Рейтинг Forbes: топ-7 жінок в рітейлі, які зробили себе самі

Рейтинг Forbes: топ-7 жінок в рітейлі, які зробили себе самі

03.07.2020 04:44
  1528
Іван Зайцев

Галина Герега, Ірина Чечоткіна, Оксана Середюк та інші бізнес-леді, так чи інакше пов’язані з рітейлом, які увійшли до рейтингу Forbes Ukraine «33 жінки, які досягли успіху в різних сферах бізнесу».

Цей матеріал також доступний російською мовою

Видання Forbes Ukraine у своєму другому номері після рестарту в нашій країні презентувало список 33-х представниць прекрасної статі, які змогли досягти успіху в бізнесі. Співробітники журналу склали лонг-лист керівниць або власниць різноманітних компаній, які працюють в Україні. До розширеного списку увійшло 80 жінок, а 60 кандидаток запропонували підписники Facebook-сторінки Forbes Ukraine. З цього переліку редакційна колегія вибрала найбільш успішних і здатних надихнути. До списку не потрапили ні політики, ні керівниці некомерційних проектів.

Портал RAU проаналізував список Forbes Ukraine, і вибрав з рейтингу тих бізнес-леді, які пов’язані зі сферами роздрібної торгівлі, громадського харчування або суміжними галузями. Номінантки списку розміщені в алфавітному порядку.

Юлія Бадрітдінова

Генеральний директор McDonald’s Ukraine

Юлія прийшла до McDonald’s Ukraine у 2013 році на посаду менеджера з маркетингу. А вже за шість років очолила українське представництво транснаціональної корпорації. Головний принцип бізнес-леді: досягати не просто цілей, а найкращого з того, що можна отримати. Вона вважає, що послідовність у високому результаті – найкраща база для кар’єрного росту. Ще одне важливе правило – не мати страху перед помилками або необхідністю змінювати рішення, коли з’являються нові фактори.

За минулий рік McDonald’s Ukraine відкрив в Україні п’ять ресторанів і збільшив свою частку на ринку харчування поза домом до 14%. 3 початку 2020-го мережа оновила сім закладів і відкрила два нових.

Лєра Бородіна

Співзасновниця б’юті-простору G.Bar, концепт-стору SO DODO, сервісу оренди суконь Oh My Look!

До того, як розпочати свою теперішню справу, Бородіна працювала в індустрії гумору. Вона була маркетинговим директором українського Comedy Club. Після закриття проекту заснувала студію оренди суконь Oh My Look!, а пізніше разом із партнером – мережу б’юті-просторів G.Bar: салонів краси, «фішка» яких – експрес-послуги найвищої якості. Нині в мережі працює 34 заклади в 10-ти країнах.

Переважна більшість G.Bar працює по франшизі. Від потенційних партнерів вона не вимагає мати власну практику у бізнесі: каже, що інколи людина без досвіду у підприємництві бачить варіанти вирішення проблеми ясніше.

В управлінні своїми компаніями бізнес-леді віддає перевагу авторитарному стилю. Їй важливо нагадувати команді про ціль та напрямок, у якому всі вони рухаються.

Галина Герега

Співвласниця групи компаній Епіцентр

Галина і Олександр Гереги – співвласники однієї з найбільших компаній сфери роздрібної торгівлі в Україні. Галина відповідає за облік грошей, відмінно орієнтується у рітейлі та агробізнесі. Співробітники компанії та партнери говорять, що бізнес-леді рахує кожну копійку, і стежить за тим, аби боргове навантаження на групу Епіцентр залишалося на прийнятному рівні. Вона слідкує і за диверсифікацією бізнесу.

Але розпочинала Галина з зовсім іншої професії. Навчалася на кухаря у Львівському кооперативному технікумі, після – викладала у Київському кулінарному училищі.

Ольга Копилова

Засновниця мережі гастролавок Чорноморка

Колишня керівниця ресторану зайнялася власною справою майже випадково: поставляти чорноморські рибопродукти до київських ресторанів її надихнув подарунок від однокласника з Криму – пакет з рибою.

Нині компанії Ольги відвантажує морепродукти приблизно у 200 закладів харчування та супермаркетів, проводить власний вилов риби у Чорному морі, а також розвиває мережу гастролавок, де можна як поїсти, так і придбати рибу або морепродукти додому. Наразі мережа налічує 13 закладів у Києві, які працюють під вивісками Чорноморка, Селедочная и Анчоусная.

До карантину встигли відкрити два заклади по франшизі – у Львові та Вінниці, а також підписати угоди про відкриття ще у чотирьох містах. Власникам франшизи бізнес-леді допомагає адаптувати бізнес під наявні умови, наприклад, кожен місяць переглядається меню, з якого прибираються непопулярні страви.

З чоловіком вони поділили обов’язки у компанії: він займається ресторанами та новими форматами, а Ольга – логістикою та технічними питаннями.

Ганна Луковкіна

Засновниця проекту Всі.Свої

У 2015 році івент-менеджер Ганна Луковкіна хотіла оптимізувати довгі й малопродуктивні походи по магазинах, зібравши в одному місці всі необхідні товари made in Ukraine. Так з’явилися періодичні фестивалі Всі.Свої, кожен з яких був присвячений своїй тематиці: гастрономія, одяг, товари для дому, прикраси тощо. Наразі мережа налічує декілька фірмових магазинів великої площі, два з яких працюють на Хрещатику.

Запорука успіху проекту – ставка на українського виробника та велика увага до підбору продавців. При підборі персоналу Ганна в першу чергу звертає увагу не на досвід, а на енергію, бажання працювати і любов до людей. На її думку, ці якості найважливіші у її бізнесі, і без них тут робити нема чого.

Оксана Середюк

Співвласниця мереж Mafia, Georgia, Casta, ресторанів BAO, NAM тощо

Оксана займається бізнесом разом з чоловіком Тарасом. Він відповідає за фінанси та маркетинг, вона – за підбор персоналу, технології якості та КСВ.

Серед підготовлених до запуску проектів компанії: школа з приготування їжі для дітей, які живуть у дитячих будинках. Йдеться не стільки про професійну освіту, скільки про підготовку сиріт до дорослого життя. Але якщо хтось зі слухачів захоче стати кухарем, то мережа Середюків надасть їм місце роботи.

У сімейному холдингу десятки закладів різних цінових сегментів – від демократичних Mafia та Casta до преміальних BAO та NAM.

Ірина Чечоткіна

Співвласниця інтернет-гіпермаркету Rozetka

Ідейна натхненниця створення найбільшого онлайн-рітейлера України уникає публічності. Як пояснює Ірина, це пов’язано із бажанням фокусуватися на важливих речах і не відволікатися на другорядні. Важливі – сім’я і бізнес, другорядні – чуже схвалення і лайки.

У 2005 році, коли Rozetka тільки розпочинала свій розвиток, Ірина працювала будь-ким: «і операційним директором, і директором з продажів, і оператором кол-центру, і комірником, і кур’єром». Тепер всі ці обов’язки розподілені між працівниками.

Найбільшим викликом для себе вважає поєднувати зростаючий бізнес та виховання трьох дітей.

Читайте також –

Бізнес-леді 2020: топ-30 жінок в рітейлі та девелопменті України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку