Саша Жиляєв призначений керівником бренд-маркетингу групи компаній EVO

Саша Жиляєв призначений керівником бренд-маркетингу групи компаній EVO

02.12.2019 02:34
  198
Ukrainian Retail Association

Колишній топ-менеджер мережі Comfy очолив бренд-маркетинг в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як розповів в коментарі RAU директор з розвитку EVO Денис Горовий, Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.

«Саша Жиляєв – новий Head of brand marketing EVO. Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і прямої реклами, та багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відмінності від інших брендів», – прокоментував Горовий.

Нагадаємо, раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера.

Читайте також –

Керівником розвитку мережі Master Zoo призначений колишній менеджер Сільпо і UTG


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку