності в наданні інноваційних рішень для клієнтів за допомогою нових форматів роздрібної торгівлі, – сказав головний операційний директор і президент Starbucks China Retail Лео Цой (Leo Tsoi). – Цей новий формат і дизайн роздрібної торгівлі дає нам платформу, що дозволяє запропонувати покупцям швидкий і зручний досвід роздрібної торгівлі, що відповідає їхньому способу життя на ходу “.

Джерело chainstoreage.com

Читайте також –

BuckZilla: як виглядає найбільша в світі преміум-кав’ярня Starbucks в Токіо (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  530
Усі новини ринку