
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Засновник інтернет-магазину Rozetka про те, яку частку формують проблемні повернення в обороті інтернет-супермаркету, як з цими товарами працюють далі та які в підсумку втрати на уцінку й утилізацію.
На Sup day forum засновник інтернет-магазину Rozetka.ua Владислав Чечоткін розповів про те, як компанія дбає про репутацію, виходить із проблемних ситуацій з доставкою і поверненнями та які збиткт приносять компанії проблемні повернення.
“Навіть якщо клієнт неправий, він для вас король. Так, є шахраї і варто захищатися “, – зазначив бізнесмен, але додав, що найчастіше компанія бере збиток на себе і вирішує проблеми клієнта, тому що репутація дорожче.
Частка проблемних повернень складає 1,3% всього обороту Rozetka.ua.
“Це не мало, але і не дуже багато”, – прокоментував показник Владислав Чечоткін. Багато з цих повернень компанія може реалізувати через розділ “уцінка”, або, якщо це поломка, то розібрати і продати як запчастини сервісному центру і т. д.
В результаті втрати на уцінку й утилізацію складають 0,4% від обороту.
Роздрібні продавці знають, що заробіток “чистими” виходить до 5%, в окремих випадках – до 10%. Але, за його словами, краще закласти ці витрати на повернення і заміни в бюджет, ніж перевіряти репутацію на міцність, тому що більшість клієнтів дійсно стикаються з проблемами і не є шахраями.
“Це підніме ваше обслуговування на принципово інший рівень, який очікують ваші клієнти. Ви цим можете відрізнятися від конкурентів і нічим більше “, – зазначив він.
Нагадаємо, Rozetka включає вісім торгових точок в Україні – п’ять в Києві (чотири на правому березі Дніпра й одна на лівому) та три в Одесі, компанія запустила мобільні точки видачі на парковках супермаркетів в Києві. У планах компанії відкрити ще один магазин в Києві на лівому березі, а також в інших містах.Также рітейлер недавно анонсував доставку до власних почтоматів, розташованих на станціях метро.
Читайте також –
Владислав Чечоткін, Rozetka: У 2012-му податківець бігав за моєю дружиною з пістолетом