В джазі не тільки дівчата: як виглядає Сільпо в стилі “Джаз” в СТРЦ Spartak
Концертний майданчик з роялем, джаз-кафе і покупки під Луї Армстронга – чим ще може здивувати джазовий Сільпо у львівському СТРЦ Spartak.
Цей текст доступний також російською мовою
15 березня у Львові за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 1 Б, почав роботу спортивний ТРЦ Spartak, а разом з ним джазовий супермаркет компанії Fozzy Group — Сільпо. Виконано об’єкт в кращих традиціях американського джазу – з властивою йому імпровізацією і відсилками до афроамериканського фольклору. Перш за все, це відобразилося у візуальному стилі супермаркету, чиї стіни прикрасили малюнки з золотошкірими африканцями, яскравою рослинністю і музичними інструментами навколо них, і загальним буйством фарб місцевого настінного живопису.
Іншими автентичними фішками стали таблички навігації та колони у вигляді гротескних піаніно, а також номери кас, кожна з яких зображена в мініатюрному африканському барабані.
Але стиль “джаз” не був би джазовим, не будь саунд-дизайн супермаркету наповнений мотивами Луї Армстронга, Елли Фіцджеральд і багатьох інших легендарних виконавців експериментального стилю. Щоб надати цій аудіо-візуальній картині ще більшої атмосферності, поруч з гастрономією розмістили справжню сцену з роялем, де в день відкриття покупців і просто блукаючих роззяв розважали піаніст і саксофоніст.
Доповнило картину джаз-кафе, в якому можна скуштувати бельгійські вафлі, морозиво, випічку, холодні і гарячі напої.
В цілому площа нового об’єкта Сільпо склала 2500 кв. м. В асортименті можна знайти традиційний для продуктового рітейлу асортимент, включаючи натуральні продукти від українських фермерів в «Лавці традицій», акваріум зі свіжими устрицями та подовою піччю на дровах. Також на території магазину працює квіткова майстерня з професійним флористом. Обслуговує покупців 13 основних кас, 2 експрес-каси і 5 кас самообслуговування.
«Джазовий» Сільпо став 245-м об’єктом в мережі рітейлера. Для зручності водіїв під СТРЦ Spartak передбачений паркінг на 576 машиномісць.
Варто відмітити, що незвичайний дизайн інтер’єру нових супермаркетів вже став традицією для Сільпо. Тільки за кінець 2018-го – початок 2019 року рітейлер відкрив супермаркети в грецькому стилі “Агора” і стилі “рок” у Києві, «Стімпанк» у Вишгороді, містичних творів Миколи Гоголя у Полтаві.
Ще більше фотографій Сільпо в стилі “Джаз” в СТРЦ Spartak — в фотоогляді RAU.
Читайте також
Свято спорту: у Львові відкрився СТРЦ Spartak (фоторепортаж)