Реклама тижня: Rozetka, Samsung, Old Spice, L’oreal, Jerry Heil і Морена Баккарін

Реклама тижня: Rozetka, Samsung, Old Spice, L’oreal, Jerry Heil і Морена Баккарін

28.07.2019 09:00
  1003
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Rozetka

Не можна так просто взяти і «#Охрана_отмєна» перед шкільним сезоном, але Rozetka вирішила довести зворотне. У своїй новій кампанії онлайн-рітейлер продовжив свою колаборації з популярним блогером Jerry Heil, але тепер використав лише голос співачки і все ту ж “охраноотмєнную” композицію, причому знову на новий лад. Головними героями реклами стали щасливі мами на курорті, яких незримим і нещадним наближенням 1 вересня не налякати: все куплено. Над роликами попрацювало агентств Fedoriv.

Old Spice

Ніщо так не рятує від рутини і прокрастинації, як справжня чоловіча дружба. Саме до цієї теми у своїй новій рекламі звернувся американський бренд продуктів за доглядом для чоловічого Old Spice. Головні герої ролика виявились переможеними в нерівному бою хто перед телевізором, а хто – перед звітом на роботі. Але їх хоробрий товариш не залишив бідолах в біді і в кращих традиціях екшен-фільмів витягає їх з цього “болота”, щоб разом вирушити в бар. Слоган кампейна звучить, як “ніколи не дозволяй другу втратити внутрішній кураж”.

L’oreal

Найбільша в світі косметична компанія L’oreal запустила на YouTube власний міні-серіал “Сімейка Коренс”. Усі вони мають ті чи інші проблеми з волоссям, але L’oreal поспішає на допомогу має рішення для кожного з них – Magic Retouch від l’oréal Paris. Кампанія зібрала справжній зоряний склад – Хелен Міррен, Енді Макдауелл, Джонатан Саксбі і Морена Баккарін.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=uOmAr7x_luM

Samsung

Свою зоряну команду зібрав також південнокорейський бренд електроніки Samsung. В #TeamGalaxy увійшла зірка серіалу Stranger Things від Netflix Міллі Боббі Браун, діджей Стів Аокі, професійний геймер Ninja і віртуальна Лів Мікела. Герої кампейна демонструють можливості гаджетів Samsung і всіляко діджитализуються.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=DnNGefHPVy0

Volkswagen

Автомобільний бренд Volkswagen представив відео, приурочене до 50-річчя висадки людини на Місяць. Під безсмертну композицію Девіда Бові “Space Oddity” компанія розповіла про власну мрію – стати вуглецево-нейтральною компанією в усьому світі. Для цього вона заявила про готовність внести інвестиції в сумі $50 млрд до 2023 року в розвиток напрямку електромобілів і створити 70 нових електромобілів до 2028 року. Повний перехід Volkswagen обіцяє не раніше 2050 року. Зримо в майбутнє.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=osyrrGlOz6I

Дивіться також наш попередній огляд

Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3932
Усі новини ринку