Ролики тижня: Фокстрот, Золота Країна, М’ясомаркет, ISEI та G.bar Kyiv

Ролики тижня: Фокстрот, Золота Країна, М’ясомаркет, ISEI та G.bar Kyiv

02.06.2024 09:00
  1214
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Фокстрот

У травні 2023 року стартувала оновлена програма з допомоги безпритульним тваринам «Ф-підтримка незламних тваринок», яку ініціював ритейлер Фокстрот з благодійним фондом Happy Paw.

Програма є продовженням уже відомої багатьом акції «Ф-підтримка вимушено переміщених тваринок». Та цьогоріч увага буде зосереджена на зборі коштів для організації допомоги притулкам саме у прифронтовій лінії. Не всіх є змога евакуювати, але їм усім можна передати корм, ліки і навіть воду.

Зокрема, благодійники опікуватимуться маленькими хвостиками у притулках Донецької, Запорізької, Сумської, Харківської, Миколаївської областей.

«Ми беремо приклад з наших воїнів, які не лише захищають нас від ворога, але й піклуються про безпритульних тварин навіть на передовій. Тож ми впевнені, що варто продовжувати таку благодійну місію, щоб надати підтримку там, де її чекають найбільше», – зазначив маркетинг директор Фокстрот Олег Нікольський.

У рамках комунікаційної кампанії ритейлер випустив емоційний ролик, в якому показав реальних пухнастих героїв, які так чекають на долоню підтримки. Ролик розробила креативна інхаус-команда управління маркетингу Фокстрот.

Золота Країна

У новій рекламній кампанії Золота Країна разом зі Златою Огнєвіч розповідають історії, де в центрі опиняється сама амбасадорка та прикраси, які чарівним чином стають справжніми живими персонажами та партнерами по танцю.

Прикраси наділені почуттями та пристрастю, вони здатні відчувати музику та ритм. Танець з прикрасами під трек Злати Огнєвіч “Кохаю”, на який надихнули прикраси, – код нової рекламної кампанії Золота Країна.

Перший сюжет рекламної кампанії присвячений весільному сезону, де в центрі опиняються Злата Огнєвіч та каблучка з діамантом. В танці каблучка є прототипом кохання, що проходить всі етапи – від появи у вигляді напівпрозорого марива і до створення вже сильного, всеохоплюючого почуття. Кульмінацією є їх єднання зі Златою у вихрі обертів – вони стають єдиним цілим.

Ролик із каблучкою, присвячений початку весільного сезону, став стартом рекламної кампанії, а кожного наступного сезону характер танцю та прикраса будуть змінюватись. Так само буде змінюватись і аранжування треку Злати Огнєвіч “Кохаю” – він звучатиме в абсолютно різних стилях, відтворюючи настрій кожного сезону.

“Завдяки нашій неймовірній команді, у нас вийшло реалізувати ідею у максимально короткий термін. Планування та розробку концепції ми розпочали у лютому, сьогодні – 31 травня і ми вже представили наш перший кампейн до весільного сезону. Кожен етап підготовки був надзвичайно важливим та відповідальним. Складність створення рекламної кампанії полягала у тому, що під час зйомки ми бачили лише 50% результату, а решта – це тільки наша фантазія, яку ще треба реалізувати. Після цього був достатньо довгий процес пост-продакшену. І вже коли ми побачили фінальну версію, де Злата танцює з каблучкою, – були неймовірно вражені та щасливі, що все вдалось реалізувати так, як хотіли. Але це дійсно цікавий досвід, який ще більше розширив наші межі та дав початок новому етапу розвитку для нашого бренду”, – каже Олена Смірнова, диркеторка з маркетингу ювелірної мережі Золота Країна.

М’ясомаркет

М’ясомаркет створив гумористичний ролик, у якому показав як виглядає шопінг у магазині з мамою та з татом. 

https://www.instagram.com/reel/C6-r5rTtOGA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

ISEI

Косметичний бренд ISEI поступово здійснює ребрендинг та стає активнішим у соціальних мережах. Так, нещодавно компанія опублікувала на своїй сторінці Instagram відео із засновницею мережі Ануш Товмасян, де вона розповідає про історію бренду, значення назви ISEI та підхід до формування асортименту косметики.

https://www.instagram.com/reel/C7UL7Mft-sb/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

G.bar Kyiv

Самоіронія – найкращий спосіб вийти з незручного положення чи пояснити свої помилки. Саме цей спосіб обрала мережа салонів краси G.bar, щоб пояснити чому нарешті змінила назву своєї київської мережі в Іnstagram, а також нагадала ще раз усім, що “Kyiv not Kiev”.

 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от G × KYIV | hair • makeup • nails • skin (@g.bar.kyivnotkiev)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку