Дослідження RTB House: українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному магазині

Дослідження RTB House: українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному магазині

19.09.2019 12:22
  1910
rau

Згідно з даними компанії, Україна посідає третє місце на ринку інтернет-реклами у Центральній та Східній Європі за обсягом кліків та показів реклами.

Цей матеріал доступний російською мовою

Український ринок інтернет-реклами – один з тих, що найбільш динамічно розвиваються у Центральній та Східній Європі. Можливості для прискорення його розвитку криються у використанні мобільних додатків. Такі висновки були озвучені під час щорічного заходу для інтернет-маркетологів та власників інтернет-бізнесу від RTB House.

Українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному магазині

Головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні Олександр Марусяк поділився результатами аналітичного дослідження, проведеного компанією у серпні 2019 року. Зокрема, Україна посідає третє місце на ринку інтернет-реклами у Центральній та Східній Європі за обсягом кліків та показів реклами.

Разом з тим була виявлена цікава особливість: якщо на світовому ринку найбільшою популярністю з точки зору ретаргетингу користується реклама у сфері fashion, то в Україні це мальтикатегорійна платформа. Тобто, широка, а не нішева, сфера онлайн-продажів, тому що українці віддають перевагу покупкам всього необхідного в одному місці.

А за співвідношенням переходів по рекламному банеру до його переглядів (СTR) Україна входить до п’ятірки країн Європи та, навіть, дещо перевищує середній глобальний показник: 1,45% проти 1,42% відповідно.

Реклама у додатках – у 5 разів вищі конверсії проти реклами на сайтах

Свою доповідь про потенціал мобільних додатків для онлайн-бізнесу проектний менеджер відділу розвитку та ефективності продажів Віктор Урбанські, розпочав із короткого аналітичного огляду мобільних трендів.

За даними аналітичного агентства comScore, на кінець 2017 року до 80% часу, проведеного користувачами у мобільному інтернеті, припадало на користування мобільними додатками. TechCrunch виявили, що мобільні додатки мають набагато вищий коефіцієнт залучення, ніж веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, або перегляд веб-сайтів через ПК, також на 100-300% вищі показники конверсії.

Як показують Bain & Co, середньостатистичний новий користувач повертається до онлайн-магазину удвічі швидше, якщо здійснює покупки через мобільний додаток. А зростанню продажів сприяє те, що такі користувачі проходять весь шлях клієнта утричі швидше та встигають переглянути у 4,2 рази більше асортименту, ніж інші користувачі.

Ці тенденції важливі й для України. Адже, згідно з аналізом порталу DataReportal за період з січня 2018 по січень 2019, 71% населення нашої країни, або близько 32 млн людей, є активними користувачами мобільного інтернету. За їхніми прогнозами, річний приріст мобільних користувачів у 2019 має скласти 20%.

У 2018 понад 50% українців здійснювали пошук інформації про продукти, що їх цікавлять, використовуючи мобільний телефон. А загалом за обсягом користування смартфонами українці посідають 21 місце у світі.

Разом з тим, якщо не будувати лояльність клієнтів через мобільні додатку, а зосереджувати зусилля тільки на збільшенні кількості завантажень самого додатку, втрат для бізнесу не уникнути. За підрахунками аналітиків, вже через місяць після завантаження додаток використовують лише 5% користувачів.

Розповідаючи про переваги для бізнесу ретаргетингових кампаній у мобільних додатках, Віктор Урбанські розповів, що досвід RTB House на європейських ринках наочно показує, що така ретаргетингова кампанія здатна не просто зробити тих, хто завантажив додаток, постійними його користувачами, але й підвищити охоплення і конверсії у 5 разів, а обсяги продажів – у 7,5 разів.

Читайте також –

Дослідження ICSC: як перша покупка впливає на подальші витрати клієнтів в різних каналах продажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку