Співвласник меблевого бренду Drommel про IKEA, Всі. Свої та плани щодо виходу за кордон

Співвласник меблевого бренду Drommel про IKEA, Всі. Свої та плани щодо виходу за кордон

08.10.2018 12:00
  603
Ukrainian Retail Association

Співзасновник українського меблевого бренду Drommel про орендні ставки в новому магазині Всі. Свої, конкуренціїю з IKEA ті вихід на зарубіжні ринки.

Бренд Drommel був заснований в 2014 році Дмитром Федченко та Олександром Солов’єм. Виробництво розташоване в Київській області. Воно спеціалізується на виготовленні меблів в мінімалістичному скандинавському стилі. Штат співробітників – 30 чоловік, у компанії є свій шоу-рум на Оболоні в Києві, а товар продається, в основному, через інтернет-магазин. Крім того, з кінця вересня продукція бренду представлена в новому магазині Всі. Свої на Хрещатику. Про причини появи бренду в цьому проекті, рівень орендних ставок в центрі міста, а також про вихід в Україну IKEA і подальші плани компанії в інтерв’ю Delo.ua розповів керуючий партнер Drommel Дмитро Федченко. RAU публікує головні тези матеріалу.

Про магазин Всі. Свої та вартість оренди

Ми платимо відсоток з продажів. Приблизно від 20 до 40%, є різні ставки. Нам вигідно розташовуватися тут з точки зору того, що це центр Києва, це реклама для нашого бренду. Це, поміж іншого, іміджевий проект. Але якби нам не було вигідно відкривати тут торгівельну точку, ми б її не відкривали.

Про вихід IKEA і конкуренцію з брендом

Ми збираємося бути сильними в тих місцях, де вони слабкі. Наприклад, вони не можуть повноцінно покривати В2В-сегмент. Буквально нещодавно ми запустили новий напрям в бізнесі – Drommel select. З його допомогою ми плануємо задовольняти всі індивідуальні потреби клієнта. Цього, звичайно, не буде у IKEA.

Приходу IKEA ми не боїмося. Я вважаю, що вона відсіє на ринку неструктуровані компанії, які не мають ніякого планування, розуміння того, як рухатися в бізнесі.

У них є запити на виробництво, але вони трохи не з нашої сфери. Наскільки я знаю, у них по Україні був більше запит на виробників декору і диванів. Але категорично заперечувати плани щодо співпраці з ними я не буду, всяке може бути. Наші потужності дозволяють виробляти щось для них.

Про продажі в Україні та вихід за кордон

Ми продаємо по всій Україні, у нас були продажі за кордон, але небагато. Поки поставили мету налаштувати всі процеси тут. А далі – так, плануємо розширюватися за межами нашої країни. Фокусуватися будемо на країнах СНД і далі в Азію (Казахстан і можливо Киргизстан). На Європу не дивимося поки, крім Німеччини. Цей ринок цікавий, це бездонний ринок. Я вивчав звіт IKEA, так на одну цю країну припадає 15% всіх продажів рітейлера в Європі.

Розглядаємо спосіб виходу за кордон через партнерів-рітейлерів, власний магазин поки не плануємо відкривати.

Але це більш віддалені плани, скажімо, в межах найближчих двох років. Зараз поки маємо намір сконцентруватися на розвитку в нашій країні, нам є тут куди рости. Найбільша складність для меблевого бізнесу в Україні – це те, що наш споживач поки не готовий платити гроші за послуги, які йому надають разом з меблями.

За матеріалами: Delo.ua

Читайте також –

JYSK планує за рік розширити мережу в Україні на 12 магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  57
Усі новини ринку