Забрати за 60 секунд: Rozetka запустила доставку в поштомати

Забрати за 60 секунд: Rozetka запустила доставку в поштомати

10.04.2019 04:00
  3274
Ukrainian Retail Association

Після завершення періоду тестування, найбільший інтернет-магазин України повідомив своїм клієнтам про нову можливість – забрати замовлений товар в поштоматі.

Цей текст доступний російською мовою

10 квітня компанія розіслала своїм клієнтам листи, в яких повідомила про нову можливість – отримувати замовлення з допомогою поштоматов. Є про це і повідомлення на сайті.

Серед переваг вказується, що вони зручні у використанні, працюють з 6 до 24 години, знаходяться прямо в вестибюлях станцій столичного метро і економлять час на отримання замовлення. Щоб скористатися цим способом отримання замовлення необхідно замовити товар з оплатою картою, Приват24 або через сервіс “Оплата частинами”, і вибрати спосіб доставки “Самовивіз з поштомата”, а також вказати зручний поштомат. Потім клієнт підтверджує замовлення і оплачує.

Отримати товар можна після SMS-повідомлення про доставку замовлення. У поштоматі необхідно ввести номер телефону, вказаний в бланку замовлення, дочекатися повідомлення з кодом, ввести його. Після чого дверцята відкриються і замовлення можна забирати.

Навіщо продавцю поштомати

Про те, що лідер e-commerce України почав розвивати власну мережу поштоматів, стало відомо в грудні минулого року – тоді на поштоматах, встановлених на станціях метро, ​​з’явився логотип компанії. У себе на сайті компанія повідомляла, що поки поштомати працюють для співробітників компанії, але з березня 2019 року ця можливість стане доступною всім клієнтам. Партнером проекту виступила компанія OMNIC.

Поштоматів Rozetka поки не так багато, при виборі локацій ставку компанія зробила на потік пасажирів метро. Клієнтам пропонується вибір з дев’яти станцій метро в будь-якій частині Києва:

  • Лук’янівська. У залі з касами
  • Виставковий центр. У переході метро, ​​ближче до виходу на вул. Васильківську
  • Видубичі. У залі з касами, вихід до автостанції
  • Мінська. У залі з касами, вхід в метро з боку ТРЦ Dream Town 2
  • Дарниця. У залі з касами. Вхід з боку вул. Попудренка, Будівельників, за турнікетом
  • Золоті ворота. У залі з касами
  • Театральна. У переході перед входом в метро
  • Харьківська. У залі з касами, з боку виходів № 1, 2, 3
  • Кловська. У залі з касами, за турнікетом

Крім Rozetka, розвитком мереж поштоматів в Україні займаються логістичний оператор Meest Express (1400 поштоматов, які працюють у відділеннях ПриватБанку), Нова пошта (близько 1000 пристроїв), Ін Тайм та Justin (почала розвиток минулого літа). Неудачу зазнали деякі компанії, допустивши ряд помилок. Наприклад, InPost пішла з України, а ПриватБанк продав свої поштомати.

Однак статистика і експерти підтверджують перспективність напрямку. “Темп зростання ринку поштової логістики становить понад 40% на рік. Це колосальне зростання, яке продиктоване багатьма факторами, в тому числі – зростанням ринку електронної комерції. За нашими даними, цей ринок росте на 30-35% щорічно “, – коментував генеральний директор компанії Justin Юрій Авдиш.

“Ми бачимо, що кількість посилок, які видаються через поштомати, стає дедалі більше – в порівнянні з листопадом 2017 року – в 2,5 рази. Потенціал розвитку цього сегмента величезний”, – відзначають в прес-службі Нова пошта.

Поштомати – не єдиний напрямок, над яким посилено працювала Rozetka останній рік. Крім розширення мережі офлайн-магазинів, посилення складських потужностей, рітейлер за рахунок впровадження ботів зміг збільшити кількість прийнятих замовлень у багато разів: наприклад в Чорну п’ятницю за добу через сайт було прийнято 200 000 замовлень, пише Retailers. Бот обробляє 80% замовлень. Також в Rozetka працюють над ефективністю процесу упаковки. Кур’єри рітейлера працюють в спеціальному мобільному додатку, розробленим компанією для процесів “останньої милі”. За рахунок цього кур’єри Rozetka стали доставляти 50 замовлень замість 35.

А з жовтня минулого року замовлення можна забрати в брендованих вантажних мікроавтобусах, розташованих на частині парковок столичних продуктових супермаркетів.

Читайте також –

Як у Безоса: що Rozetka.ua запозичила у Amazon


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку