Краща реклама тижня: Rozetka, Fendi, Київська Реберня, Поплавський і Настя Каменських
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Rozetka
Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka знову звернувся до “закону Мерфі”, щоб лаконічно пожартувати. В цей раз в коротких роликах розповідається, що якщо ви щось ненавидите, вам обов’язково це подарують. Над кампанією попрацювала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.
NK
Українська співачка, а з недавніх пір і дизайнер, Настя Каменських знялася в еротичній рекламі власного бренду NK. Компанію їй склала засновниця бренду ANNCHOO Аня Андрійчук-Завгородня. Дівчата танцюють в спокусливих боді і читають хіп-хоп. У соцмережах вже розкритикували відео за зайву вульгарність, але 700 000 переглядів за два дні в Instagram говорять про те, що кожен привертає увагу до бренду як може. У випадку з NK, судячи з реклами і розставленими акцентами, це аж ніяк не одяг, а її творці.
https://www.instagram.com/p/BeCruXAjQlY/?taken-by=kamenskux
Київська Реберня
Поки більшість брендів орієнтується на міленіалів і намагаються достукатися до прогресивної аудиторії, заслужений артист України і ресторатор Михайло Поплавський знімає незграбні рекламні відео, які можуть викликати лише подив у молоді. Однак якщо брати до уваги те, що вся його цільова аудиторія знаходиться у соцмережі Однокласники, а його PR-команда точно знає, як до неї достукатися, в результаті маємо 30 000 переглядів на Youtube менш, ніж за тиждень. В хід іде важка артилерія – соковиті закуски, шановна на вигляд публіка, красиві дівчата на фоні і вуса Павла Зіброва.
Trainline
Radioaktive Film продовжує знімати ролики світових брендів в київських локаціях. Цього разу креативщики української продакшн-компанії розробили сюжет для британського онлайн-рітейлера проїзних квитків Trainline, а весь екшен короткого шпигунського бойовика відзняли у київському метрополітені. Результатом роботи поділилися у себе в Facebook.
Fendi
Фріран і паркур на даху Палацу італійської цивілізації – ось дві складові промо весняно-літньої колекції бренду Fendi. Героями відео стали атлет-екстремал Ерік Мухаметшин, який встиг відзначитися своїми трюками в Книзі рекордів Гіннеса, і одна з найвідоміших у світі паркурщиць Кеті Макдоннелл. Мета бренду, якому незабаром виповниться 100 років, – стати ближче до міленіалів.
Beats
Американська компанія Beats Electronics, що належить Dr.Dre, продовжує активно просувати свої продукти за допомогою зірок спорту. Цього разу героями декількох відео стали олімпійські спортсмени, які повертаються в “гру” після серйозних травм і невдач. Шумоподавлюючі навушники Beats, на думку маркетологів бренду, те, що доктор прописав потрібно для кращої концентрації визнаних чемпіонів.
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: ПриватБанк, Burger King, Prada, Kenzo та ДахаБраха