Hi-tech в радянських інтер’єрах: як виглядає магазин Rozetka на Хрещатику (фоторепортаж)
Фоторепортаж з відкриття магазину Rozetka в приміщенні колишнього Головпоштамту: як ритейлеру вдалося вписати сучасні вітрини в радянські інтер’єри.
Рішення про відкриття в приміщенні Укрпошти на Хрещатику ритейлер прийняв нещодавно, в серпні цього року. У компанії відзначали що об’єкт відкриється “до Різдва”, проте було ясно, що в Rozetka не збираються пропускати найактивніший період продажів: Чорну п’ятницю і передноворічний період. Першого листопада рітейлер повідомив в SMS своїх клієнтів, що на наступний день очікується урочисте відкриття.
Як трансформувався формат роздробу Rozetka в новій торговій точці на Хрещатику?
Мармурові підлоги, ліпнина, великовагові люстри, мозаїки на вікнах, властиві Головпоштамту з його довгою історією – все це залишилося. Однак рітейлер оновив всі приміщення, виділивши тематичні зони в залах з високими стелями, а також наповнив торговий простір світлом, візуально додавши простору там, де стелі недостатньо високі.
Як розповідає Микола Чумак, засновник компанії IDNT, яка брала участь у створенні концепції, приміщення має площу близько 1500 кв. м і представляє з себе кілька окремих залів. Команда рітейлера працювала над тим, щоб об’єднати в магазині процеси видачі, складу і торгового залу. У свою чергу IDNT займалася концепцією магазину: зонуванням, розміщенням категорій і сервісів.
Магазин, як і попередній торговий об’єкт рітейлера, оснащений експрес-касами в кожному із залів, має кілька стійок інформації, дві лінії точок видачі, а також електронний Check in в кожному із залів, який допомагає отримати замовлення, або талон в сервісний центр.
Через меншу площу і складне планування приміщення, навігація і розташування зон в торговій точці істотно відрізняється від магазину на проспекті Степана Бандери.
“Складність також представляло й те, що будівля споруди 1954 року має безліч архітектурних особливостей і обмежень – колони, перепади рівня підлоги і стелі, ліфтові шахти, комунікації, сходи, балкони і т.д. Ми ж прагнули створити єдиний для споживача простір, зрозумілий для орієнтування. З першим магазином на Петрівці такої проблеми не було, там прямокутне приміщення, в якому раніше розташовувався продуктовий супермаркет “, – відзначає Микола Чумак.
Через не такі великі розміри магазину на Хрещатику компанія також представила тут менше товарних категорій. Однак прямо в торговому залі можна оформити покупку і доставку додому будь-якого товару з маркетплейсу Rozetka.ua.
“Фізично представлений найцікавіший товар з різних категорій: цифрова техніка і гаджети, аксесуари, товари для дітей та іграшки, навіть продукти харчування і напої. В магазині не представлені fashion категорії, але побудовано багато примірочних кабін для організації процесу видачі замовлень одягу і взуття. Велика зона відведена на сервіси, що буде мати попит в центрі міста. Також створена унікальна гейм-зона на балконі”, – розповідає засновник IDNT.
За його словами, найбільшим викликом для компанії при роботі над проектом стали терміни. “Новина про те, що Rozetka виграла тендер на оренду приміщення в Головпоштамті з’явилася 31 серпня. Ще два тижні в приміщенні працювало поштове відділення. На розробку концепції магазину і всі роботи пішло рівно два місяці. Це – нова швидкість українського рітейлу”, – додав Чумак
Зараз магазин оформлений в новорічному стилі, що напередодні свят не дивно. З входу відвідувачів зустрічає спеціальна фотозона, яких по всьому магазину досить багато. У цій зоні спеціальний “представник пошти Діда Мороза” буде приймати вітальні листівки, які будь-який гість Rozetka зможе відправити своїм друзям, родичам, або коханій людині.
Навігація на вході в магазин повідомляє відвідувачів про наявність двох залів та зони сервісу.
Справа розташовується зал № 2. У ньому, розташовані інфостойкі, каси, зона видачі, дитячі товари, іграшки, харчування. В самому кінці залу розташовані примірочні.
Варто відзначити, що Rozetka не має суворої навігації по відділах, тому що розташування товарних груп може змінюватися, в залежності від попиту, сезону, і інших чинників. Зараз вітрини дуже мобільні і зал насичений сезонними товарами, на які зростає попит в передноворічний період.
Каси та інфостійка
Відокремлена стійка під іграшки Lego
Зона видачі інтернет-замовлень: в загальному, в двох залах працює близько 26 точок видачі.
Електронних табло досить багато: на початку кожного залу і в кінці залу, щоб з будь-якої точки можна було побачити свій номер в черзі.
В середині залу розташована інсталяція – фотозона, на якій незабаром розмістять товар. За нею буде розташовуватися дитяча зона, з магнітними панелями, шахами, інтерактивною кухнею та іншими розвагами для дітей.
По дорозі до примірочних невеликий зал з fashion-продукцією, аксесуарами та супутніми товарами поки очікує наповнення. За ним розташовуються примірочні: 6 кабінок і стіни з дзеркалами.
Якщо зі входу в магазин повернути ліворуч, відвідувач потрапляє в зал № 1. Тут покупців зустрічають інфостойкі і зона електронних Check in, а також довга стійка видачі замовлень інтернет-магазину.
У цьому торговому залі представлені найпопулярніші товари в своїх групах: комп’ютери, ноутбуки, побутова техніка, телевізори і т. д.
Крім техніки, електроніки та аксесуарів, в цьому залі також представлені деякі продукти, здебільшого снеки і алкогольна продукція з окремими експрес-касами.
Одне з численних робочих місць продавця: електронна вітрина, завдяки якій можна швидко знайти інформацію про товар або зробити іншу операцію.
У центрі залу розташована ще одна тематична зона – величезна ялинка з брендованих подарункових коробок дістає практично до масивної люстри.
На другому поверсі цього залу розташована геймзона.
З іншого боку залу, з боку відділення Укрпошта, розташовується ще один вхід. Поруч з ним розташовані електронні Check in, експрес-каса і сходи, що ведуть на другий поверх першого залу.
Вхід в геймзону.
Тут можна побачити підлогу зі спеціальним покриттям, який зображає найпопулярніших героїв ігор. Тут же представлено асортимент товарів для геймерів.
У майбутньому в цьому залі планують проводити геймерські турніри. Кіберспорт досить популярний і Rozetka в першому магазині вже експериментувала з такими івентами і проводила дитячі турніри.
VR зона.
Зона сервісу, розташована на другому поверсі прямо навпроти вхідних групи, також прикрашена ялинковими гілками і бантами.
В цьому залі клієнти можуть отримати необхідні настройки для техніки, здати її в ремонт, або оформити кредит на товар. У залі розташовані лавки, щоб клієнт міг відпочити, чекаючи своєї черги. Крім місць відпочинку в кожному із залів є кулери з водою.
Також є зони, де можна підзарядити телефон.
Рітейлер продовжує розширювати точки офлайн присутності: працює три точки в Одесі, і, не так давно стало відомо про те, що мобільні точки видачі з’явилися на парковках Novus і компанія продовжує шукати локації для наступних. Крім того Владислав Чечоткін неодноразово говорив про плани йти в міста мільйонники з роздрібними форматами, але поки посилює позиції компанії в столиці і e-commerce – влітку стало відомо про намір купити EVO компані, а восени процес завершився.
Читайте також –
Бути ближче: Rozetka відкриває мобільні точки видачі товарів на парковках Novus