Співвласник меблевого бренду Drommel про IKEA, Всі. Свої та плани щодо виходу за кордон
Співзасновник українського меблевого бренду Drommel про орендні ставки в новому магазині Всі. Свої, конкуренціїю з IKEA ті вихід на зарубіжні ринки.
Бренд Drommel був заснований в 2014 році Дмитром Федченко та Олександром Солов’єм. Виробництво розташоване в Київській області. Воно спеціалізується на виготовленні меблів в мінімалістичному скандинавському стилі. Штат співробітників – 30 чоловік, у компанії є свій шоу-рум на Оболоні в Києві, а товар продається, в основному, через інтернет-магазин. Крім того, з кінця вересня продукція бренду представлена в новому магазині Всі. Свої на Хрещатику. Про причини появи бренду в цьому проекті, рівень орендних ставок в центрі міста, а також про вихід в Україну IKEA і подальші плани компанії в інтерв’ю Delo.ua розповів керуючий партнер Drommel Дмитро Федченко. RAU публікує головні тези матеріалу.
Про магазин Всі. Свої та вартість оренди
Ми платимо відсоток з продажів. Приблизно від 20 до 40%, є різні ставки. Нам вигідно розташовуватися тут з точки зору того, що це центр Києва, це реклама для нашого бренду. Це, поміж іншого, іміджевий проект. Але якби нам не було вигідно відкривати тут торгівельну точку, ми б її не відкривали.
Про вихід IKEA і конкуренцію з брендом
Ми збираємося бути сильними в тих місцях, де вони слабкі. Наприклад, вони не можуть повноцінно покривати В2В-сегмент. Буквально нещодавно ми запустили новий напрям в бізнесі – Drommel select. З його допомогою ми плануємо задовольняти всі індивідуальні потреби клієнта. Цього, звичайно, не буде у IKEA.
Приходу IKEA ми не боїмося. Я вважаю, що вона відсіє на ринку неструктуровані компанії, які не мають ніякого планування, розуміння того, як рухатися в бізнесі.
У них є запити на виробництво, але вони трохи не з нашої сфери. Наскільки я знаю, у них по Україні був більше запит на виробників декору і диванів. Але категорично заперечувати плани щодо співпраці з ними я не буду, всяке може бути. Наші потужності дозволяють виробляти щось для них.
Про продажі в Україні та вихід за кордон
Ми продаємо по всій Україні, у нас були продажі за кордон, але небагато. Поки поставили мету налаштувати всі процеси тут. А далі – так, плануємо розширюватися за межами нашої країни. Фокусуватися будемо на країнах СНД і далі в Азію (Казахстан і можливо Киргизстан). На Європу не дивимося поки, крім Німеччини. Цей ринок цікавий, це бездонний ринок. Я вивчав звіт IKEA, так на одну цю країну припадає 15% всіх продажів рітейлера в Європі.
Розглядаємо спосіб виходу за кордон через партнерів-рітейлерів, власний магазин поки не плануємо відкривати.
Але це більш віддалені плани, скажімо, в межах найближчих двох років. Зараз поки маємо намір сконцентруватися на розвитку в нашій країні, нам є тут куди рости. Найбільша складність для меблевого бізнесу в Україні – це те, що наш споживач поки не готовий платити гроші за послуги, які йому надають разом з меблями.
За матеріалами: Delo.ua
Читайте також –
JYSK планує за рік розширити мережу в Україні на 12 магазинів