Головна > Досвід > Маркетинг > Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster
Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

Під кінець року традиційно починається час свят і розпродажів: День холостяка, Чорна п’ятниця, а за нею – Різдво і Новий рік. Експерти інтернет-агенції UAmaster пропонують шість порад, які допоможуть рітейлерам спланувати маркетингову стратегію на святковий період.

Цей матеріал доступний російською мовою

В блозі інтернет-агенції UAmaster опубліковано матеріал про те, як буде вести себе споживач під час пандемії і карантину, і що можуть зробити бренди, щоб поліпшити клієнтський досвід і підвищити продажі. RAU пропонує основні тези цього матеріалу.

Персоналізація – ключ до серця клієнта

Один із способів обійти конкурентів – персоналізувати маркетинг відповідно до потреб користувачів. Споживачі потопають в рекламі, і вона втрачає ефективність. Важливо створювати персоналізовані маркетингові повідомлення для реального зв’язку між брендом і цільовим ринком. Це допоможе клієнтам отримати унікальний досвід і персоналізовану підтримку, не виходячи з дому.

Не нехтуйте візуальним контентом

З появою великої кількості розумних помічників і голосового пошуку деякі маркетологи вирішили, що роль візуального контенту дещо ослабла. Але це помилкова думка. Незважаючи на досягнення технологій у сфері голосового пошуку й розпізнавання мови, не можна нехтувати і візуальним контентом.

Наприклад, щоб привернути увагу своєї аудиторії в Twitter, мережа піцерій Domino’s надала можливість замовляти піцу через твіти у візуальному форматі. Споживачеві просто потрібно ввести смайли-піци, щоб отримати доставку. Дослідження показали, що користувачі вважають за краще візуальний контент. Досить поглянути на стрімке зростання TikTok і практично щотижневі нововведення в Instagram.

Відеореклама

Компанія VidMob порівняла ефективність різних форматів реклами в роздрібній торгівлі та e-commerce в Facebook, Instagram, Facebook Messenger і Facebook Audience Network за останні два роки, вивчивши понад 8000 оголошень з 429 кампаній для 35-ти брендів.

Згідно з результатами дослідження, відео об’яви забезпечують на 48% більше продажів, ніж статичні, що робить їх важливим інструментом просування в сезон святкових акцій. Причому ключовим фактором для маркетологів стає тривалість відеореклами. Так, 10-15-секундні ролики мають коефіцієнт покупок на 19% вище середнього і на 184% вище, ніж у одно- п’ятисекундних роликів, і на 12% більше, ніж відео тривалістю понад 16 секунд.

Що стосується відеокреатива, то реклама, в якій текст йшов в першому кадрі або протягом перших трьох секунд запуску, збільшувала кількість покупок в інтернеті на 46% в порівнянні з рекламою без тексту.

Також, за даними VidMob, реклама, що показує слово «магазин» (shop), як заклик до дії (CTA), мала середній коефіцієнт покупок в п’ять разів більше, ніж реклама зі словом «отримати» (get) або «знайти» (find).

Живі трансляції

Очікується, що до 2021 року ринок live-трансляцій перевалить за $70 млрд. Стріми неймовірно популярні: люди витрачають втричі більше часу на перегляд прямих трансляцій, ніж на перегляд попередньо записаного відео. «Живе» відео також дуже популярний спосіб отримання інформації про нові продукти або послуги. Відео в реальному часі стає привабливим, тому що аудиторія відчуває, що вона є частиною процесу і може на нього вплинути, а не просто пасивно дивитися.

Вони відмінно підходять для залучення уваги аудиторії в Facebook або Instagram. Ці типи відео так привабливі, оскільки пов’язані з FOMO – страхом втратити щось в інформаційному потоці.

Впровадження технологій штучного інтелекту

У 2020 році значно зросла кількість компаній, що використовують технології та автоматизацію на основі ШІ в маркетинговій стратегії. Така автоматизація покликана позбавити маркетологів від рутинних завдань, щоб ті могли зосередитися на стратегії і створенні унікального клієнтського досвіду.

У той же час маркетинг повинен залишатися “людяним”. Завдання полягає в тому, щоб використовувати технології для виконання рутинних завдань. Великі дані, які обробляє штучний інтелект, стають основою для аналітики і допомагають брендам краще пізнати свою аудиторію і клієнтів. Це забезпечує високу персоналізацію клієнтського досвіду.

Мобільна комерція

У вересневому звіті App Annie прогнозується, що мобільна комерція буде рости дуже динамічно. Особливо це стане помітно під час щорічних розпродажів онлайн-гігантів, наприклад, Amazon Prime Day або Alibaba Singles Day.

App Annie прогнозує, що обсяг продажів до Дня холостяка (11 листопада) в цьому році перевищить $45 млрд. У 2019-му за 24 години розпродажів в цей день на платформах Alibaba було продано товарів на $38,4 млрд. Це вище за рекорд 2018 року в $30,7 млрд. Не виключено, що за підсумками року обсяг продажів в m-commerce перевищить сукупну виручку за всі попередні роки разом узяті.

Джерело: UaMaster

Читайте також –

Чорна п’ятниця в цифрах: через сервіс кешбек українці повернули майже 1,5 млн грн (Інфографіка)

Про автора